AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Dat is wel de bedoeling idd,ben nu momenteel in overleg met mn zwager/zakenpartner om samen een gym te beginnen,hij gaat dan het zakelijke aspect regelen terwijl ik de gym ga beheren.:cool:
Deze week beginnen we met het ondernemingsplan.:D

Dat zou wel heel stoer zijn, dan kom ik zeker een keer bij je trainen als het zover is:D

Thx mannen:hedbang:

@Domie:Hahaha,was op de hammer strength kerel.;)

Dat is wel de bedoeling idd,ben nu momenteel in overleg met mn zwager/zakenpartner om samen een gym te beginnen,hij gaat dan het zakelijke aspect regelen terwijl ik de gym ga beheren.:cool:

Training vanmorgen:Triceps/buik

Training vanavond:Borst/Rug of Biceps/Kuiten

Opmerkingen:Ben qua training nog van alles en nog wat aant doen,vanaf volgende week begin ik weer met het schema van theo.....Pijn en afzien dus hahaha.:cool:

cool, maar eeuh, kun je dat niet dichter bij nijmegen of mechelen doen ipv waar je nu woont? :p

Mechelen is toch niet zo ver van Geleen.

Damn kerel, schitterend nieuws!:eek:

gaaf om een eigen gym en goede training

Doe je die mp zittend?

leuk om te lezen dat je trainingen weer post :) lekkere training OS!

Thx mannen:hedbang:

@Domie:Hahaha,was op de hammer strength kerel.;)

Training vanmorgen:Triceps/buik

Training vanavond:Borst/Rug of Biceps/Kuiten

Opmerkingen:Ben qua training nog van alles en nog wat aant doen,vanaf volgende week begin ik weer met het schema van theo.....Pijn en afzien dus hahaha.:cool:

Zeker daar in dat zeeuwse gehucht? Ga ff in de randstad zitten dan :).

hij woont in limburg hoor:P

sterk gozer, gewichten komen weer mooi terug.

Gaat goed Own :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.696
Thx guyz voor de reacties.

Training vanmorgen:Borst/Rug.

Alle oefeningen weer met holds,negatieven etc..

1.Borst

Iso lateral flat bp
20x40kg
16x80kg
10x160kg

Butterflyes (handen op pads waar ellebogen op rusten)
(2x)15x40kg
15x70kg
Dropset
10x90kg
10x70kg
..x50kg tot faillure

Wide chest
10x80kg
10x120kg
10x140kg

2.Rug

Eigenlijk teveel om op te noemen,alle oefeningen door elkaar heen met minimale rustpauzes.Zal de oefeningen op een rijtje "proberen" te zetten.:o

-Iso pulldown (cable)
-Iso pulldown (plate loaded)
-Side pullover mach.
-Low rows
-One arm machine rows
-Pull ups (wide grip)
-Pull ups (close vertical grip)

Van elke oefening minimaal 2 sets gedaan,minimaal 8 tot 16 herhalingen.
Gewichten waren ook niet p*ssy,ik train sinds kort weer met die brute antiliaan,die gast wat mij jaren geleden de no nonsense instelling had aangeleerd.Daar bovenop traind michel ook vaker met ons mee,dus de competitie is optimaal,en de spotters betrouwbaar.:cool:

Vindt low-rows ook een lekkere oefening.. Kun je zwaar me gaan. Maar doe je alleen de wide grip of ook smal met handen verticaal?

is echt noodzakelijk he!
laatst aan het squatten met 170kg, raakte onderin niet weg, spotter deed niks, heb die stang over men hoofd moeten duwen want kreeg ze niet naar achter, kan je garanderen, volgende trainnig gaat niet lekker omdat je daar nog mee in je hoofd zit :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.700
Vindt low-rows ook een lekkere oefening.. Kun je zwaar me gaan. Maar doe je alleen de wide grip of ook smal met handen verticaal?

Ik pak de lowrow altijd met omgekeerde grip,om die binnekant rug een extra piek-contractie te geven (tip van dexter jackson), de handles staan ook zowat tegen elkaar aan,maar je kan ook voor wide grip gaan,ik doe alle rugoefeningen smal voor massa aan de binnekant rug te kweken,als je voor wijdte gaat moet je dus de brede grip hanteren.;)

is echt noodzakelijk he!
laatst aan het squatten met 170kg, raakte onderin niet weg, spotter deed niks, heb die stang over men hoofd moeten duwen want kreeg ze niet naar achter, kan je garanderen, volgende trainnig gaat niet lekker omdat je daar nog mee in je hoofd zit :eek:

Ja idd kel,betrouwbare spotters zijn ozo belangrijk,alhoewel ik mn gehele voorbereiding naar de hercules alleen heb getraind is een (ervaren) trainingspartner altijd een betere optie.:cool:

TRAINING VANMORGEN:BICEPS/TRICEPS

Vandaag getraind zonder negatieven,wel met holds en piekcontracties.Heb zeker 4 supersets gedaan waarvan elke oefening een bi en tri superset was.Gewichten heb ik amper op gelet,zolang het maar zwaar was en ik me kon concentreren op die holds met piekcontracties.:cool:

1.Superset
-One arm preachercurl
-One arm pressdown

2.Superset
-One arm machine curls
-Behind the neck cable extensions

3.Superset
-Machine curls (achterover hellend)
-One arm reverse pressdown

4.Mega-set:eek:(3xTri/3xBi)
-Pressdown (meedraaiende polshandles)
-Machine dips
-Behind neck DB extensions

-One arm cable curls
-High pulley cable curls
-Machine curls (apart apparaat voor piekcontractie)

Opmerkingen:Nog even en ik begin weer met Theo's schema,vind het nu nog even lekker zo,de ene dag train ik 2x,de andere dag maar 1x of ik sla een dagje over soms,zit nog even in een soort van "chillfase",alhoewel er wel keihard word getraind.;)

Keep pumping guyz:cool:

Terug
Naar boven