MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Jou 1rm chin toen is bijna mijn lichaamsgewicht nu (72kg) !! :D :eek:

Crazy bastard.

Vandaag getraind; Rug

1.Latpull
16x60kg
10x80kg
8x100kg

2.Deadliften
12x70kg
10x120kg
6x170kg
3x200kg
2x220kg

Pull-ups weighted
12x eigen gewicht
8x20kg
6x35kg
...x15kg tot faillure
...x eigen gewicht tot faillure

Had vrij weinig tijd dus pak Biceps morgen samen met de schouders,lekkere training was het weer,deadlift pr zit eraan te komen.:D

Volgende x voor de 250 deadlift eh schatje !!! You can do it :D

En euhmm... Sorry dat ik niet verantwoordelijk ben voor de geboorte van je nieuwe geile groene KARMA STAAF !!! :headbang:

:janken:

lekker. Deads nu wel met deadstop? ;)

• Topic Starter Topic Starter
lekker. Deads nu wel met deadstop? ;)

Nope...Ivm net hersteld te zijn van blessures weet ik niet of dat wel zon goed idee is,maar als ik de 250kg PR zet (of stiekem 260kg)ga ik het gelijk doen voor een week of 8.Ben wel benieuwd maar zal denk ik best wel gaan tegenvallen:( Je vraagt het volgens mij niet voor niets:D:D

nette deads bro

heb effe je tip nodig in men log:D

Nope...Ivm net hersteld te zijn van blessures weet ik niet of dat wel zon goed idee is,maar als ik de 250kg PR zet (of stiekem 260kg)ga ik het gelijk doen voor een week of 8.Ben wel benieuwd maar zal denk ik best wel gaan tegenvallen:( Je vraagt het volgens mij niet voor niets:D:D

constante spanning erop houden is pas blessure gevoelig. Maar zoals ik het nu begrijp haal je de stang ook uit een rek?

Om op het z'n bascross te zeggen, jij brutal beast :D.

Sterke deadlifts kerel!

constante spanning erop houden is pas blessure gevoelig. Maar zoals ik het nu begrijp haal je de stang ook uit een rek?

Voer hem wel altijd uit bij het squatrek maar leg de stang altijd op de grond.
Zal dan toch maar eens gaan proberen met deadstop!!!Zal iig wel wat zwaarder zijn he KaLe?Of niet?

Wat houd deadstop precies in? 1keer en dan neerleggen en weer oppakken?

Voer hem wel altijd uit bij het squatrek maar leg de stang altijd op de grond.
Zal dan toch maar eens gaan proberen met deadstop!!!Zal iig wel wat zwaarder zijn he KaLe?Of niet?

Dat is inderdaad wel zwaarder, maar omdat je elke keer de spanning eraf haalt en de uitvoering perfect uit kan voeren omdat je de beweging opnieuw begint, zal dat minder blessures met zich mee brengen.

Dat is inderdaad wel zwaarder, maar omdat je elke keer de spanning eraf haalt en de uitvoering perfect uit kan voeren omdat je de beweging opnieuw begint, zal dat minder blessures met zich mee brengen.

Ga ik zeker weten doen dan,maar ist geen optie om het om de 2mnd om te wisselen(deadstop/constante spanning) en zo in het schema op te nemen om groei te bevorderen???Volgens mij geen slechte optie toch:rolleyes:

Geloof me, met deadstop groei je ook hard ;) Ik zou dat hele spanning-erop verhaal droppen.

Geloof me, met deadstop groei je ook hard ;) Ik zou dat hele spanning-erop verhaal droppen.

Next time KaLe,ga het echt eens proberen nu...verandering brengt altijd nieuwe spierpijn met zich mee en daar verheug ik me al op.;)

Die krijg je wel, geloof me :D

Deadstops houd dus in dat je na elke herhaling het gewicht weer op de grond neerlegt, 2seconden wacht, de bar weer op pakt en dan de volgende herhaling doet?

Lijkt me net alsof je dan net WEL blessure gevoeliger bent. Ok je houd zonder deadstop wel de volledige spanning maar het is net met het ''opnemen'' van het gewicht dat je blessures veroorzaakt.( verkeerde houding ) Ik stel me dan voor dat je zware lifts doet en dan bij je laatste rep het erg moeilijk hebt om die deadstops toe te passen ??? Je kan imo nietmeer zo zwaar gaan met deadstop als zonder deadstop.

Terug
Naar boven