AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Thx kerel.:o

Moet er wel bij zeggen dat ik nu toch wel slecht gehumeurd begin te raken en het dieeten geen pretje meer is...Tis wel lekker maar de porties zijn klein en het is o zo snel verteerbaar.:sad:

Tja...weinig energie doet je humeur over het algemeen geen goed. Ach, het einddoel is in zicht!

Thx kerel.:o

Moet er wel bij zeggen dat ik nu toch wel slecht gehumeurd begin te raken en het dieeten geen pretje meer is...Tis wel lekker maar de porties zijn klein en het is o zo snel verteerbaar.:sad:

Hey Kev, volhouden man, je gaat toch niet gek doen zoals een maat van me, hij dieette en trainde als een gek voor een boksmatch en de avond ervoor stortte hij in en ging hij zuipen! Niet doen man, nu je nog kan, drink water om je honger wat te stillen. Een kleine tip voor als je bloedgroep A+ hebt, deze bloedgroep is vaak voorkomend, ga veel tv kijken of op je pc zitten ofzo, daardoor raakt deze bloedgroep snel afgeleid en denk je mss minder aan je honger:D, vergezocht maar true:p.

Gaat lekker own. Al last van de zenuwen overigens, nu 30 Maart steeds dichterbij komt?

:roflol::roflol:

Ja gaat lekker meid,vooral met een handje vol kcals uit eiwitten als brandstof voor je training.:sad:
Hahaha, jij zal flink naar ammoniak ruiken. Zal het vrouwtje leuk vinden :D

NIet inkakken OS!
Gewoon blijven knallen nu. Gewoon 30 maart in je deachte en verder niks:D

Ik kom ook kijken, dus je kan maar beter zorgen dat je er goed bij staat, anders ff paar klappen incasseren;)

Lekker bezig! Op hoeveel kcal per dag zit je nu?

kom op kev even door de zure appel heen bijten gaat goed dus zet nog even door

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.189
Thx guys,het word nu toch met de dag stukken moeilijker.Het hongergevoel is af en toe gewoon niet meer uit te houden.:sad:Trainingen beginnen nu toch echt slopend te worden zonder enige vorm van energie!!!Gelukkig kan ik zometeen weer gaan laden met een kopje gekookte rijst en 150gr koolvisfilet...vette hap!!!:rolleyes::(

Thx 4 the support all,I'll keep holding on........;)

TRAINING:QUADS/HAMS/BUIK

1.Quads/Hams

15min.Fietsen @80rpm

Superset (high rep)
-One leg extensions
-Seated one leg curl

20x15kg/20x15kg (4sec.negatief+Extra piekcontractie als opwarmer)
30x15kg/30x15kg
40x15kg/40x15kg
50x15kg/50x15kg

Superset
-One leg press
-Leg curl liggend

15x75kg/20x20kg
15x100kg/20x25kg
15x120kg/20x30kg

Superset
-Smith lunges
-Roman chair squats

10x30kg/10xBW
10x60kg/10xBW
10x90kgPR/10xBW

2.Buik

-150xCrunches op abroller

-10min.Stokzwaaien

Opmerkingen: Denk dat dit de laatste week is dat ik mijn log ga bijhouden,heb er jammer genoeg nog maar weinig energie voor en kan alle energie nu beter gaan steken in mn trainingen,dieet en poseren.Ben benieuwd hoelang ik het nog ga volhouden.:dunno:

go mighty midget, go!

:D

• #4.191

Yeahhhh Buddy!!!!!

TRAINING:CHEST/BACK

1.Chest

Benchpress
20x60kg
10x90kg
10x120kg
8x140kg (laatste rep met hulp)

Iso incline benchpress
10x70kg
10x100kg
(2x)8x130kg

Butterflyess (handen op pads waar normaal ellebogen op rusten)
12x40kg
12x60kg
12x80kg
10x90kg

2.Back

T-bar rows (+korte stop)
15x50kg
15x75kg
15x100kg
10x125kg

V-bar pulldown (+korte stop)
10x70kg
10x80kg
10x90kg

(one arm) Iso rows (21'en)
7x40kg Links
7x40kg Rechts
7x80kg L/R samen
7x40kg L/R om en om

7x80kg L/R samen
7x40kg L/R om en om
7x40kg Links
7x40kg Rechts

7x40kg L/R om en om
7x40kg Links
7x40kg Rechts
7x80kg L/R samen

Seated cable rows (V-bar)
10x80kg
10x100kg
10x120kg

Opmerkingen:Mwah....toch weer netjes voor een low-carb-training:DToch....:rolleyes:

Doe mij maar zo'n training op high carbs :D

lol, en dat op jouw dieet, gast :roflol: freak :p

Ga zo door!

• #4.197
NIet inkakken OS!
Gewoon blijven knallen nu. Gewoon 30 maart in je deachte en verder niks:D

Ik kom ook kijken, dus je kan maar beter zorgen dat je er goed bij staat, anders ff paar klappen incasseren;)

Thx ries:cool:

Tof dat je ook komt kerel:thumbup:Laat me raden......samen met jonkoliciousz.:rolleyes:We spreken af dat als ik in goede shape kom jij die klappen aan jonko uitdeelt:D

Lekker bezig! Op hoeveel kcal per dag zit je nu?

Omgerekend zit ik ongeveer op 1250kcals,maar met de supplementen en rauwkost erbij gerekend zal dit ongeveer 1500kcals totaal zijn.

Welke suplementen gebruik je dan?

Eet je alle dagen hetzelfde of heb je om de zoveel tijd een dag met wat meer kcals?

Terug
Naar boven