AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

hey own, waar staat die "iso-lateral" voor bij je BP ?

Nice training :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.623
Als je het NK in Schiedam doet in 2009 dan ben ik er zeker bij want dan ben je in mijn stad. :D

Over 2weken is het N.K. in schiedam en ik ga kijken kerel.;)

Pr is 4x200kg op de hammerstrenghth (iso-lateral) benchpress,op de olympische bank heb ik 2x160kg als pr.

Dan nog, moet werken op zaterdag.. :sad:

Das minder idd,maar kom ook wel eens door de weeks langs daar kerel,komt goed.;)

hey own, waar staat die "iso-lateral" voor bij je BP ?

Iso staat voor isolatie(oefening) en lateral staat voor zijdelings/zijwaarts.;)

M.a.w. is het dus een zijwaartse isolatie variant van de normale benchpress.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Thx,cool ava heb je kerel.:roflol:

TRAINING VANDAAG:OCHTEND-CARDIO/AVOND-RUG

Wil alles wel gaan neer kalken maar heb vandaag na de training (maaltijdloos) met een platte band gestaan!!!!Heb er dus even geen trek in..:sad:

Op welke dag is het NK precies Own?

Hmm...even kijken of ik die dag niks te doen heb dan ga ik misschien ook wel kijken.

ben je nou al een beetje aan et gainen?

ecto

• #4.628
Hmm...even kijken of ik die dag niks te doen heb dan ga ik misschien ook wel kijken.

Nice kerel,ik ben er 100%;)doe alleen niet mee,ga het N.K.pas in 2009 pakken,als ik er ook echt klaar voor ben.:cool:

ben je nou al een beetje aan et gainen?

ecto

:roflol:

Amper kerel....ik woog gisteren net 88kg!!!Ik vreet chocolade,pizza's en taarten bij het leven,maar kom amper een grammetje bij!!!!Zo is het voorheen altijd geweest bij mij,dus hopelijk kan ik deze stofwisselingsnelheid vasthouden.:D:cool:Sta iig nog vol strepen en aders!!!!Ben alleen net een tikkeltje buffer dan op de wedstrijd.:cool:

Pr is 4x200kg op de hammerstrenghth (iso-lateral) benchpress,op de olympische bank heb ik 2x160kg als pr.

sterk man :lifter:

Amper kerel....ik woog gisteren net 88kg!!!Ik vreet chocolade,pizza's en taarten bij het leven,maar kom amper een grammetje bij!!!!Zo is het voorheen altijd geweest bij mij,dus hopelijk kan ik deze stofwisselingsnelheid vasthouden.:D:cool:Sta iig nog vol strepen en aders!!!!Ben alleen net een tikkeltje buffer dan op de wedstrijd.:cool:

Dus als je 1x echt goed doorcut kan je erna min of meer vreten wat je wil zonder echt vet aan te zetten?

• #4.631

sterk man :lifter:

Thx kerel,vond het al super gaan zo vlak na de wedstrijd,en ik heb ze ook nog met holds uitgevoerd.:cool:

Dus als je 1x echt goed doorcut kan je erna min of meer vreten wat je wil zonder echt vet aan te zetten?

Is per persoon verschillend kerel,ligt ook een beetje eraan wat en hoeveel je na de wedstrijd gaat eten,ik kan amper vetten verdragen dus eet momenteel nog zo schoon mogelijk.;)

TRAINING GISTEREN:BICEPS

Pfff,ben de helft alweer vergeten guyz:(druk druk...maar ga mn best doen om mn log zoveel mogenlijk bij te kunnen houden....

Ben...Blijf...tenslotte DBB'er in hart en nieren,dankzij jullie heb ik voor de 1e keer in mn leven in flexmag.gestaan!!!!

M.a.w.voel ik me verschuldigd om jullie up to date te laten.:cool:

Thx again guyz&girls.;)

en zo is dat, wij putten kracht uit jouw log, door jouw trainingen beseffen we dat we maar p*ssy ass bitches zijn met onze gewichten en dat we harder moeten trainen. ;)

• #4.633
en zo is dat, wij putten kracht uit jouw log, door jouw trainingen beseffen we dat we maar p*ssy ass bitches zijn met onze gewichten en dat we harder moeten trainen. ;)

Hahaha,zo erg ist nu ook weer niet he,toen ik begon (15jr terug) woog ik 45kg:roflol:Maar mn bench was wel al 50kg toen.:cool: (5kg boven lichaamsgewicht)

Thx Lorenzo:cool:

Thx kerel,vond het al super gaan zo vlak na de wedstrijd,en ik heb ze ook nog met holds uitgevoerd.:cool:

Is per persoon verschillend kerel,ligt ook een beetje eraan wat en hoeveel je na de wedstrijd gaat eten,ik kan amper vetten verdragen dus eet momenteel nog zo schoon mogelijk.;)

TRAINING GISTEREN:BICEPS

Pfff,ben de helft alweer vergeten guyz:(druk druk...maar ga mn best doen om mn log zoveel mogenlijk bij te kunnen houden....

Ben...Blijf...tenslotte DBB'er in hart en nieren,dankzij jullie heb ik voor de 1e keer in mn leven in flexmag.gestaan!!!!

M.a.w.voel ik me verschuldigd om jullie up to date te laten.:cool:

Thx again guyz&girls.;)

Zou zo maar eens kunnen dat je er weer in komt te staan met een middelburg reportage ;)

heb je niet een before foto own waarin je nog een ecto was? zou wel lachen zijn!

• #4.636
heb je niet een before foto own waarin je nog een ecto was? zou wel lachen zijn!

Heb ik zeker weten bro,maar geen scanner.:(

Ga binnekort langs die gast van die oude keldergym waar ik begonnen bent,die heeft nog video's en stats liggen van me,ga ik in orde maken guyz.:cool:

• #4.637
Zou zo maar eens kunnen dat je er weer in komt te staan met een middelburg reportage ;)

Eg wel,kreeg nog een mailtje van mascha tieken dat ze een mooi stuk over me geschreven had voor flexmag./S&F en MF dus ben benieuwd.:D

Ook sta ik op de achtergrond van de BB/fitnesshyve beheerd door bianca siebrichts,check ff voor de link.;)

Fitness, body-fitness and bodybuilding - Hyves.nl

Oja!!!!!Ik ga eind van het jaar mee met mascha en nog een groep BBers naar vegas,zou met Charles Glass gaan trainen!!!!!

YEEEEHAAAAA!!!!!!!!

Mascha bedankt mop.:heart:

• #4.639

Thx kerel,vind het gewoon superrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga zaterdag met siggy segers/rene groenen/davy driesen trainen @ do-it
Over een aantal weken naar Khalid en Robin voor een training.:cool:
Kin mitchel heeft me een mail/tel.nr. gestuurd en wou dat ik langs kwam voor een training!!!!

GUYZ.........Sky is the limit!!!!!Durf te dromen en blijf in jezelf geloven,dan komen we er allemaal vanzelf wel.;)

Laatst bewerkt:
hehe leuk OSje!!!
hou je toch ook nog ergens datum vrij in mei om eens met mij beentrainingkje te pakken he? ;)

Terug
Naar boven