- Waardering
- 9
Lijkt me net alsof je dan net WEL blessure gevoeliger bent. Ok je houd zonder deadstop wel de volledige spanning maar het is net met het ''opnemen'' van het gewicht dat je blessures veroorzaakt.( verkeerde houding ) Ik stel me dan voor dat je zware lifts doet en dan bij je laatste rep het erg moeilijk hebt om die deadstops toe te passenJe kan imo nietmeer zo zwaar gaan met deadstop als zonder deadstop.
Zo dacht ik ook in 1e instantie maar wat KaLe zegt klinkt wel heel logisch in mn oren,er is een moment van rust dus je hebt je onderrug niet continu aanspannen als je helemaal gebogen staat.Gezien met deadstop ook nog eens zwaarder is qua uitvoering heb ik het idee dat je je groei dan beter bevordert.Doen dus.

Net voor de 1e keer sinds tijden cardio gedaan,niet met de reden om droger te worden maar om het simpele feit dat mn conditie gewoon zwaarder gaat zuigen met elke kilo die ik gain.Ben 5km gaan rennen langs een kanaal met de hond en samen met het zonnetje was het gewoon heerlijk!!!Zal mn dieet wel wat gaan opschroeven met wat extra kcals voordat ik straks weer (in no time) op 7% sta.
Straks trainen....Schouders en Biceps,benieuwd of het rennen van vandaag effect heeft op mn kracht.
Laatst bewerkt:

Je kan imo nietmeer zo zwaar gaan met deadstop als zonder deadstop.
hahaha
.
zou er bij mij dan soms ook 1 x 200 in moeten zitten ? ik ben gestopt met 6 x 160 ...