Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

8%.. I don't believe it :D Met carbdepleten zul je zeker al het overtollige vocht kwijtraken en ik denk ook nog wel een % vet eraf (voor wat er nog zit :p ). Met welke producten ga je laden? Aangezien veel kh producten natrium bevatten..

wtf kev je gaat echt goed ik denk zeker dat je het ver gaat schoppen de eerste keer op het podium succes man ga ervoor .

ben ook benieuwd waarmee je gaat laden (wees voorzichtig) succes bro

heel veel succes kevin! gaat allemaal super!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.324
Thx guyz:cool:Ik ga mn uiterste best doen @ the cup.;)

Vandaag de eerste carb-loze training gehad,omfg!!!!Echt niet normaal meer....Posten doe ik niet,teveel sets,reps,supersets etc.om op te schrijven,en heb er gewoon geen energie voor.:(

8%.. I don't believe it :D Met carbdepleten zul je zeker al het overtollige vocht kwijtraken en ik denk ook nog wel een % vet eraf (voor wat er nog zit :p ). Met welke producten ga je laden? Aangezien veel kh producten natrium bevatten..

Ghehe,theo zei ook tegen me dat ik stukken lager sta,het is gewoon plaatselijk vocht wat op 1 van de 4 meetpunten zit,hopelijk krijg ik er nog zoveel mogenlijk vanaf voor zondag.:dunno:

Als ik ga laden doe ik dat in 7 maaltijden met:
-Zoutloos brood+Honing
-Dadels/Vijgen
-Rijst

Zal later de maaltijden in volgorde posten,nu iets teveel van het goeie...ff wachten tot ik vrijdag mag beginnen met laden.:D

Nog maar een paar dagen, heel veel succes!

Tip; Maak foto's voor het laden dus carb depleted. En na het laden.

Succes de laatste week, you can do it!

geen 7-punts meting dan?
ik dacht dat die veel nauwkeuriger was..

IMO wel. Van de zomer zat ik met een 7 punts meting op 8,nogwat % en met 4 punts op 12. Als je net even wat meer vet om je middel of op je rug hebt, dan schiet het vet% omhoog, terwijl verder alles er droog bij staat.

IMO wel. Van de zomer zat ik met een 7 punts meting op 8,nogwat % en met 4 punts op 12. Als je net even wat meer vet om je middel of op je rug hebt, dan schiet het vet% omhoog, terwijl verder alles er droog bij staat.

een bekend probleem haha. er wordt precies gemeten op die klote plekken. bij de lovehandles vooral. kk plek blijft t :mad:

Bij mij is het dan weer mijn triceps (8mm bij totaal van 25)

• #4.333

XQ6 kerel,carbloos werkt mn hersenpan niet meer zoals het hoort.:(

Heb er iid wel vaker last van,vooral tijdens het trainen en poseren.Zie gewoon overal van die lichtflitsen om me heen maar het trekt na een minuutje wel weer weg.Blij als ik vrijdag kan beginnen met carbs loaden.:D

• #4.334
Trainingen vandaag waren echt dodelijk,heb me nog nooit zo leeg @the gym gevoeld!!!Is trouwens ook de eerste keer in 14jaar trainen dat ik met 0,0% carbs in mn systeem getraind heb,geen pretje iig en niet bepaald een aanrader.

Vandaag getraind.

Ochtend:

1.Schouders
2.Biceps
3.Triceps
4.Cardio

Middag:

1.Borst
2.Rug
3.Buik

Was nog van plan wat cardio te pakken in de middag,maar was zo leeg dat ik de energie beter in het poseren kan steken.(zometeen aan beginnen na alweer een brute koolvis/rauwkost maaltijd.:rolleyes:)

Jammie, lekkere maaltijd!

Ik doe het je niet na Own!

morgen laatste trainigen in de voorbereiding toch?

Heb veel respect voor je man! Ga zo voort!

Respect+++ :cool:

cheer.gif
cheer.gif
cheer.gif
You can do it!!!
cheer.gif
cheer.gif
cheer.gif

Gaat lekker Own.
Ik kom zeker supporteren.

Terug
Naar boven