MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.201
Eet je alle dagen hetzelfde of heb je om de zoveel tijd een dag met wat meer kcals?

Ik eet elke dag exact hetzelfde voedsel en zelfde portie grootte,bulkmaaltijden heb ik al een tijdje niet meer...:sad:

Heb om half 10 gegeten en om 10u begon mn buik alweer te knorren!!!Nu moet ik blijven uitzitten tot 12.30u tot ik weer eten mag(nog ff'tjes:meal:),maar die maaltijd is ook weer in 5min.verorberd en lijd ik alweer uren honger van.:(Enige wat de honger enigzins onderdrukken kan is de thee die ik drink,zeker 2L per dag op zn minst!!!!

Jo 1500 per dag?
Dat is zelfs voor mij te weinig;)

Succes kerel, en nog ff.
En die klappen geef ik Jonko met liefde;)

Omgerekend zit ik ongeveer op 1250kcals,maar met de supplementen en rauwkost erbij gerekend zal dit ongeveer 1500kcals totaal zijn.

wow, hoeveel onder je behoud zit jij dan wel niet!!!
allemaal om droog te komen staan voor de hercules cup??
zo jah weetik zeker dat je exht ripped staat eind vd. maand ;)

WTF? 1500 kcals.

Man ik heb tijdens mijn dieet niet onder de 2500 gezeten. En dat vond ik al LIJDEN!

omg! dat is echt ziek man!!

grote bewondering hier

Dit is echt ziek. 1500 kcals. Pff , ik ben benieuwd. :D

WTF? 1500 kcals.

Man ik heb tijdens mijn dieet niet onder de 2500 gezeten. En dat vond ik al LIJDEN!

hehe, ik hoorde laatst van Rodge dat hij op 1700kcals zat in de hele voorbereiding. En die was nog een pak zwaarder (15kg ofzo). Dat is ook sick weinig.. :eek:

Ik eet elke dag exact hetzelfde voedsel en zelfde portie grootte,bulkmaaltijden heb ik al een tijdje niet meer...:sad:

Heb om half 10 gegeten en om 10u begon mn buik alweer te knorren!!!Nu moet ik blijven uitzitten tot 12.30u tot ik weer eten mag(nog ff'tjes:meal:),maar die maaltijd is ook weer in 5min.verorberd en lijd ik alweer uren honger van.:(Enige wat de honger enigzins onderdrukken kan is de thee die ik drink,zeker 2L per dag op zn minst!!!!

Misschien op momenten dat je honger hebt lekker even wat rauwkost nemen. Vult ook altijd wel redelijk. ff doorzetten nog ;) Echt bizar veel kracht heb je nog met 1500kcal. Petje af!

Ja wel respect hoor Own dat je zo weinig eet, maar ik zou toch met de schrik zitten van teveel kwijt te raken op deze manier...
Meer cardio is ook geen optie?

1500kcal:eek: één woord : RESPECT:bow2:

hehe, ik hoorde laatst van Rodge dat hij op 1700kcals zat in de hele voorbereiding. En die was nog een pak zwaarder (15kg ofzo). Dat is ook sick weinig.. :eek:

voorbereiding duurt gemiddeld 3 maanden?

zat hij dan 3 maanden op 1700 kcal?

kom je niet in spaarstand zo?

Ik zou zeggen van wel. Maar ik weet niet of je zijn wedstrijdpics hebt gezien, maar het heeft wel gewerkt voor hem iig.

• #4.215
Thx all,t'is idd geen pretje zo weinig kcals,en voel me vaker tijdens en na de training als een lijk!!!!Neem wel veel rauwkost bij de avondmaaltijden om het hongergevoel wat te onderdrukken.

Cardio is nu ook wat opgevoerd,doe dit nu 3x per week en ben er vanmorgen mee begonnen.

TRAINING:CARDIO/SCHOUDERS/BUIK

1.Cardio

30min.Fietsen @80rpm

10min.Crosstrainer

2.Buik

200xCrunches op Abroller (met nadruk op onderste buikspieren/extra bankje tot aan billen geschoven en hakken op bankje geplaatst)

10min.Stokzwaaien (5min.+Bezemsteel/5min.Machine)

3.Schouders

Smith front press (bar zakken tot aan borst)
(2x)20x30kg
10x60kg
10x90kg
8x100kg

Reverse pec deck flyess
20x40kg
20x60kg
20x80kg (f/s)
Dropset
10x80kg
10x60kg
10x40kg

Superset
-One arm cable front raises
-One arm cable side raises

15x15kg/15x15kg
10x17kg/10x17kg
10x20kg/10x20kg

Opmerkingen:ff wennen aan die extra cardiosessie,had al 300kcals verbrand met het fietsen terwijl ik hooguit 300kcals uit mn ontbijt gehaald heb....I't sucks,life's a b*ch....

komaan Kev, doorbijten nu, wedstrijd is niet ver meer!!!

nog effe volhouden beest! nette training wederom

pfffff je was net weer killing bezig man, thnx voor de tips @ lunges, kzal wat proberen te doen aan me ruk techniek;)

Lekkere training weer man:cool:

• #4.220
Thx all 4 the support.:cool:

pfffff je was net weer killing bezig man, thnx voor de tips @ lunges, kzal wat proberen te doen aan me ruk techniek;)

Thx domie,begint eindelijk ergens op te lijken nu he.:D

Met die lunges komt het wel goed kerel,gewoon veel concentreren op je houding en de techniek,zal je next time ook wel weer helpen.;)

AVOND SESSIE:BICEPS/TRICEPS.

1.Biceps

Preachercurls (extra piekcontractie)
20x15kg
12x35kg
(2x)10x55kg

Cable curls (staand,achterover hangend+korte stop)
10x30kg
10x40kg
10x45kg

One arm preachercurl
10x15kg (4sec.negatief/3sec.stop)
10x20kg (3sec.negatief/2sec.stop)
10x27,5kg (3sec.negatief)

High pulley cablecurls
10x20kg
10x25kg
10x30kg
10x35kg

2.Triceps

Pressdown (bar met meedraaiende polshandles) +1sec.stop
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Rope pressdown (extra piekcontractie)
10x25kg
10x35kg
10x40kg

One arm reverse pressdown (extra piekcontractie)
10x20kg
10x25kg
10x30kg

One arm pressdown (extra piekcontractie)
10x30kg
(2x)10x35kg

Opmerkingen:Echt te merken dat mn lichaam begint te wennen aan het dieet,had veel meer energie over als normaal en voelde me voor de eerste keer sinds tijden niet misselijk tijdens de training.:cool:

Terug
Naar boven