MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Lekkere trainingen weer, keep on pumping :cool:

Lekkere training weer, Kevin :thumbs:

gaat weer lekker Kevin ;ben benieuwd naar je sportschool of het doorgaat en zo ja dan komen we een keertje trainen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.704
Thx guyz:cool:

Als de gym er eenmaal is ben ik van plan om 1x per kwartaal een fora-meeting te houden,daarbij ga ik ook bankdrukwedstrijden etc..organiseren zodat ook de PL'ers naar hartenlust hun ding kunnen doen @Own's gym.;)

• #4.705
gaat weer lekker Kevin ;ben benieuwd naar je sportschool of het doorgaat en zo ja dan komen we een keertje trainen

Ik kreeg nog een lintje van je op hyves,heb geprobeerd je wat terug te sturen maar was niet gelukt.....

Bij deze jack.:cool:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaha dank je wel Kevin zeer vereerd ....mooi initiatief wat je van plan bent zoiets is altijd wel leuk....

• #4.707
hahaha dank je wel Kevin zeer vereerd ....mooi initiatief wat je van plan bent zoiets is altijd wel leuk....

Thx Jacky:cool:

Hehe,dubbel en dwars verdiend bro.:klink:

PS:Wil ook wel weer naar de meeting komen (Zina ook wel als ze zich weer kan ziekmelden:roflol:),regelen de rest wel verder via pm.:cool:

lekkere training OS :D,lijkt me ook wel leuk om dan eens in je gym te trainen:)

• #4.709
Iedereen is welkom peepz, hoop dit alles binnen het half jaar gerealiseerd te hebben,youll be the first to know.;)

Grtz.OS

hey Arnold, wat is nou je game-plan voor de komende tijd, het is me ff ontschoten en heb geen tijd om de afgelopen 30 pagina's terug te lezen met al die spam van langharige bodybuilders;)

Thx guyz:cool:

Als de gym er eenmaal is ben ik van plan om 1x per kwartaal een fora-meeting te houden,daarbij ga ik ook bankdrukwedstrijden etc..organiseren zodat ook de PL'ers naar hartenlust hun ding kunnen doen @Own's gym.;)
dat zal Viking wel op prijs stellen, nu zijn oude gym een healthcenter is geworden!!
;)

• #4.712
hey Arnold, wat is nou je game-plan voor de komende tijd, het is me ff ontschoten en heb geen tijd om de afgelopen 30 pagina's terug te lezen met al die spam van langharige bodybuilders;)

hehe,de bedoeling is alleen het NK 2009 te draaien,met in mn achterhoofd in aanmerking te komen voor een EK/WK ticket.:cool:

dat zal Viking wel op prijs stellen, nu zijn oude gym een healthcenter is geworden!!
;)

Waar gaat het allemaal heen vandaag de dag...:sad:

TRAINING VANMORGEN:CHEST

Smith bp
16x50kg
12x80kg
10x100kg
10x120kg

Incline db press
12x30kg
12x36kg
12x40kg

Tri-set
-Decline bp (wide horizontal grip)
-Butterflyes
-Decline bp (close vertical grip)

10x70kg/16x50kg/10x70kg
10x80kg/16x50kg/10x80kg
10x90kg/16x50kg/10x90kg

Opmerkingen:Laatst weer bij siggy getraind, samen met Herny (overall-C hercules) en Davy (1e plek B tot 90kg) maw heb ik dus getraindd met de gasten die me net de kers van de taart gegeten hebben op de herculescup:DPure motivatie:cool:
Neset kwam ook nog even binnen gelopen,omfg!!!!!Wat een beeeeesssttttt!!!!!Niet normaal meer hoe massief die gast is, toen ie ging poseren viel me ff niets meer te binnen....behalve...:wl:

Sucses :thumb:

gaat lekker zo.

OS die het WK wint....

Ik ben goed terecht gekomen hoor Own! Bij een echte hardcoregym van de oude stempel (foto's in mijn log).

Goed bezig! Veel reps:thumb: ga zo door!

• #4.717
Nog maar eens een training posten.;)

Gisteren: Schouders/Rug.

1.Schouders

Machine press
15x40kg
12x80kg
12x100kg
10x125kg (f/s)

Reverse pec deck flyes (met 3sec.holds)
15x40kg
15x60kg
15x70kg

Db side raises (met pols twists)
15x10kg
15x12kg
10x14kg

2.Rug

Pulldown (close/omgekeerde grip)
20x40kg
15x60kg
15x80kg

Deadlifts (met deadstop)
15x60kg
12x100kg
10x140kg
10x170kg

Seated cable rows (close/omgekeerde grip)
12x60kg
12x80kg
12x100kg

Opmerkingen:Gewichten komen langzaam weer terug bij mn deadz, vorige week was de eerste keer weer sinds lange tijd en toen was ik tot 10x140kg gegaan.

Nog 5 weken...dan begin ik weer met mn wedstrijdschema.Afzien dus.....

nice hoor OS :) of mag ik je "the Tick" noemen? ^^

• #4.719
nice hoor OS :) of mag ik je "the Tick" noemen? ^^

Ghehe, liever niet bro..als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel parasieten!!!Hebben me 10kg spiermassa gekost vorig jaar!!!

Hou het maar bij "d*ck Tiny" :roflol:

Zometeen zijn de beentjes aan de beurt, in de planning staan:
-Seated leg curls
-One Leg curls liggend
-One Leg extensions
-One Leg presses
-Smith Squats
-Smith Lunges
-Standing Calve raises
-Seated Calve raises

Heb behoorlijke spierpijn in mn onderrug van de deadz, maar dat mag de pret natuurlijk niet gaan drukken toch.;)

Ghehe, liever niet bro..als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel parasieten!!!Hebben me 10kg spiermassa gekost vorig jaar!!!

Hou het maar bij "d*ck Tiny" :roflol:

Zometeen zijn de beentjes aan de beurt, in de planning staan:
-Seated leg curls
-One Leg curls liggend
-One Leg extensions
-One Leg presses
-Smith Squats
-Smith Lunges
-Standing Calve raises
-Seated Calve raises

Heb behoorlijke spierpijn in mn onderrug van de deadz, maar dat mag de pret natuurlijk niet gaan drukken toch.;)

Dat wordt spierpijn!:p

Maar hoe doe je lunges in de smith?

Terug
Naar boven