- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het NK in Schiedam doet in 2009 dan ben ik er zeker bij want dan ben je in mijn stad.![]()

hey own, waar staat die "iso-lateral" voor bij je BP ?

Hmm...even kijken of ik die dag niks te doen heb dan ga ik misschien ook wel kijken.
doe alleen niet mee,ga het N.K.pas in 2009 pakken,als ik er ook echt klaar voor ben.

Sta iig nog vol strepen en aders!!!!Ben alleen net een tikkeltje buffer dan op de wedstrijd.
Amper kerel....ik woog gisteren net 88kg!!!Ik vreet chocolade,pizza's en taarten bij het leven,maar kom amper een grammetje bij!!!!Zo is het voorheen altijd geweest bij mij,dus hopelijk kan ik deze stofwisselingsnelheid vasthouden.Sta iig nog vol strepen en aders!!!!Ben alleen net een tikkeltje buffer dan op de wedstrijd.
![]()
Pr is 4x200kg op de hammerstrenghth (iso-lateral) benchpress,op de olympische bank heb ik 2x160kg als pr.
sterk man![]()

Dus als je 1x echt goed doorcut kan je erna min of meer vreten wat je wil zonder echt vet aan te zetten?

druk druk...maar ga mn best doen om mn log zoveel mogenlijk bij te kunnen houden....

en zo is dat, wij putten kracht uit jouw log, door jouw trainingen beseffen we dat we maar p*ssy ass bitches zijn met onze gewichten en dat we harder moeten trainen.![]()
Maar mn bench was wel al 50kg toen.
(5kg boven lichaamsgewicht) 
Thx kerel,vond het al super gaan zo vlak na de wedstrijd,en ik heb ze ook nog met holds uitgevoerd.
Is per persoon verschillend kerel,ligt ook een beetje eraan wat en hoeveel je na de wedstrijd gaat eten,ik kan amper vetten verdragen dus eet momenteel nog zo schoon mogelijk.
TRAINING GISTEREN:BICEPS
Pfff,ben de helft alweer vergeten guyzdruk druk...maar ga mn best doen om mn log zoveel mogenlijk bij te kunnen houden....
Ben...Blijf...tenslotte DBB'er in hart en nieren,dankzij jullie heb ik voor de 1e keer in mn leven in flexmag.gestaan!!!!
M.a.w.voel ik me verschuldigd om jullie up to date te laten.
Thx again guyz&girls.![]()

heb je niet een before foto own waarin je nog een ecto was? zou wel lachen zijn!

Zou zo maar eens kunnen dat je er weer in komt te staan met een middelburg reportage![]()

hier kan je alvast wat tips overnemen van hem;
Video Mass with Glass - Charles Glass - bodybuilding, muscletech, ifbb, cutler, bodybuilder - Dailymotion Share Your Videos