- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga mn uiterste best doen @ the cup.

8%.. I don't believe itMet carbdepleten zul je zeker al het overtollige vocht kwijtraken en ik denk ook nog wel een % vet eraf (voor wat er nog zit
). Met welke producten ga je laden? Aangezien veel kh producten natrium bevatten..

Ghehe,theo zei ook tegen me dat ik stukken lager sta,het is gewoon plaatselijk vocht wat op 1 van de 4 meetpunten zit,hopelijk krijg ik er nog zoveel mogenlijk vanaf voor zondag.![]()
geen 7-punts meting dan?
ik dacht dat die veel nauwkeuriger was..
geen 7-punts meting dan?
ik dacht dat die veel nauwkeuriger was..
IMO wel. Van de zomer zat ik met een 7 punts meting op 8,nogwat % en met 4 punts op 12. Als je net even wat meer vet om je middel of op je rug hebt, dan schiet het vet% omhoog, terwijl verder alles er droog bij staat.

IMO wel. Van de zomer zat ik met een 7 punts meting op 8,nogwat % en met 4 punts op 12. Als je net even wat meer vet om je middel of op je rug hebt, dan schiet het vet% omhoog, terwijl verder alles er droog bij staat.
heb je veel last van hypoglycemie? lage bloedsuikerspiegel. lijkt me wel, maar heb je er veel last van?

)