AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

kkbruut own, vooral die aders op je lats man :eek: Tricep lijkt wel wat klein, is dat ook zo? of is de foto vertekend? Voor de rest steeds als je foto's post.. denk ik.. wtf..!

De back double biceps is ook echt super man .. sta echt :eek: te kijken man!

WOW echt te sick .. die borst gaat ook ****in goed man.

Hell yeah :hedbang:

Edit :joint:

Op die side triceps komt je borst zeer goed uit vind ik, streepjes!! :cool:
En geen vacuum pose? :D

damn die lats :eek: ****ing wijd dude. keep it up :smoke:

Borst en schouders zijn echt je sterkste punt! Je hebt trouwens nog steeds een bolle kop :D Doe je goed.

Goed bezig, Kevin :thumbs:

prachtig man! enorm goede borst en je lats, als je die vooruitgang bekijkt, echt een motivatie voor velen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.130
Ghehe,thx guyz:cool:

Tja...na die tekenbeet mag ik blij zijn dat ik mijn fysiek nog enigzins heb kunnen recht trekken.Ben er gelukkig wel tevreden over en heb ook alles gedaan wat ik eraan kon doen.Next year gaan alle verdere minpuntjes onder de loep liggen en zal dan een jaar lang gaan bouwen voor die extra kilo's om nog een betere balans in mijn fysiek te krijgen.;)

TRAINING:TRICEPS/BICEPS.

1.Triceps

Pressdown
(2x)25x20kg
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Close grip benchpress (smith)
10x60kg
10x90kg
(3x)8x110kg

Seated DB neck extensions (3sec.negatief)
15x12kg
12x14kg
10x16kg
8x18kg

Reverse one arm pressdown
12x20kg
(3x)10x25kg

2.Biceps

One arm preachercurls (3sec.stop/3sec.negatief)
(2x)20x20kg (beide armen)
10x20kg
10x22,5kg
10x25kg

Rope cable curls
10x35kg
(3x)10x45kg (f/s)

One arm machine curls
10x55kg
10x65kg (f/s)
10x75kg

Tri-set
-Cable curls (staand/achterover hangend)
-Neck extensions (staand)
-Pressdown (smal grip)

10x30kg/10x30kg/10x30kg
10x35kg/10x35kg/8x35kg
10x40kg/10x40kg/8x40kg

Opmerkingen:Had vandaag de gym geopend dus werd vaker onderbroken dan ik trainen kon:(toch redelijk mn ding kunnen doen gezien de omstandigheden maar goed...Schouders heb ik rust gegeven,gisteren diep gegaan met borst en rugtraining dus piep en kraakte vandaag wel het een en ander,en schouders is niet bepaald een spiergroep van me wat extra aandacht nodig heeft dus heb ik alle energie in biceps en triceps gestoken.:wl:

strakke poses + gewichten waar ik nog over droom:eek:

Je gaat super en je ziet er al beestig uit. Maar ik vind het poseren nog steeds niet echt sterk en de rug poses valt me op dat ze altijd scheef zijn. Rechts trek je hoger op de een of andere manier. Probeer dit te corrigeren door met begeleider het gevoel te vinden wanneer je recht staat.

Ga zo door!

Wat een beest!! Je kon het toch niet laten om nog wat pics te schieten he voor de contest;)

Als ik je zo zie dan zou ik eigenlijk ook wel weer willen cutten, maarja...:burger::meal::popcorn:
Anyway met zo een fysiek ga je wreed goed scoren het is alleen nog afwachten hoe je tegenstanders eruit gaan zien, maar voor lul staan doe je zeker niet eenmaal op het podium:D.

Diep respect voor je brutale trainingen en je discipline, dat sowieso:thumbs:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.135
strakke poses + gewichten waar ik nog over droom:eek:

Thx guyz:cool:

Je gaat super en je ziet er al beestig uit. Maar ik vind het poseren nog steeds niet echt sterk en de rug poses valt me op dat ze altijd scheef zijn. Rechts trek je hoger op de een of andere manier. Probeer dit te corrigeren door met begeleider het gevoel te vinden wanneer je recht staat.

Ga zo door!

Thx gijs;)

Met die poses ben ik dagelijks bezig dus doe mn best,dat ik rechts iets hoger hou was theo ookal opgevallen en aan mij dus om dit telkens proberen te corrigeren.I'll do my best bro.:thumbup:

Wat een beest!! Je kon het toch niet laten om nog wat pics te schieten he voor de contest;)

Als ik je zo zie dan zou ik eigenlijk ook wel weer willen cutten, maarja...:burger::meal::popcorn:
Anyway met zo een fysiek ga je wreed goed scoren het is alleen nog afwachten hoe je tegenstanders eruit gaan zien, maar voor lul staan doe je zeker niet eenmaal op het podium:D.

Diep respect voor je brutale trainingen en je discipline, dat sowieso:thumbs:.

Thx M8:cool:

Ghehe,kon het idd niet laten kerel:Dmaar dit zijn wel de laatste pics tot aan de wedstrijd.;)
Cutten is iig geen pretje en ben blij als ik straks weer kan vreten waar ik zin in heb.Toch zal ik het niet meer zover als voorheen laten komen en proberen niet boven de 12% uit te komen als ik weer voor massa ga.

Cutten is iig geen pretje en ben blij als ik straks weer kan vreten waar ik zin in heb.Toch zal ik het niet meer zover als voorheen laten komen en proberen niet boven de 12% uit te komen als ik weer voor massa ga.

Hoe voelt het om op zo'n vet% te zitten afgezien dat je vaak honger hebt?:)

Ik kan even geen scherp en gevat commentaar bedenken dusseh.......:thumbs:

prachtig bezig!!!!!!!!!
succes met de volgende 5weken

Terug
Naar boven