Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

toch redelijk mn ding kunnen doen gezien de omstandigheden maar goed...Schouders heb ik rust gegeven,gisteren diep gegaan met borst en rugtraining dus piep en kraakte vandaag wel het een en ander,en schouders is niet bepaald een spiergroep van me wat extra aandacht nodig heeft dus heb ik alle energie in biceps en triceps gestoken.

.
Je gaat super en je ziet er al beestig uit. Maar ik vind het poseren nog steeds niet echt sterk en de rug poses valt me op dat ze altijd scheef zijn. Rechts trek je hoger op de een of andere manier. Probeer dit te corrigeren door met begeleider het gevoel te vinden wanneer je recht staat.
Ga zo door!

Wat een beest!! Je kon het toch niet laten om nog wat pics te schieten he voor de contest
Als ik je zo zie dan zou ik eigenlijk ook wel weer willen cutten, maarja...
Anyway met zo een fysiek ga je wreed goed scoren het is alleen nog afwachten hoe je tegenstanders eruit gaan zien, maar voor lul staan doe je zeker niet eenmaal op het podium.
Diep respect voor je brutale trainingen en je discipline, dat sowieso.

maar dit zijn wel de laatste pics tot aan de wedstrijd.
Cutten is iig geen pretje en ben blij als ik straks weer kan vreten waar ik zin in heb.Toch zal ik het niet meer zover als voorheen laten komen en proberen niet boven de 12% uit te komen als ik weer voor massa ga.

Hoe voelt het om op zo'n vet% te zitten afgezien dat je vaak honger hebt?![]()