- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn die schuine benchwas die in de smith of in de kooi?
Wat een trainingen weer!
Thx bro...Dude wat een training weer, lekker bench man, herhalingen met 140 kg damn.
Als ik dit zo zie krijg ik ook zin om te knallen, vanavond maar weer is naar de gym.
Eerst maar is vreten nu, ga zo door bro!
Jij ook succes Bro.

Boek gelukkig wel weer snel prgressie nu en voel dat er PR's gaan aankomen.Op naar die 600 totaal,of er meteen met 10kg overheen.
![]()
![]()
niet boven mij qua kg's maar wel genoeg stimulans voor mij. Je bent iig op de goede weg!Zou goede zaak zijnniet boven mij qua kg's maar wel genoeg stimulans voor mij. Je bent iig op de goede weg!
Suc6!![]()

Vandaag getraind; Rug
1.Latpull
16x60kg
10x80kg
8x100kg
2.Deadliften
12x70kg
10x120kg
6x170kg
3x200kg
2x220kg
Pull-ups weighted
12x eigen gewicht
8x20kg
6x35kg
...x15kg tot faillure
...x eigen gewicht tot faillure
Had vrij weinig tijd dus pak Biceps morgen samen met de schouders,lekkere training was het weer,deadlift pr zit eraan te komen.![]()
dat zijn trainingen !!! ik zie het al
met je rug ging het voortreffelijk .. Super man !Kijk eensdat zijn trainingen !!! ik zie het al
met je rug ging het voortreffelijk .. Super man !
Binnekort krijg ik weer hulp bij zwaardere series dus die pr's gaan snel komen!!!!Ging lekker,heb trouwens ook weer eens alleen getraind en merk nu wel dat ik bepaalde gewichten makkelijker verplaats dan voorheen dan toen ik samen trainde en hulp bij bepaalde series nodig had!!Gaat dus de goeie kant uit bro.Binnekort krijg ik weer hulp bij zwaardere series dus die pr's gaan snel komen!!!!

Vandaag getraind; Rug
1.Latpull
16x60kg
10x80kg
8x100kg
2.Deadliften
12x70kg
10x120kg
6x170kg
3x200kg
2x220kg
Pull-ups weighted
12x eigen gewicht
8x20kg
6x35kg
...x15kg tot faillure
...x eigen gewicht tot faillure
Had vrij weinig tijd dus pak Biceps morgen samen met de schouders,lekkere training was het weer,deadlift pr zit eraan te komen.![]()

heavy deads. lekker volume ook en die chins zijn ziek ghehe![]()

Shit kerel!
Ik heb hier een schijf van 35 kg liggen, maar ik moet er niet aan denken om die in m'n chin-rugzak te moeten doen!![]()