Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Damn ik wou dat ik ook al terug in de bulk zat ;)

Een vraagje: waarom omega 3-6-9?
In onze dagelijkse voeding krijgen we toch genoeg (zelfs teveel) omega 6 binnen?

Ik ben trouwens ook een fan van bonen. Witte bonen met zachtgekookte eieren en aardappelen :meal:

Als BB'er krijg je nooit genoeg binnen.:DZware training vreet al je ADH aan flarden!!!!!

Ook voor blessurepreventie gebruik ik omega 3/6/9 samen met glucosamine en groene thee.(er zit ook nog lijnzaadolie en teunisbloemolie in de omega 3/6/9 caps)

Volgens mij heb ik exact dezelfde caps als jouw Own Sculpturer ... :)

Nieuw eetschema : 6 maaltijden en 3 shakes

Maaltijd 1.
150gr havermout (opvoeren naar 250gr)
450ml volle melk
2 bananen

Voor de training.(maaltijd 2.)
Truemass(bsn)2 scheppen
450ml volle melk
Bcaa's+Glutamine

Tijdens de training
1/2L water
Creatine
Dextrose+vites en mineralen

Na de training(maaltijd 3.)
Performance proti-drink
20ml distelolie
Bcaa's+Glutamine

Maaltijd 4.
Aardappelen+schil gestoomd
Gemengde groene salade+tomaat
Diepvries zalmsteak of filet,olijfolie gebakken

Maaltijd 5.
Witte rijst gestoomd
Ananas op eigen sap
Broccolie gestoomd
Kipfilet,olijfolie gebakken

Maaltijd 6.
Volkoren spaghetti/macaroni
Verse tomatenpuree
Runderbief tartaar ,in boter gebraden
Broccoli gestoomd
Ananas op eigen sap

Maaltijd 7.
Witte rijst
Wittebonen in tomatensaus met ei
4 sneetjes volkorenbrood met bertolli boter
broccolie gestoomd
Vette vis naar keuze(zalm/tonijn/forel)

Maaltijd 8.
Yoghurt+fruit(naturel/biogarde,eigen stukjes fruit toevoegen)

Maaltijd 9.
Boterhammen met pindakaas
Casseine-shake
Bcaa's+Glutamine

Schat dat het ongeveer 5000Kcals zijn.Zal elke maaltijd proberen te blijven opvoeren zolang als het gaat.Op sommige dagen zal ik ook bepaalde gerechten vervangen door pizza's met 150gr extra tonijn erop of ribbetjes met een maiskolf HMMMM,friet met stoofvlees(onmisbaar in mn dieet nadat ik in belgie ben komen wonen,bodygainer bedankt!!!Het heeft mn leven drastisch veranderd!!:roflol:) vanalles om maar proberen wat meer LV% op te kunnen krikken!!!!

supplementen lijstje:
Bcaa's+Glutamine
Glucosamine
Zink
Magnesium
Knoflook
Omega 3/6/9
Multi vitaminen
Vitamine c
Tribulus TT700---->staat alleen al een tijdje te rotten in de kast gezien ik het niet onmisbaar vind!!!

Potverdomme makker !!! Ik denk dat ik weinig aan je heb als ik dit weekend zou langskomen , je zou de hele dag ligge te ETEN !!!! Whahaha :D

En ja... Houd maar een potje vaseline klaar want zonder mij wist je niet wat stoofvlees was :cool: :ds: :kiss:

wowwwwwwwwwww:eek: dacht dat ik al hard ging in de bulk met mijn 4 warme maaltijden maar jij kan er ook wat van damn repect

Potverdomme makker !!! Ik denk dat ik weinig aan je heb als ik dit weekend zou langskomen , je zou de hele dag ligge te ETEN !!!! Whahaha :D

En ja... Houd maar een potje vaseline klaar want zonder mij wist je niet wat stoofvlees was :cool: :ds: :kiss:

Hehehe,maak ik van jou maaltijd 10!!!!Lean mean vaseline machine!!!!!

@Jimi;Thx m8,gaat niet makkelijk worden ook gezien het weer nu maar ik ga gewoon om de dag cardio doen om zo mn lichaam aan het eten te laten wennen.

Vandaag getraind;Rug,Biceps

1.Rug

Latpull
16x40kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg

BB rows met buik op schuinbankje
12x60kg
10x80kg
8x100kg

Weighted chins
12x eigen gewicht
8x 20kg
6x 35kg
...x eigengewicht tot faillure

Deadliften met deadstop-->ging lekker met deadstop maar kreeg op het eind de 220kg nog niet meer omhoog!!!!
10x70kg
8x120kg
4x170kg
2x200kg
0x220kg---> lukte niet meer na deadstop lifts!!!!!Terwijl mn PR 240kg is!!!!!

2.Biceps

Preachercurl L/R apart
12x20kg
10x25kg
8x30kg

DB curls zittend
12x16kg
10x18kg
8x20kg

Cable curl liggend
10x30kg
8x40kg
6x50kg

Ging best lekker maar deadlifts met deadstop zijn stukken zwaarder dan normale uitvoering!!!Ga dit nu ook blijven aanhouden en zal dus de 1e tijd geen PR gaan zetten met liften,dit bewaar ik wel voor de bench en squatt!!!;)

2X200:eek: MAAR 240 JE PR DAMN:eek:

lekkere rugtraining weer:)

Ging lekker maar was wel ff wennen met die deadstop lifts,ging allemaal goed ook qua reps maar op het eind merkte ik wel dat ik heel wat kracht kwijt was!!!
Voelde wel een stuk beter aan voor mn rug met die deadstops terwijl het eigenlijk zwaarder is qua uitvoering.Thx KaLe;)

I told you so ;) :D Lekker he :D

SUPERRR!!!!!!Ga ze nu ook blijven doen en wacht wel even met mn 1RM,die verschuif ik door naar bench en squatt.;)Voelde echt goed aan en vreet ook behoorlijk wat kracht weg voor de laatste sets.Maar daar zal snel verandering in gaan komen want ik begin nu net met deze variant.:DThx again:D

echt goed bezig hoor ook die bench en die sqaute gruwelijk erg gewoon nog even en je hebt ronnie ingehaalt:P

haha ik had dat ook met die deadstop, paar maandjes geleden deed ik zonder deadstop wat best soepel ging maar toen ik met dead stop deed kon ik heel wat herhalingen minder doen, maar na een tijdje wen je er aan en wordt je weer sterker :D

echt goed bezig hoor ook die bench en die sqaute gruwelijk erg gewoon nog even en je hebt ronnie ingehaalt:P

Hehe thx,optimisme is nooit verkeerd maar ronnie inhalen!!!!!!

:wl:light weight baby :wl:

@Victormor :Qua herhalingen viel het best wel mee,ik had aan het eind gewoon de kracht niet meer om die 220kg omhoog te krijgen,en ben gewend toch iedere training tot de max te gaan gezien ik alles maar 1x per week doe.

vandaag getraind;Schouders

Behind the neck press
16x40kg
10x70kg
8x100kg

DB Side raises zittend
12x12kg
10x16kg
8x20kg

Omgekeerde pec-dec flye met handpalmen naar buiten gericht
15x40kg
15x50kg
12x60kg
10x70kg

Upright rows smith
12x20kg
10x40kg
8x50kg

Opmerking: Hott in......So hott in here!!!!!Geen airco in de gym,alleen plafond en vloer ventilators!!!!!

damn ondanks de hitte toch een bruute behind the nek

Is die eerste press strikt en los?

Zoja: :eek:!

Ze3ker een zeer brute behind the neck :) Lekkere training kerel .. en jah .. k*t he die hete sportscholen ...

Terug
Naar boven