- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie is niet benieuwdWat een verschil zeg met voor de voorbereiding.. Motiveerd me wel een beetje om nu eindelijk ook eens flink door te cutten
![]()

De gyno/puffy nipple is trouwens helemaal niet zichtbaar tijdens de pomp. Pluspuntje voor als je op het podium staat!
Thx guyzHeb net nog een pic geschoten na de borsttraining,dan kunnen jullie eens het verschil zien met de (koude) picca van gisteren.(zodat jullie zien dat het geen smoesjes zijn
)
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
Doelstelling ligt op 4%max.
Thx ries.Zit ook wel iets lager maar ik hou ook nog wat overtollig vocht vast op het moment,daarom komen we op 9% uit nu.
Theo Curvers is van be-fitt en be-fitt is mijn sponsor,Theo Voorbij is mijn begeleider en is als enige NL'er 6x nederlands kampioen geweest.
Ghehe,ben ook blij man....Zometeen lekker warm eten!!!!YEAHHH BUDDY!!!!!
TRAINING:CHEST
Iso incline press
20x40kg
10x80kg
10x120kg
10x150kg
Incline DB press
10x34kg
10x38kg
10x42kg
Iso wide chest
10x70kg
10x120kg
10x150kg
Superset
-Decline press (wide horizontal grip)
-Decline press (close vertical grip)
(2x)10x60kg/10x60kg
8x80kg/8x80kg
Opmerkingen:Echt weer te merken als ik met michel train,kom niet onder de gewichten uit.Was vooral te merken met incline DB press,was al leeg voordat ik eraan begon!!!
![]()
dan heb kurvers toch nog iets met jou te maken, vet goed van mij!!
haha warm eten roelt idd
waar is die hercules shit eigenlijk?Damn, gaat goed kerel. Dit geeft me weer motivatie om er weer keihard tegenaan te gaan na 4 maanden niet trainen![]()

)
)
)die ene foto is no way 23% bf hoorje ziet je abs en aders op je biceps nog
die ene foto is no way 23% bf hoorje ziet je abs en aders op je biceps nog

@Flexx:Knallen kerel
Nope.....erger nog....toen blowde ik nog ala sanca-man.
Ben nu inmiddels een maand of 6 gestopt.
Oja...met sigaretten wou ik ook stoppen,maar was nu in de voorbereiding naar de wedstrijd geen goede keuze volgens theo ivm vochtretentie en vreetbuien.Daar wacht ik dus mee tot na de wedstrijd.![]()

damn als ik die fotos zie wil ik meteen trainen als een gek![]()

brute pics en zoals de rest hier zegt schat ik je vet-% ook een stuk lager in dan het gemeten is.

Hebben nog een paar pics geschoten @the gym,mss dat ik ze later nog post.