Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

Wel klote dat wij maar 1 oefening hebben voor de hamstring en dat is nog een
schijt apparaat ook, in plaats van zo'n steun boven op het boven been, zit deze.

??

romanian deadlifts, goodmornings, pulltroughs, etc etc ;)

lekkere training Sculp!

• Topic Starter Topic Starter
Heb je wel goede hardloopschoenen dan? Want door het hardlopen kun je ook blessures krijgen, wanneer je geen goed schoeisel gebruikt.

Nee niet bepaald,waren (air-loze) nike schoenen(),zal me binnekort ff een paar asics runningshoes gaan halen.;)

@KaLe:Thx man,los van die kl**te knie ging het stukken beter dan de vorige keer en was daarom behoorlijk optimistisch over die 220kg PR te zetten....maar goed...ff rusten dit weekje en dan zien we wel weer!!

Ik ben niet bekend met kuiten trainen, en heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat zittend een blessure in je knie kan veroorzaken..
Hopelijk is het vlug over, volgende week 220 squaten? :thumbs:

echt een heel goed log dit, wat een stats :eek:
Ik hoop dat ik ooit in de buurt kom van jou:D

echt een heel goed log dit, wat een stats :eek:
Ik hoop dat ik ooit in de buurt kom van jou:D

Thx jongen,gewoon consequent blijven en dan kom je er vanzelf wel.;)of beyond:D

Vandaag zonder pijn aan mn knie opgestaan!!!!!!
Toch wazig af en toe hoe zoiets snel herstellen kan,heb ook nog niet eens goed geslapen omdat mn dochtertje besloot me om 7u te wekken na een lange nacht!!

Vandaag getraind : Borst,triceps

1.Borst

Iso lateral flat benchpress(hammerstrength mach. zonder katrollen en met losse schijven)
20x40kg
12x80kg
10x120kg
8x160kg
3x200kg PR!!!Normaal 1x:D Tijdje niet meer gedaan na DB/BB'only trainingen

Schuin bankdrukken
10x60kg
(3x)6x100kg Ipv toppen eens wat series gemaakt voor de verandering,bedoeling is straks (3x)8x100kg ervan te maken en ga dan voor de 120kg serie:D

Wide chest mach.
10x80kg
8x120kg
6x150kg

Butterfly mach. zittend(voor de pomp)
10x40kg
10x70kg
8x95kg

2.Triceps(weer geen weighted dips,maar ga ik zsm weer mee beginnen)

Smalbankdrukken op smith
8x40kg
8x60kg
8x80kg
8x90kg

Behind the neck press(staand voorover leunend)
10x35kg
8x40kg
6x45kg

Cable press down met omgekeerde grip(damn wat werden die armen vol na deze oefening!!!)
8x30kg
8x30kg
6x30kg....helemaal leeg!!!!

Laatst bewerkt:
Lol ik geraak stilletjes aan jaloers op je bro ! W8 maar ... Binnen een dikke maand sta ik weer bij jou in de gym en dan ga ik weer hard meeknallen . IK HEB ER ZIN IN YEAAAAA :wl: :hedbang:

Wat een training weer bro, die Iso lateral flat benchpress holy crap, die oefening hebben we ook
bij ons in de gym. Deze toch:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb er nog nooit iemand 160 op zien doen laat staan 200 :eek:

Zelf kan ik er niet mee trainen, krijg dan last van me schouders.

Indrukwekkende training weer kerel.

Wat een training weer bro, die Iso lateral flat benchpress holy crap, die oefening hebben we ook
bij ons in de gym. Deze toch:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb er nog nooit iemand 160 op zien doen laat staan 200 :eek:

Zelf kan ik er niet mee trainen, krijg dan last van me schouders.

@Masallah:Ja man,dat is hem:DBegeleider ging nog ff door met 240kg in de serie!!!Zeer indrukwekkend:cool:
Last van je schouder kan je mss krijgen omdat de handgrepen net iets te laagz zitten,daarom doen we bij ons altijd een schijf van 5kg onder de rubber leggen op de grond,zo heb je een betere startpositie;)

@Zelda:Thx,eindelijk weer een PR na mn blessureperiode:D

@Bodygainer:Binnen een maand,is dat geen kwartaal in belgie:rolleyes::D

zo'n apparaat hebbe wij ook ongeveer,alleen is die iets kleiner, die tip van die schijf er tussen leggen ga ik ook eens proberen,want vind die startpositie ook verrekte k*t, hoe voer jij em uit?, douw je em alleen omhoog of ga je ook naar binnen(beetje als een fly beweging)

Zeer brute training weer!! (zoals gewoonlijk he want ik lees je log vaker)

Ik las op de site van basicgym dat je in wedstrijdvoorbereiding bent, welke ga je meedoen als ik vragen mag?

zo'n apparaat hebbe wij ook ongeveer,alleen is die iets kleiner, die tip van die schijf er tussen leggen ga ik ook eens proberen,want vind die startpositie ook verrekte k*t, hoe voer jij em uit?, douw je em alleen omhoog of ga je ook naar binnen(beetje als een fly beweging)

Moet mn handen zo breed mogelijk plaatsen en gewoon omhoog duwen.Naar binnen doe ik eigenlijk nooit,wel voorheen wel eens gedaan maar volgens mn begeleider kan ik ze beter altijd zo breed mogelijk pakken(ook stukken zwaarder).We hebben ook een uitgebreid arsenaal aan machines en er zijn meerdere apparaten waarop je je handen naar voren kan plaatsen en zo een meer"flye"beweging maakt,maar je verkort er ook je bewegingsbaan mee en zo haal je dus ook minder uit je workout.;)

gruwelijk ding bij ons in de gym heb je van die oude techno gym apparatuur maar wel een powerrack :D die gym van jou zou wel gruw zijn

Zeer brute training weer!! (zoals gewoonlijk he want ik lees je log vaker)

Ik las op de site van basicgym dat je in wedstrijdvoorbereiding bent, welke ga je meedoen als ik vragen mag?

Thx bro;)

De bedoeling is delftzijl begin volgend jaar,maar eerst ff afwachten gezien er al zoveel wedstrijden afgelast zijn geworden.Maar als het doorgaat zal ik er staan.:cool:

Terug
Naar boven