AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Heerlijke training man .... Ziet er zeer goed uit allemaal vooral die BP

gewoon weer zieke gewichten al die trainingen :D

Hele sterke bp! En de rest ook trouwens.

Damn die schuine bench :eek: was die in de smith of in de kooi?

Wat een trainingen weer!

Dude wat een training weer, lekker bench man, herhalingen met 140 kg damn.
Als ik dit zo zie krijg ik ook zin om te knallen, vanavond maar weer is naar de gym.

Eerst maar is vreten nu ;), ga zo door bro!

• Topic Starter Topic Starter
Dude wat een training weer, lekker bench man, herhalingen met 140 kg damn.
Als ik dit zo zie krijg ik ook zin om te knallen, vanavond maar weer is naar de gym.

Eerst maar is vreten nu ;), ga zo door bro!

Thx mass,was wel met wat hulp maar duurt niet lang of ik doe ze zelf:DJij ook succes Bro.;)

@vic;Thx Bro ;)

Vandaag getraind; Rug

1.Latpull
16x60kg
10x80kg
8x100kg

2.Deadliften
12x70kg
10x120kg
6x170kg
3x200kg
2x220kg

Pull-ups weighted
12x eigen gewicht
8x20kg
6x35kg
...x15kg tot faillure
...x eigen gewicht tot faillure

Had vrij weinig tijd dus pak Biceps morgen samen met de schouders,lekkere training was het weer,deadlift pr zit eraan te komen.:D

Vandaag getraind; Rug

1.Latpull
16x60kg
10x80kg
8x100kg

2.Deadliften
12x70kg
10x120kg
6x170kg
3x200kg
2x220kg

Pull-ups weighted
12x eigen gewicht
8x20kg
6x35kg
...x15kg tot faillure

Had vrij weinig tijd dus pak Biceps morgen samen met de schouders,lekkere training was het weer,deadlift pr zit eraan te komen.:D

Kijk eens :) dat zijn trainingen !!! ik zie het al :) met je rug ging het voortreffelijk .. Super man !

Kijk eens :) dat zijn trainingen !!! ik zie het al :) met je rug ging het voortreffelijk .. Super man !

Ging lekker,heb trouwens ook weer eens alleen getraind en merk nu wel dat ik bepaalde gewichten makkelijker verplaats dan voorheen dan toen ik samen trainde en hulp bij bepaalde series nodig had!!Gaat dus de goeie kant uit bro.;) Binnekort krijg ik weer hulp bij zwaardere series dus die pr's gaan snel komen!!!!

Kijk dat zijn berichten ... ik mocht vandaag trouwens ook niet klagen ... herinner je nog wat je zei in een training een paar week terug ?? ;)

Ging lekker,heb trouwens ook weer eens alleen getraind en merk nu wel dat ik bepaalde gewichten makkelijker verplaats dan voorheen dan toen ik samen trainde en hulp bij bepaalde series nodig had!!Gaat dus de goeie kant uit bro.;) Binnekort krijg ik weer hulp bij zwaardere series dus die pr's gaan snel komen!!!!

:thumbs: keep it up, je bent bruut man!!!

Vandaag getraind; Rug

1.Latpull
16x60kg
10x80kg
8x100kg

2.Deadliften
12x70kg
10x120kg
6x170kg
3x200kg
2x220kg

Pull-ups weighted
12x eigen gewicht
8x20kg
6x35kg
...x15kg tot faillure

heavy deads. lekker volume ook en die chins zijn ziek ghehe ;)

Shit kerel!

Ik heb hier een schijf van 35 kg liggen, maar ik moet er niet aan denken om die in m'n chin-rugzak te moeten doen!:eek:

Shit kerel!

Ik heb hier een schijf van 35 kg liggen, maar ik moet er niet aan denken om die in m'n chin-rugzak te moeten doen!:eek:

Edit:11 dec 2006

Pull-up
12x Eigen gewicht
8x +20kg
6x +40kg
4x +60kg
..x Direct na laatste serie zonder gewicht leegpompen

Hier wil ik weer naartoe gaan werken en zo snel mogelijk overheen gaan.:D

Terug
Naar boven