AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Damn Squat 200, bench 150, en zo kan ik nog wel paar oefn opnoemen, indrukwekkend :thumb:

Zeer lekkere training Bro ! en jezus wat een mega bench man !

Gefeliciteerd met de 200 kg squat man! Op naar de 300! :P

300 kg :P :P dat zou een lekkere squat zijn ... huidig NK BB waar ik eerder bij trainde in zijn gym squatte op een gegeven ogenblik setjes met 270 :P (Setjes van 8-10 reps)

Setjes van 8 tot 10 reps met 270 kg? Damn, wat een sterke poten heeft die kerel zeg! Waarschijnlijk squat hij 300 kg dan 6 keer ofzo... :O
Ik zou dat graag wel eens willen zien, lekker motiverend! In mijn gym zie ik zelden iemand zwaarder squatten dan 100 kg, en altijd boven parallel... :zzz:

Hehehe,behoorlijk ja:D

Vandaag getraind; Borst,Triceps

1.Borst

Benchpress
16x60kg
10x100kg
6x130kg
3x150kg(met hulp)---->160kg PR is nog maar een kwestie van weken.:D

Benchpress schuin
12x60kg
10x80kg
8x100kg
6x120kg(met hulp)

DB press schuin
12x34kg
10x36kg
8x38kg---.Had zwaarder gekund maar zat er na zware bench series niet meer in.

BB Pullover+smaldrukken in 1 oefening.(als laatste borst en eerste triceps"opwarm"oefening)
12x40kg
12x40kg
10x50kg

2.Triceps

Smal bankdrukken op smithmach.
8x40kg
8x60kg
8x80kg

Latpress down
12x40kg
10x50kg
8x60kg

Training ging lekker,heb ook weer alleen getraind,bij de hoge series was een spotter bij.

Godver. Op de bench own je me nog zwaar. Maar daar komt verandering in! :D

Goeie training kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Hehe .. Ik wil niet weten wat er gebeurt als jullie ooit eens een paar keer samen zouden trainen .. dat word BEESTEN..

Whehe .... dat moet haast wel ... en maar tegen elkaar op rammen... en dat moet ook .. de dagen erna allebeide krom van de spierpijn .. goed vreten en massa kweken als BEESTEN !!

super bench bro

Thx M8,net nog op de weegschaal gestaan en ben alweer 4kg zwaarder dan bij mn laatste pics.Woog toen na de blessureperiode nog maar 85kg en tik nu alweer de 89kg aan.:DVetpercentage is dan wel iets omhoog geschoten van 8 naar 9% en ben ook weer aan creatine begonnen dus zal ook wat vocht bij zitten.

Nieuw eetschema : 6 maaltijden en 3 shakes

Maaltijd 1.
150gr havermout (opvoeren naar 250gr)
450ml volle melk
2 bananen

Voor de training.(maaltijd 2.)
Truemass(bsn)2 scheppen
450ml volle melk
Bcaa's+Glutamine

Tijdens de training
1/2L water
Creatine
Dextrose+vites en mineralen

Na de training(maaltijd 3.)
Performance proti-drink
20ml distelolie
Bcaa's+Glutamine

Maaltijd 4.
Aardappelen+schil gestoomd
Gemengde groene salade+tomaat
Diepvries zalmsteak of filet,olijfolie gebakken

Maaltijd 5.
Witte rijst gestoomd
Ananas op eigen sap
Broccolie gestoomd
Kipfilet,olijfolie gebakken

Maaltijd 6.
Volkoren spaghetti/macaroni
Verse tomatenpuree
Runderbief tartaar ,in boter gebraden
Broccoli gestoomd
Ananas op eigen sap

Maaltijd 7.
Witte rijst
Wittebonen in tomatensaus met ei
4 sneetjes volkorenbrood met bertolli boter
broccolie gestoomd
Vette vis naar keuze(zalm/tonijn/forel)

Maaltijd 8.
Yoghurt+fruit(naturel/biogarde,eigen stukjes fruit toevoegen)

Maaltijd 9.
Boterhammen met pindakaas
Casseine-shake
Bcaa's+Glutamine

Schat dat het ongeveer 5000Kcals zijn.Zal elke maaltijd proberen te blijven opvoeren zolang als het gaat.Op sommige dagen zal ik ook bepaalde gerechten vervangen door pizza's met 150gr extra tonijn erop of ribbetjes met een maiskolf HMMMM,friet met stoofvlees(onmisbaar in mn dieet nadat ik in belgie ben komen wonen,bodygainer bedankt!!!Het heeft mn leven drastisch veranderd!!:roflol:) vanalles om maar proberen wat meer LV% op te kunnen krikken!!!!

supplementen lijstje:
Bcaa's+Glutamine
Glucosamine
Zink
Magnesium
Knoflook
Omega 3/6/9
Multi vitaminen
Vitamine c
Tribulus TT700---->staat alleen al een tijdje te rotten in de kast gezien ik het niet onmisbaar vind!!!

Laatst bewerkt:
Ziet er lekker uit! Als ik weer ga bulken ga ik ook witte bonen en eieren in mijn schema trappen.

Ziet er lekker uit! Als ik weer ga bulken ga ik ook witte bonen en eieren in mijn schema trappen.

Ben er ook zeer tevreden mee KaLe,alleen wil ik toch wat meer roodvlees bij mn maaltijden hebben.Wittebonen zijn gewoon heerlijk met eieren erdoor gemixed.Alleen vergeten dat ik bij de bonen ook nog eens een sneetje of 4 vokorenbrood eet met bertolli boter.;)Dacht echt dat ik 1 van de weinige gasten was die wittebonen zo eet,doe dit al van jongs af en heb in de tussentijd al heel wat mensen eraan verslaafd gemaakt.:D

damn 5000 kcal als ik zoveel eet kan je me gaan rollen na een tijdje:)

Damn ik wou dat ik ook al terug in de bulk zat ;)

Een vraagje: waarom omega 3-6-9?
In onze dagelijkse voeding krijgen we toch genoeg (zelfs teveel) omega 6 binnen?

Ik ben trouwens ook een fan van bonen. Witte bonen met zachtgekookte eieren en aardappelen :meal:

Terug
Naar boven