robertx
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké dan wens ik je heel veel succes toe! Maar dat zal wel goedkomen denk ik, aan de trainingen zal het iig niet liggen..
Hadden wij maar zo'n gym hier in Venlo.. En de begeleiding is ook niet mis zeg![]()
En terecht!!!!Thx
Begeleider is bodybuilder in hart en nieren dus dat zit bij ons wel goed voor degenen die serieus willen trainen.Er is gewoon altijd een betrouwbare en behulpzame spotter aanwezig.Maar als je hem pissed maakt met altijd beter wetende logica (dit beter zo want zus en dat beter bla bla bla)laat hij het je ook zelf uitvissen met alle risicos van dien.En terecht!!!!
Lijkt me ook op de manier waarop denk ik? Een goede discussie is altijd goed. Zelfs je begeleider kan nog een hoop leren. Al train je 100 jaar.

allemaal hammer spul dat daar staat zo te zien
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
QUOTE]
daar kun je ook shrugs mee doen

Komt niet vaak voor,alleen in erg extreme gevallen,als je er bij was geweest begreep je denk ik wel wat ik bedoel.![]()

ja kan er iig erg veel opladenOok panatta , strength system en jack strength apparaten.
Shrugs doe ik er ook vaker mee,de ene keer voorkant shrugs en andere keer de achterkant,handig en niet blessure gevoelig.![]()

en ga zo maar door.....
)

zonder had ik ook maar 2 herhalingen dus ging zeer lekker!!!

Thx Mas