Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe leuk OSje!!!
hou je toch ook nog ergens datum vrij in mei om eens met mij beentrainingkje te pakken he?![]()
Maar dan moet je wel weer die hotpants van de belgische meet dragen he hahahaha.
Damn, het gaat goed hier! Zet limburg maar eens goed op de kaart Own!![]()

Eg wel,kreeg nog een mailtje van mascha tieken dat ze een mooi stuk over me geschreven had voor flexmag./S&F en MF dus ben benieuwd.
Ook sta ik op de achtergrond van de BB/fitnesshyve beheerd door bianca siebrichts,check ff voor de link.
Fitness, body-fitness and bodybuilding - Hyves.nl
Oja!!!!!Ik ga eind van het jaar mee met mascha en nog een groep BBers naar vegas,zou met Charles Glass gaan trainen!!!!!
YEEEEHAAAAA!!!!!!!!
Mascha bedankt mop.![]()
Thx kerel,vind het gewoon superrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga zaterdag met siggy segers/rene groenen/davy driesen trainen @ do-it
Over een aantal weken naar Khakid en Robin voor een training.
Kin mitchel heeft me een mail/tel.nr. gestuurd en wou dat ik langs kwam voor een training!!!!
GUYZ.........Sky is the limit!!!!!Durf te dromen en blijf in jezelf geloven,dan komen we er allemaal vanzelf wel.![]()
Je hebt behoorlijke indruk gemaakt op het podium blijkbaar
Keep motivated! (en nu maar hopen dat je aan een stuk door kan klimmen, zonder kloterige blessures!)Geweldig kerelJe hebt behoorlijke indruk gemaakt op het podium blijkbaar
Keep motivated! (en nu maar hopen dat je aan een stuk door kan klimmen, zonder kloterige blessures!)

)komt door own ze symetrie..
Die is namelijk echt super goed

Nice kerel,ik ben er 100%doe alleen niet mee,ga het N.K.pas in 2009 pakken,als ik er ook echt klaar voor ben.
Amper kerel....ik woog gisteren net 88kg!!!Ik vreet chocolade,pizza's en taarten bij het leven,maar kom amper een grammetje bij!!!!Zo is het voorheen altijd geweest bij mij,dus hopelijk kan ik deze stofwisselingsnelheid vasthouden.Sta iig nog vol strepen en aders!!!!Ben alleen net een tikkeltje buffer dan op de wedstrijd.
![]()
Hoe laag ben je gegaan met je kcal op zijn laagst en hoe lang heb je dat volgehouden?
Maar voor een top 3 wil ik op zn minst gaan,zal een zware dobber gaan worden,maar heb nog een heel jaar om te bouwen.
Toch blijf ik dbb'er in hart en nieren,heb echt zoveel aan jullie te danken jongen (en dames) RESPECT!!!!!
Gefeliciteerd nog met je wedstrijd! Super prestatie, en je zag er ook super uit dus kon niet missen. Merk je nu dta je beter vooruitgaat nu je niet meer aan de cannabis zit ? En kostte het je veel moeite om te stoppen ? Hou zelf ook wel van een blowtje namelijk
Ben nu al 6mnd clean.

)!Thx kerel,voel me stukken beter man,kan weer helder nadenken en vergeet niet meer zoveel als voorheen hehe,merk ook dat mn lichaam er qua groei positief op reageerd,blowtje af en toe moet kunnen,maar geen dagelijkse of wekelijkse kost meer voor mij.Ben nu al 6mnd clean.
Oja...weet niet meer welke pagina het staat maar het heeft echt super veel moeite gekost,tot 8u s'ochtends zat ik nagels te bijten!!!!Heeft ook een week geduurd voordat mn lichaam het accepteerde!!!!
Mean...Lean...and Clean!!!![]()
Laatste maand zat ik (alleen uit voeding) rond de 1250kcals (met liquid amino''s erbij gerekend ca.1500kcals)
Laatste week ben ik 3dgn carbloos gegaan,ik at in totaal 5 maaltijden wat alleen uit 200gr gestoomde koolvis bestond,enige carbs wat ik at was een klein bakje rauwkost bij elke maaltijd.
Daarna ben ik 2dgn zoutloos carbs gaan laden,toen at ik 7 maaltijden.
3 maaltijden:2 zoutloze boterhammen met honing/of kopje gekookte rijst
4 maaltijden:4x gedroogde vijgen
Dronk ca.8L gedestileerd(accu)water water per dag,ik kookte mn rijst erin,koffie en thee idem.
Tja,wie wil er nou niet het N.K.winnen jongensMaar voor een top 3 wil ik op zn minst gaan,zal een zware dobber gaan worden,maar heb nog een heel jaar om te bouwen.
De bedoeling is om 4kg spiermassa te winnen en 2%bf dieper te gaan dan mn 1e wedstrijd.(dus....89,?kg en 3%bf)
Zit trouwens bij een maat van me,mijn pc is gekraakt door een hacker!!!!Krijg ik vandaag terug alst goed is.
XQ6 dat ik nog amper reageer op andermans logjes etc..maar heb het (los van die t*ring hacker-nerd) behoorlijk druk de laatste tijd!!!Balletje begint te rollen voor me.Toch blijf ik dbb'er in hart en nieren,heb echt zoveel aan jullie te danken jongen (en dames) RESPECT!!!!!
Later peepz![]()
. Respekt.Thx kerel,voel me stukken beter man,kan weer helder nadenken en vergeet niet meer zoveel als voorheen hehe,merk ook dat mn lichaam er qua groei positief op reageerd,blowtje af en toe moet kunnen,maar geen dagelijkse of wekelijkse kost meer voor mij.Ben nu al 6mnd clean.
Oja...weet niet meer welke pagina het staat maar het heeft echt super veel moeite gekost,tot 8u s'ochtends zat ik nagels te bijten!!!!Heeft ook een week geduurd voordat mn lichaam het accepteerde!!!!
!
Toch blijf ik dbb'er in hart en nieren,heb echt zoveel aan jullie te danken jongen (en dames) RESPECT!!!!!

Thx kerel,voel me stukken beter man,kan weer helder nadenken en vergeet niet meer zoveel als voorheen hehe,merk ook dat mn lichaam er qua groei positief op reageerd,blowtje af en toe moet kunnen,maar geen dagelijkse of wekelijkse kost meer voor mij.Ben nu al 6mnd clean.