Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

BOEM !!! dat ziet er super uit man !!!

• Topic Starter Topic Starter
Thx guyz,lifts gaan gewoon super.Sinds ik met deadstop deadlift kan ik me veel beter concentreren op het gewicht ipv dat ik op mn rug aant focussen ben,ben er volgens mij net een maandje ofzo mee bezig en ga vooruit als en trein.Heb nu wel behoorlijke spierpijn aan mn onderrug nu maar dat zie ik als een beloning voor het harde werk.:D

hey os, ik heb nog nooit gedeadlift met deadstop, maar je bent er positief over:P dus je raad het wel aan?

hey os, ik heb nog nooit gedeadlift met deadstop, maar je bent er positief over:P dus je raad het wel aan?

Ja IJS,was er in het begin wel sceptisch over maar als je een aantal weken verder bent voeld het gewoon beter aan en het is ook nog eens stukken zwaarder,en zo haal je weer meer uit je workout en dus ook uit jezelf.

Aantal weken terug deed ik zonder deadstop en toen kreeg ik de 220kg geen 2x omhoog,terwijl ik wel de 240kg wel nog omhoog kreeg.Nu na een maandje deadstop zit ik op 3x220kg en als ik die vol heb met 5 herhalingen ga ik mijn 1RM eens checken en dan verder met de serie van (5x)240kg.;)Aanrader dus imo:DSuc6 bro.

ok dan ;) leuk dat je uitgebreid reageert. En ik ga het vanaf nu ook zeker doen, want het maximale uit je workuit halen en dus uit jezelf dat is dus wel de bedoeling :) :D thanks

Wat is deadstop-pen voor techniek dan? heb me net aangewend om volgens dat ene filmpje te gaan deadliften..

EDIT: thx voor de uitleg .. heb het al gevonden.. Deadstops: log van Massalah: Page 1, post 5 :)

Laatst bewerkt:
Wat is deadstop-pen voor techniek dan? heb me net aangewend om volgens dat ene filmpje te gaan deadliften..

EDIT: thx voor de uitleg .. heb het al gevonden.. Deadstops: log van Massalah: Page 1, post 5 :)

Dit filmpje gebruik ik als basis voor mn lifts,ben zo ook aan mn 5 rep max gekomen bij zware gewichten.Thx Masallah & Johnny:D

Oja,hoe rip je zon filmpje eigenlijk van youtube af of hoe plaats je die als kader in je post ipv als link???:dunno:

Goed!!!

Dit filmpje gebruik ik als basis voor mn lifts,ben zo ook aan mn 5 rep max gekomen bij zware gewichten.Thx Masallah & Johnny:D

Oja,hoe rip je zon filmpje eigenlijk van youtube af of hoe plaats je die als kader in je post ipv als link???:dunno:

No problem bro ;) Naast het gele icoontje plaatje toevoegen zit het icoontje video toevoegen, plak daar de Url in van youtube, é voila.

Je kan zo'n video rippen met een aantal websites, check even je eigen topic met uitleg van het poseren:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f165/poseren-thuis-leren-85543/index2.html#post1532755

Nice deadlift, maar waarom begin je met schouders i.p.v. deadlift?

Nice deadlift, maar waarom begin je met schouders i.p.v. deadlift?

Thx,deadliften is behoorlijk intens (zoals je weet) en doe ze daarom al niet meer samen met mn rug,schouders begin ik mee omdat ik daarna meer over heb voor mn lifts dan ik omgekeerd over zou hebben voor mn schouders.Al gooi ik dit meestal na 8 weken om of train weer volgens een ander schema.;)

Gisteren en vandaag niet getraind.

Mijn dochter (3jr) heeft de waterpokken gekregen sinds een aantal dagen en doe geen oog meer dicht.Vannacht maar een uur of vier geslapen en gisternacht was het ook niet veel meer.Heb medicijnen voor haar gehaald maar het hielp allemaal vrij weinig,mss dat ze daarom vanmorgen de hele tube leeg kneep op de stoffenbank.:eek: :rolleyes:

Vandaag al 2x een kop koffie uit mn poten laten fl*kkeren en ben dat niet van plan met een barbell van 200kg.:(

Maandag maar benen inhalen en dinsdag met borst/tricep beginnen.;)

K*t man. Beterschap met je dochtertje!

Beterschap met je dochter bro, een aantal dagen rust ook zeker niet verkeerd.
Sinds dat ik niet zoveel meer train in de week heb ik ook meer rust en voelt me lichaam toch een stuk beter aan.
De spierpijn is zelfs intenser aanwezig :D

Thx Masallah & KaLe:thumb:

Rust is zeker niet verkeerd , was eerlijk gezegd al verschillende oefeningen aant bedenken waarmee ik wel kon gaan trainen en ik mss minder concentratie bij nodig had.Toch maar niet gedaan,middag dutje van 2,5u was stukken beter voor me.;)

Mmmm dat is minder ... maar slecht slapen en dan trainen gaat ook voor geen meter idd :)

Volgende week weer rammen kerel

Beterschap met de kleine :)

Vandaag : Benen en kuiten

5min. fietsen

1.Quadriceps

Frontsquat (BB) tijdje geleden weer
12x60kg
8x80kg
8x100kg
8x120kg

Squatten
8x130kg
8x160kg
4x180kg (200kg overgeslagen,was weer wennen,het beginnen met frontsquats)

2.Hamstrings

Stiff legged deadlifts
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x120kg

3.Kuiten

Staand(8x vol,8x pomp)
16x100kg
16x130kg
16x160kg

Kuiten op leggpress
15x100kg
15x125kg
15x150kg

nette raining ook heel goed van je dat je weet dat je soms een stapje trug moet. zie ik hier heel weinig op het forum,

Terug
Naar boven