XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.662
:roflol:

Bedankt voor de leuke reacties guyz echt super:cool:

Zolas jullie merken heb ik nog amper tijd om mn favo forum te bezoeken,laat staan om erin te posten,het balletje begint nu echt te rollen voor me en moet me er dan ook 100% voor gaan inzetten.

Ben zelf ook een aantal atleten aan het begeleiden waar ook veel tijd in gaat zitten,los van dat heb ik een lieve vriendin en dochter die natuurlijk ook veel van mij willen genieten dus moet ik toch bepaalde prioriteiten gaan stellen,ga mn uiterste best doen om jullie up to date te laten blijven.

Nu zaterdag ga ik trouwens weer naar do-it in turnhout toe,necet komt er voor een training langs en siggy had me gevraagd om langs te komen,next week komt siggy trouwens mijn kant op.

Keep pumping and totally motivated guyz

Grtz Kevin J. Goulding

a.k.a. Own Sculpturer

;)

het is je gegund kev!

Damn kerel, de rode loper blijft precies maar uitgerold voor je! Iets wat je door iedereen hier wel wordt gegund! Nogmaals dikke chapeau en geniet van de aandacht!;)

Heey OSje, zag op BR foto van je vanop de NK :)
geen spijt van dat je niet hebt meegedaan? :p stonden beesten op t podium zeg
dus volgend jaar sta jij erbij en kom ik weer supporteren, deal? ;)

• #4.666
Thx guyz:cool:

Heb nog altijd geen internet @home....sta al een tijdje droog nu.:(

Heey OSje, zag op BR foto van je vanop de NK :)
geen spijt van dat je niet hebt meegedaan? :p stonden beesten op t podium zeg
dus volgend jaar sta jij erbij en kom ik weer supporteren, deal? ;)

Hehe ja die broek moest naar beneden he hahaha,was idd nog aardig in shape,er werd zelfs gezegd dat ik me moest in schrijven en meedoen!!!Hehe,no way...next year when i'm ready....en niet te vergeten....met jouw support meid.;)

Doelstelling voor NK2009:

-4kg spiermassa erbij
-2% dieper cutten

-89,5kg
-3%bf

Aandachtspunten

-Rug
-Benen
-Triceps (achterkant)
-Bovenborst

Wish me luck guys:cool:

Ey kerel vond het jammer dat je niet mee deed.
Zag je buiten staan in schiedam en miste je al
op het podium, op de Hercules zag je er ook top uit.
Dan wachten we tot volgend jaar ;)

Gr.

The best of luck Own :cool:

• #4.669
Ey kerel vond het jammer dat je niet mee deed.
Zag je buiten staan in schiedam en miste je al
op het podium, op de Hercules zag je er ook top uit.
Dan wachten we tot volgend jaar ;)

Gr.

Thx kerel

Had zeker mee willen en kunnen doen,maar mn voorbereiding naar de hercules toe duurde ook zo lang en door mn hoge bf van toen heb ik 6mnd strikt moeten dieeten om alles eraf te krijgen,trok het gewoon ff niet meer om zo laag in kcals te blijven.Daarom kies ik om in 2009 het NK stage te beklimmen.:cool:

Thx kerel

Had zeker mee willen en kunnen doen,maar mn voorbereiding naar de hercules toe duurde ook zo lang en door mn hoge bf van toen heb ik 6mnd strikt moeten dieeten om alles eraf te krijgen,trok het gewoon ff niet meer om zo laag in kcals te blijven.Daarom kies ik om in 2009 het NK stage te beklimmen.:cool:

Ja heel begrijpenlijk kerel, heb er alle respect voor.
Je hebt iig de wedstrijd kunnen zien.
Succes met je voorbereiding voor 2009 ik ben er iig weer bij.

Gr.

Thx guyz:cool:

Heb nog altijd geen internet @home....sta al een tijdje droog nu.:(

Hehe ja die broek moest naar beneden he hahaha,was idd nog aardig in shape,er werd zelfs gezegd dat ik me moest in schrijven en meedoen!!!Hehe,no way...next year when i'm ready....en niet te vergeten....met jouw support meid.;)

Doelstelling voor NK2009:

-4kg spiermassa erbij
-2% dieper cutten

-89,5kg
-3%bf

Aandachtspunten

-Rug
-Benen
-Triceps (achterkant)
-Bovenborst

Wish me luck guys:cool:

Goede doelstellingen! Veel succes nog met je verdere "loopbaan" in het bodybuilding!

:roflol:

Bedankt voor de leuke reacties guyz echt super:cool:

Zolas jullie merken heb ik nog amper tijd om mn favo forum te bezoeken,laat staan om erin te posten,het balletje begint nu echt te rollen voor me en moet me er dan ook 100% voor gaan inzetten.

Ben zelf ook een aantal atleten aan het begeleiden waar ook veel tijd in gaat zitten,los van dat heb ik een lieve vriendin en dochter die natuurlijk ook veel van mij willen genieten dus moet ik toch bepaalde prioriteiten gaan stellen,ga mn uiterste best doen om jullie up to date te laten blijven.

Nu zaterdag ga ik trouwens weer naar do-it in turnhout toe,necet komt er voor een training langs en siggy had me gevraagd om langs te komen,next week komt siggy trouwens mijn kant op.

Keep pumping and totally motivated guyz

Grtz Kevin J. Goulding

a.k.a. Own Sculpturer

;)

Erg leuk dat je eigen kennis wilt doorgeven aan atleten!
Zitten ze ook hier op 't forum?
post nog eens wat trainingen:)
groetjes, jeffrey

• #4.674
Thx guyz:cool:Hehe komt ie dan weer eens.....

TRAINING(EN)

Ik doe alle oefeningen met holds en lange negatieven van minimaal 4sec.Binnekort gooi ik er ook weer wat dropsets bij.

1.Rug

Superset
-Pulldown
-Pulldown reverse grip

15x60kg/15x60kg
10x80kg/10x80kg
10x100kg (alleen met holds)

T-bar rows
15x50kg
10x75kg
(2x)10x100kg (alleen met holds)

Reverse row
15x70kg
12x100kg
10x120kg

Side pullover
15x75kg
(2x)15x100kg

2.Borst

Iso lateral flat bp
16x40kg
10x80kg
10x120kg
10x160kg

Iso lateral incline bp
12x80kg
10x120kg
8x140kg

Decline machine press
10x65kg
10x85kg
10x100kg

Butterflyes (handen op pads waar ellebogen op rusten)
15x45kg
(3x)15x65kg

3.Schouders

Smith behind the neck press
30x30kg
15x60kg
12x70kg
10x80kg

Cable side raises
15x10kg
(3x)15x15kg

Front MP
15x60kg
(3x)10x90kg

Deze week ook nog benen/cardio en de rest gedaan,maar heb even geen tijd om het allemaal te posten,doe mn best.;)

Opmerkingen:Begin te merken dat ik weer bij de oude vertrouwde gewichten in de buurt kom,enige extraatje is dat ik ze nu met holds en negatieven aankan.:cool:

Voor de rest gaat alles prima,krijg volop aanbiedingen van pers.begeleiders die met me verder willen,ook qua sponsoring heb ik een aantal aanbiedingen gehad,toch blijf ik bij theo onder begeleiding kan me er geen betere wensen op het moment,ook qua sponsoring zit ik wel gebakken,er zijn vrij weinig gasten die hetzelfde kunnen bieden als mn huidige sponsor (Be fit store sittard).Alles loopt nog altijd op rolletjes:D

kevin je hebt gewoon mp gedaan en ik was er niet bij:( zeg dat volgende keer man:P

Thx guyz:cool:Hehe komt ie dan weer eens.....

TRAINING(EN)

Ik doe alle oefeningen met holds en lange negatieven van minimaal 4sec.Binnekort gooi ik er ook weer wat dropsets bij.

1.Rug

Superset
-Pulldown
-Pulldown reverse grip

15x60kg/15x60kg
10x80kg/10x80kg
10x100kg (alleen met holds)

T-bar rows
15x50kg
10x75kg
(2x)10x100kg (alleen met holds)

Reverse row
15x70kg
12x100kg
10x120kg

Side pullover
15x75kg
(2x)15x100kg

2.Borst

Iso lateral flat bp
16x40kg
10x80kg
10x120kg
10x160kg

Iso lateral incline bp
12x80kg
10x120kg
8x140kg

Decline machine press
10x65kg
10x85kg
10x100kg

Butterflyes (handen op pads waar ellebogen op rusten)
15x45kg
(3x)15x65kg

3.Schouders

Smith behind the neck press
30x30kg
15x60kg
12x70kg
10x80kg

Cable side raises
15x10kg
(3x)15x15kg

Front MP
15x60kg
(3x)10x90kg

Deze week ook nog benen/cardio en de rest gedaan,maar heb even geen tijd om het allemaal te posten,doe mn best.;)

Opmerkingen:Begin te merken dat ik weer bij de oude vertrouwde gewichten in de buurt kom,enige extraatje is dat ik ze nu met holds en negatieven aankan.:cool:

Voor de rest gaat alles prima,krijg volop aanbiedingen van pers.begeleiders die met me verder willen,ook qua sponsoring heb ik een aantal aanbiedingen gehad,toch blijf ik bij theo onder begeleiding kan me er geen betere wensen op het moment,ook qua sponsoring zit ik wel gebakken,er zijn vrij weinig gasten die hetzelfde kunnen bieden als mn huidige sponsor (Be fit store sittard).Alles loopt nog altijd op rolletjes:D

erg sterk weer rug en borst op een dag vind ik ook een goeie combo nice een 10!!:P

Lekkere gewichten nog met die holds en negatieven!

lekker joh, blijf zo doorgaan

Soms geen zin om je huidig werk op te geven en full-time in de BB'ing-wereld te gaan werken?:p (als het genoeg verdient natuurlijk)

• #4.680
Thx mannen:hedbang:

@Domie:Hahaha,was op de hammer strength kerel.;)

Soms geen zin om je huidig werk op te geven en full-time in de BB'ing-wereld te gaan werken?:p (als het genoeg verdient natuurlijk)

Dat is wel de bedoeling idd,ben nu momenteel in overleg met mn zwager/zakenpartner om samen een gym te beginnen,hij gaat dan het zakelijke aspect regelen terwijl ik de gym ga beheren.:cool:
Deze week beginnen we met het ondernemingsplan.:D

Training vanmorgen:Triceps/buik

Training vanavond:Borst/Rug of Biceps/Kuiten

Opmerkingen:Ben qua training nog van alles en nog wat aant doen,vanaf volgende week begin ik weer met het schema van theo.....Pijn en afzien dus hahaha.:cool:

Terug
Naar boven