XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Je weet het. Ik zit in de zaal, dus als je nu verzaakt is ruzie met de baas he:D

Opmerkingen:Vandaag veel last van kramp gehad,ben ook 1x bijna flauwgevallen tijdens het trainen.Voel me echt k*t...

ik kan geloven dat je u echt k*t voel maar kijk in de spiegel dan weet je dat het alle inspanningen waard is

De laatste loodjes.....blablabla! Je kan het Own!

Komop kerel!! :wl:

Dood gevallen? :(

Ik zie dat je je cardio voor je training doet.Heeft dit een achterliggende gedachte?
Verder is het nog ff doorbijten en je bent er.Je sta er goed bij zie ik op de foto's dus je zal er helemaal sick uitzien wanneer je al je vocht ook kwijt bent.

ik denk dat de energie om zen log bij te houden nu in zen trainingen zit haha ..
hij heeft groot gelijk ook

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.291
Ghehe,thx all:cool:

Heb 2 dagen een kinderfeestje gehad hier thuis en dus geen tijd gehad voor mn log bij te houden.Heb wel gewoon getraind in de tussentijd en qua shape toch weer behoorlijke vooruitgang geboekt.Eergisteren de laatste beentraining gehad voor de wedstrijd.

@Redhead:Ik wissel dit af,de ene keer begin ik met cardio en de keer erop eindig ik ermee,of ik doe cardio only die dag.;)

TRAINING VANMORGEN:CHEST.

1.Iso lateral flat benchpress
(2x)15x40kg
(2x)15x80kg
(2x)15x120kg

2.Iso lateral incline benchpress
15x80kg
15x100kg
15x120kg

3.Superset
-Decline machine press
-Butterflyes

15x40kg/15x50kg
15x60kg/15x55kg
15x70kg/12x60kg

Opmerkingen:Trainingen verlopen qua energiereserves behoorlijk moeizaam,maar op de een of andere manier sla je jezelf er wel doorheen.Nog 9 dagen.......

woohooo Kevin, ik kijk ernaar uit om je op t podium te zien!
heb op t werk al gezegd dat ik maandag geen stem meer zal hebben ;)

Lekkere gewichten op 9 dagen out , Kev. Zie je backstage :)

krijgen we ook nog een topic: own 1 week out?? kan namelijk niet wachten!

Dat is al lekker dichtbij Own. Heb je al last van wedstrijdzenuwen?

Own for the win!!! :) gaat goed kevin, we geloven in jou!! ;)

(2x)15x120kg :eek: ziek man echt ziek

als je er dat er op dit moment nog kan uithalen ben je echt een beest

Echt masterlijk kerel, veel succes met je wedstrijd alvast!

zeer zware gewichten en goodluck man

Terug
Naar boven