XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Oké dan wens ik je heel veel succes toe! Maar dat zal wel goedkomen denk ik, aan de trainingen zal het iig niet liggen :D ..

Hadden wij maar zo'n gym hier in Venlo.. En de begeleiding is ook niet mis zeg :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Oké dan wens ik je heel veel succes toe! Maar dat zal wel goedkomen denk ik, aan de trainingen zal het iig niet liggen :D ..

Hadden wij maar zo'n gym hier in Venlo.. En de begeleiding is ook niet mis zeg :eek:

Thx:thumb:

Begeleider is bodybuilder in hart en nieren dus dat zit bij ons wel goed voor degenen die serieus willen trainen.Er is gewoon altijd een betrouwbare en behulpzame spotter aanwezig.Maar als je hem pissed maakt met altijd beter wetende logica (dit beter zo want zus en dat beter bla bla bla)laat hij het je ook zelf uitvissen met alle risicos van dien.:rolleyes:En terecht!!!!

Haha kan hem geen ongelijk geven met zijn ervaring!

Maar is wel super als er zo'n begeleider aanwezig is, dat brengt ook een bepaalde drive met zich mee vind ik. Afgezien van het feit dat hij je training en voeding op een optimaal peil kan brengen door zijn kennis en ervaring! Dat is hier in venlo zoals gezegd heeeeeel ver te zoeken.

Thx:thumb:

Begeleider is bodybuilder in hart en nieren dus dat zit bij ons wel goed voor degenen die serieus willen trainen.Er is gewoon altijd een betrouwbare en behulpzame spotter aanwezig.Maar als je hem pissed maakt met altijd beter wetende logica (dit beter zo want zus en dat beter bla bla bla)laat hij het je ook zelf uitvissen met alle risicos van dien.:rolleyes:En terecht!!!!

Lijkt me ook op de manier waarop denk ik? Een goede discussie is altijd goed. Zelfs je begeleider kan nog een hoop leren. Al train je 100 jaar.

allemaal hammer spul dat daar staat zo te zien
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
QUOTE]
daar kun je ook shrugs mee doen

Lijkt me ook op de manier waarop denk ik? Een goede discussie is altijd goed. Zelfs je begeleider kan nog een hoop leren. Al train je 100 jaar.

Komt niet vaak voor,alleen in erg extreme gevallen,als je er bij was geweest begreep je denk ik wel wat ik bedoel.;)

allemaal hammer spul dat daar staat zo te zien
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
QUOTE]
daar kun je ook shrugs mee doen

Ook panatta , strength system en jack strength apparaten.;)

Shrugs doe ik er ook vaker mee,de ene keer voorkant shrugs en andere keer de achterkant,handig en niet blessure gevoelig.:cool:

@Marky:260kg gaat er makkelijk op.;)

@KaLe: Precies ja,maar die gast loopt er nu bijna 2 jaar rond en geeft nog af en toe opmerkingen dat ie voelt dat ie zn schouders traint terwijl ie met preachercurls bezig is!!!:rolleyes:en ga zo maar door.....

Vandaag getraind; Rug,Biceps>>Deadliften is nu verschoven naar een andere dag samen met schouders.(morgen dus;) )

1.Rug

Latpull
16x60kg
10x80kg
8x90kg
8x100kg

Kabel roeien zittend (smalle grip)
10x70kg
8x90kg
8x100kg
8x110kg

Hammer strength (iso-lateral-front-pulldown)
8x70kg
6x110kg
6x140kg(met hulp)

Pull-ups(weighted)
12x eigen gewicht
6x 15kg
6x 15kg (te heavy na vorige oefeningen maar komt wel weer)

2.Biceps

EZ-curls
12x30kg
8x40kg
8x50kg
8x55kg

Preachercurl(hammer strength)>smalle grip
10x20kg
8x35kg
8x40kg

Liggende cable curls
12x30kg
10x40kg
8x40kg

Opmerking:Ging wel lekker,maar wil echt sterker worden met biceps...man wat was het afzien vandaag na die rug training!!!!Komt goed;)

Nou, dat zijn anders behoorlijk sterke biceps hoor! Mijn curls stellen in ieder geval niet zoveel meer voor als ik zware pull-ups achter de rug heb.

Lekkere training, die biceps komt wel goed!

Thx tripax.;)

Vandaag ; Schouders en deadliften

1.Schouders

behind the neck press (mach.)
16x40kg
10x70kg
8x100kg
6x120kg

Omgekeerde pec-dec flyes
15x40kg
15x50kg
12x60kg
...x45kg faillure
...x30kg faillure

DB side raises zittend
12x14kg
10x16kg
8x18kg

2.Deadliften met deadstop
12x70kg
8x120kg
6x170kg
4x200kg rep PR met deadstop:Dzonder had ik ook maar 2 herhalingen dus ging zeer lekker!!!

nice deads!

Gaat lekker man, dat deadliften van jou! :thumb:

Sterke rug, sterke biceps, sterke schouders shit man alles is gewoon ****ed up sterk :D
Goed bezig man, valt weinig over te zeggen.

lekkere training weer bro en feli met je rep pr :)

Feli met je Pr, weer sterke trainigsweek.

netjes bro sterke deads

Terug
Naar boven