Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rug getraind. morgen schouders en deadliften

1.Latpull
12x60kg
10x75kg
8x90kg
8x100kg

2.T-bar rows(stang niet meegewogen) Was weer tijdje geleden,wil deze toch weer wekelijks gaan doen.
8x50kg
8x100kg
8x130kg
6x150kg

3.Low cable rows (smalle grip)
12x70kg
10x90kg
8x110kg

4.Iso lateral front latpull(hammer strength)
10x60kg
8x90kg
6x110kg

Wou als 5e oefening nog een paar weighted pull-ups doen maar was gewoon te gaar van die T-bar rows.Morgen ook nog eens deadliften op het programma staan dus was net wat te veel van het goede.;)

nette row's man heavy t-bar ghehe

Die T-bar row is dus gewoon met de barbell? Pak je gewoon de stang vast of gebruik je een V-bar?

150 kg shit man, gewoon het dubbele van wat ik op de T-bar row pak :eek:

is idd monsterlijk veel OS:o

Die T-bar row is dus gewoon met de barbell? Pak je gewoon de stang vast of gebruik je een V-bar?

150 kg shit man, gewoon het dubbele van wat ik op de T-bar row pak :eek:

Thx guyz:D

Ja,ik gebruik een V-bar en schuif deze helemaal naar voren toe.Na die 130kg dacht ik even dat ik niet verder zou kunnen komen maar toen ik mn begeleider weer zag gooien met die gewichten werd ik wakker en dacht....DAMN!!!!IK VREET JE OP!!!!!(de barbell dan he,mn begeleider own ik dus op geen enkel vlak:( behalve buik en deadliften:Dmaar dat is maar tijdelijk omdat hij geblesserd was/is)Wat ik ermee wil zeggen is dat hij dus zon grote inspiratiebron is om mee te trainen dat je eigenlijk gewoon boven jezelf uitstijgt,was mn eerste keer T-bar na maanden!!!

goeie training man!!! check mn log, ik kom dichtbij met mn dips:P

t*ring .. 150 kg aan schijven op de Tbar ... kom ik aan met mijn 90 :D

Heerlijke training Sculp !!

Zaten toch al BB curls in de training,maar je hebt gelijk dat ik de laatste tijd wat meer de machine's gebruik.Toch nog wat voorzichtig na die kl**te blessureperiode maar komt snel weer goed.;)

@Hiekie: Die machine ramd er behoorlijk hard in man,vorige keer hebben we hem close grip gedaan...Heavy!!!!

@Masallah: Thx:cool:

@Flexx: Ideetje van mn begeleider,mss is ie net als mij nog lang niet tevreden over mn armen en wil ie me gewoon afbeulen!!!!:D

Ja voorzichtig blijven hor na zo'n blessure maar niet te he;)

Ja voorzichtig blijven hor na zo'n blessure maar niet te he;)

Hehe,nee zeker niet te voorzichtig,gaat stukken beter nu met die rug dus ga binnekort wel weer beetje voor beetje mn schema aanpassen op DB/BB only en wat cable werk erbij dan.;)

Laatst bewerkt:
Goed en hard bezig man:thumb:

Vandaag: Schouders en deadliften

1.Schouders

Smith front press
12x50kg
10x70kg
8x90kg

DB side raises
10x14kg
10x16kg
8x18kg

Omgekeerde pec-dec flyess
12x40kg
12x50kg
10x60kg
8x70kg

2.Deadliften met deadstop
12x70kg
8x120kg
6x170kg
5x200kg PR (vorige keer 4x gelift en had deze keer nog over voor een 6e rep,maar niet gedaan.Volgende keer met nwe serie beginnen,die van (5x)220kg:D)

Morgen benen en kuiten......

Nice pr!

Gaat goed zo te zien :thumb:

Nice pr!

Gaat goed zo te zien :thumb:

Thx,het gaat lekker man,word nu na mn blessureperiode met de week zwaarder en sterker en ben al mn rep-pr's aant breken.1RM's laat ik nog hooguit een maandje liggen en dan ga ik ze eens afwerken:Dben benieuwd

Lekker bezig jij !!! Gaaf is dat toch he als je zo progressie maakt .. ik had vandaag zelf ook een zeer goede dag .. ik ga mijn logje nu tikken ..

Vandaag : Benen,kuiten

5 min.fietsen(opwarming knieen)

Squatten
12x60kg
10x100kg
8x130kg
6x160kg
4x180kg

Heb niet verder kunnen gaan,mn onderrug zat helemaal vol,ook van gisteren(deadliften)en eergisteren(T-bar rows).

Leg extensions L/R apart
15x20kg
15x30kg
10x50kg

Zittende legcurl
12x40kg
12x50kg
12x60kg

Liggende legcurl
10x20kg
10x40kg
10x50kg

Kuiten.

Staand(8x vol,8x pomp)
16x100kg
16x130kg
16x160kg
12x180kg(6x vol,6x pomp)

Legpress
15x100kg
15x125kg
15x150kg

Lekkere training! Gaat toch weer erg goed met die knie nu he !

ondanks dat toch een zeer nette training

Terug
Naar boven