Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

vandaag getraind;Schouders

Behind the neck press
16x40kg
10x70kg
8x100kg

DB Side raises zittend
12x12kg
10x16kg
8x20kg

Omgekeerde pec-dec flye met handpalmen naar buiten gericht
15x40kg
15x50kg
12x60kg
10x70kg

Upright rows smith
12x20kg
10x40kg
8x50kg

Opmerking: Hott in......So hott in here!!!!!Geen airco in de gym,alleen plafond en vloer ventilators!!!!!

Goed bezig man, trouwens met die reverse pec dec fly, hoe krijg jij dat voor mekaar, lijkt wel of me armen te kort zijn om deze goed uit te voeren.
Je komt toch met het stuk net bove je elleboog tegen de pads of niet? Mij lukt het in iedergeval niet :(

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig man, trouwens met die reverse pec dec fly, hoe krijg jij dat voor mekaar, lijkt wel of me armen te kort zijn om deze goed uit te voeren.
Je komt toch met het stuk net bove je elleboog tegen de pads of niet? Mij lukt het in iedergeval niet :(

Bij ons kan je hem geheel met gestrekte armen uitvoeren,er zijn ook gewoon handgrepen ipv pads,maar een mach.met pads staat er ook maar die gebruik ik niet omdat hoe jij al zegt je dan zit te kl**ten met je ellebogen.;)

Ze3ker een zeer brute behind the neck :) Lekkere training kerel .. en jah .. k*t he die hete sportscholen ...

Tja tis wel minder met al dat zweten ja,maar denk dat het ook conditie gebrek is want hier had ik jaren geleden dus bijna 0,0% last van!!!!!

op een pannata machine???

ik heb op een pannata machine een keer 6x80 gedaan en dat is heel anders als een losse bb

op een pannata machine???

ik heb op een pannata machine een keer 6x80 gedaan en dat is heel anders als een losse bb

Nee dacht een Hammerstrength machine was of strength systems??? Hebben ook pannata machine's daar maar geen pannata behind the neck press.;)

Bij ons kan je hem geheel met gestrekte armen uitvoeren,er zijn ook gewoon handgrepen ipv pads,maar een mach.met pads staat er ook maar die gebruik ik niet omdat hoe jij al zegt je dan zit te kl**ten met je ellebogen.;)

Dat is wel beter ja, word tijd dat bij ons de oude machines terugkomen! 45 graden legpress is in iedergeval al terug gekomen
en hoefde het maar 1 keer te vragen dus :D

Dat is wel beter ja, word tijd dat bij ons de oude machines terugkomen! 45 graden legpress is in iedergeval al terug gekomen
en hoefde het maar 1 keer te vragen dus :D

Hehe,toevallig wachten wij ook nog op een "betere"legpress en de smith hebben we dacht ik een maand of 3 op moeten wachten.Nee heb je en ja kun je krijgen he.;)

Mjah .. zo wacht ik al 2 weken nu op een plank met antislip voor kuitentraining op de Smith ... het gaat er wel komen, maar duurt lang. .

lekkere schoudertraining weer, lijkt me ech k*t zonder airco trainen.

lekkere schoudertraining weer, lijkt me ech k*t zonder airco trainen.

Meerdere mensen klagen wel erover maar hun intensiteit is imo zo laag dat een druppeltje zweet of twee niet eens zo slecht uitziet!!!:D

Ben gisteren een uurtje gaan rennen met de hond terwijl ik vandaag benen op het programma heb staan,spierpijn in mn kuiten is niet normaal meer:eek:Toch ga ik weer een supersetoef. doen voor kuiten vandaag,ik beul ze gewoon compleet af en rust dan lekker een weekje omdat ik ze toch maar eens per week train.Als mn conditie straks wat beter op peil is ga ik kuiten en biceps/triceps 2x per week trainen.

Ben ook weer aardig wat bijgekomen sinds mn laatste pics,daar woog ik nog maar een kilo of 84,5!!Was 3mnd geblesseerd en had eerlijk gezegd ook wat stress aan de haak en dat vrat gewoon aan me.Nu voel ik me weer kiplekker en ben blessurevrij en woog zonnet nog 89kg op de weeg.:D

Meerdere mensen klagen wel erover maar hun intensiteit is imo zo laag dat een druppeltje zweet of twee niet eens zo slecht uitziet!!!:D

Ben gisteren een uurtje gaan rennen met de hond terwijl ik vandaag benen op het programma heb staan,spierpijn in mn kuiten is niet normaal meer:eek:Toch ga ik weer een supersetoef. doen voor kuiten vandaag,ik beul ze gewoon compleet af en rust dan lekker een weekje omdat ik ze toch maar eens per week train.Als mn conditie straks wat beter op peil is ga ik kuiten en biceps/triceps 2x per week trainen.

Ben ook weer aardig wat bijgekomen sinds mn laatste pics,daar woog ik nog maar een kilo of 84,5!!Was 3mnd geblesseerd en had eerlijk gezegd ook wat stress aan de haak en dat vrat gewoon aan me.Nu voel ik me weer kiplekker en ben blessurevrij en woog zonnet nog 89kg op de weeg.:D

Ja lekker.......mooi gewicht en je bent goed droog dus......

Vandaag getraind;Benen,kuiten

1.quadriceps

Squatten
12x60kg
10x100kg
8x130kg
6x160kg
4x180kg
1x200kg(ging behoorlijk gemakkelijk vergeleken met vorige keer)

Legpress(zittend)andere machine dan de panatta(losse gewichten/katrol-loos)
8x220kg
8x220kg
8x220kg(kon niet meer op!!!)

2.Hamstrings

Zittende curl
12x40kg
12x50kg
12x60kg

Liggende curl
8x40kg
8x45kg
8x50kg

3.Kuiten/superset van 3 oefeningen(de bekende 16 herhalingen;))
staand/zittend/legpress

staand 100/130...
zittend 50/60...stop
legpress 100/130/130

bij de 2e ronde die ik maakte kreeg ik bij zittend weer een scheut in de binnenkant van mn rechter knie!!!!Kon niet meer staan man!!!!Gaat nu alweer wat beter maar ga vanaf nu zittend gewoon laten met kuiten,zoek wel een andere variant!!!!Net reflexspray op mn knie gespoten,gaat gelukkig al stukken beter.

lekker bezig misschien tijd voor kneebands bro

Heb al kneewraps maar deze gebruik ik alleen met squatten(vanaf 160kg)
Ga gewoon de zittende calve raise een tijdje laten totdat mn lichaam (gewrichten/aanhechtingen) zijn gewend aan de conditie trainingen.

Dat gewicht schiet snel omhoog man, super, heerlijke training weer.
Wel klote dat wij maar 1 oefening hebben voor de hamstring en dat is nog een
schijt apparaat ook, in plaats van zo'n steun boven op het boven been, zit deze
net onder de knieschijf heb 2 jaar lang daar blessures aangehad sucks big time.

Hopen dat die blessure bij jou uitblijft, zou echt ****ed up zijn net nu je zo lekker
bezig bent.

Dat gewicht schiet snel omhoog man, super, heerlijke training weer.
Wel klote dat wij maar 1 oefening hebben voor de hamstring en dat is nog een
schijt apparaat ook, in plaats van zo'n steun boven op het boven been, zit deze
net onder de knieschijf heb 2 jaar lang daar blessures aangehad sucks big time.

Hopen dat die blessure bij jou uitblijft, zou echt ****ed up zijn net nu je zo lekker
bezig bent.

Wij hebben er drie stuks,een staande,zittende en liggende.Kan ze alle drie probleemloos doen,bij mij ligt het dus aan de zittende kuithef app.

Ja Bro,thx...Hoop ook dat ik volgende week weer gewoon knallen kan,heb er nu wel lang genoeg uitgelegen met die linker knie en dan begint nu de rechter:eek:
Zolang ik beweeg gaat het wel maar als ik te lang stil zit (en opsta)dan slaat het (soms) vast en kan ik niet eens erop steunen of lopen!!Toch iets te veel van mn benen gevergd met die conditie training erbij,nu ff een weekje rust voor de benen pakken,dus geen rennen of wat dan ook...Lekker rust geven voor zo ver dat gaat met mn dochtertje.;)

Zware gewichten die je verzet kerel.

Die knieproblemen klinken bekend Sculpturer... Echter kan ik in deze topic tegen jouw een duw geven ... ik heb dit ook al een paar keer gehad en het stelt niks voor. het is zo weer weg :)

Ja Bro,thx...Hoop ook dat ik volgende week weer gewoon knallen kan,heb er nu wel lang genoeg uitgelegen met die linker knie en dan begint nu de rechter:eek:
Zolang ik beweeg gaat het wel maar als ik te lang stil zit (en opsta)dan slaat het (soms) vast en kan ik niet eens erop steunen of lopen!!Toch iets te veel van mn benen gevergd met die conditie training erbij.

Heb je wel goede hardloopschoenen dan? Want door het hardlopen kun je ook blessures krijgen, wanneer je geen goed schoeisel gebruikt.

Terug
Naar boven