- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hey os, ik heb nog nooit gedeadlift met deadstop, maar je bent er positief overdus je raad het wel aan?
Aanrader dus imo
Suc6 bro.Wat is deadstop-pen voor techniek dan? heb me net aangewend om volgens dat ene filmpje te gaan deadliften..
EDIT: thx voor de uitleg .. heb het al gevonden.. Deadstops: log van Massalah: Page 1, post 5![]()

Dit filmpje gebruik ik als basis voor mn lifts,ben zo ook aan mn 5 rep max gekomen bij zware gewichten.Thx Masallah & Johnny
Oja,hoe rip je zon filmpje eigenlijk van youtube af of hoe plaats je die als kader in je post ipv als link![]()
Naast het gele icoontje plaatje toevoegen zit het icoontje video toevoegen, plak daar de Url in van youtube, é voila.No problem broNaast het gele icoontje plaatje toevoegen zit het icoontje video toevoegen, plak daar de Url in van youtube, é voila.
Je kan zo'n video rippen met een aantal websites, check even je eigen topic met uitleg van het poseren:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f165/poseren-thuis-leren-85543/index2.html#post1532755

Nice deadlift, maar waarom begin je met schouders i.p.v. deadlift?