Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nette meting en pics man, 5 km/u is wel ontiegelijk traag.

Thx guyz
Ghehe,behoorlijk ja....maar goed,traag is beter...kost je tenminste geen massa als je zowat carb-loos dieet.![]()
Thx guyz
Ghehe,behoorlijk ja....maar goed,traag is beter...kost je tenminste geen massa als je zowat carb-loos dieet.![]()
, maar het is het beste wat je kan doen idd. Eye on the prize
. Goed dat ik dat weet. Dan hoef ik me niet meer uit te beulen op de loopband. Gewoon wandelen is goed genoeg om vet te verbranden?
True,er zit toch nog een groot verschil of je voor vetverbranding of conditie traind.Alle conditionele inspanningen kosten je massa,dat is nu eenmaal zo bij duursporten.
Lees dit eens.
Natuurlijke vetverbranding kan alleen bereikt worden door lange en frequente trainingssessies te doorlopen. Het wordt dan ook aangeraden om 4 dagen per week trainen voor het behalen van vetverlies. Hierbij dient nog gezegd te worden dat meer spiermassa ervoor zorgt dat meer calorieën verbrand worden, wat het afvalproces vergemakkelijkt (de verbrandingsmotor wordt groter). Het verkrijgen van meer spiermassa is dus een belangrijk wapen tegen vet. Het effect hiervan is groter bij mannen dan bij vrouwen, omdat vrouwen minder gemakkelijk spieren kunnen aanmaken. Dit komt doordat bij vrouwen het hormoon testosteron verminderd aanwezig is in het lichaam.
Behoud van vetpercentage (als het lichaam neigt naar het opslaan van energie in vet) kan bereikt worden door 3 keer per week te trainen. Als je echt vet kwijt wilt raken, dan moet je meer dan 3 keer per week trainen op een lage intensiteit. Vetverbranding vindt vooral plaats door te trainen op lage intensiteit. Dit kan door trainingen met gewichten maar ook door cardiovasculaire trainingen. Een laatste opmerking is nog dat de trainingssessies (de kern van de training, niet de warming up en cooling down) niet langer dan 1 uur behoren te duren (voor optimale resultaten).
Heb je daar ook een bron van Own? Ik dacht eens ergens te lezen dat die theorie een beetje achterhaald is, maar ik ben het niet zeker. Matige intensiteit is zeker ok, maar ik denk dat je beter op hartslag loopt, in het begin verbrand je toch eerst de aanwezige suikers/alcohol en daarna stapt je lichaam pas over op vetverbranding? Het hangt natuurlijk ook allemaal af van je voeding en lichaamstype etc...
Ik kan ook mis zijn hoor, ik moet me er nog eens in verdiepen.

Als ik eenmaal pumped up ben @the gym schrik ik af en toe van mezelf!!!!Maar die schouders waren vandaag toch wel ziekelijk opgepompt en de lijnen worden steeds dieper.Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als next week het vocht word afgedreven.

Zo'n insulinespuitje in zijn lichaam en dan heel langzaam het vocht onttrekken
Waarschijnlijk middels zout en/of koolhydraatconsumptie![]()
Kan het eens proberen.