MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

beetje gelezen in je log en je werkt wel met redelijke nette gewichten he:)

ik heb zelf ook een jaar samengetraind met een buffel van een kerel(42 jaar 110kilo) en wat ik op dat jaar geleerd heb kwa training is bangelijk, sta je daar als snotneus van 20 jaar met een beer van 42 jaar te trainen, ben veel ziek geweest na een training :D

nog veel succes met de gewichtjes en dat je afgrijselijk groot mag worden :D

en voel je je al thuis in belgie? :-)

• Topic Starter Topic Starter
beetje gelezen in je log en je werkt wel met redelijke nette gewichten he:)

ik heb zelf ook een jaar samengetraind met een buffel van een kerel(42 jaar 110kilo) en wat ik op dat jaar geleerd heb kwa training is bangelijk, sta je daar als snotneus van 20 jaar met een beer van 42 jaar te trainen, ben veel ziek geweest na een training :D

nog veel succes met de gewichtjes en dat je afgrijselijk groot mag worden :D

en voel je je al thuis in belgie? :-)

Thx bro,doe mn best.;)

Heb zelf ook aan dat beest moeten wennen en ben ook vaker wel grieperig geworden,maar alles went snel...Voorheen heb ik ook nog met een vriend van me getraind die ook 100kg+ woog en had ook wedstrijden gedraaid op de ned.antillen.Hier heb ik ook veel van geleerd,vooral qua BB instelling...De no-nonsense instelling wat je nodig hebt om groot te kunnen worden.;)

Jij ook veel succes met het bereiken van je doelen,je bent toch ook al aardig opweg aan je pics te zien.:thumb:

Thuis voelen in belgie???Voel me zeker wel thuis hier maar ik vraag me af waarom het ecto-gehalte hier 10x zo groot is als in NL!!!!Moeilijk om in een bios(zelfs kinopolis)en buffe gast te vinden,en ik (als kleine man)word bekeken alsof ik arnold himself ben!!!Denk als ze mn begeleider zien de zalen gaan leegstromen ofzo!!!:D Voor de rest voel ik me hier wel thuis,vooral sinds ik jullie versie van friet met zuurvlees(stoofvlees) ontdekt heb.;)

jep die no-nonsene instelling heb je nodig, niet te veel zeveren gewoon gaan :D

ik doe zelf ook men best ja, maar momenteel al bijna 2maand niet gaan trainen door verbouwingen aan het huisje hier en dat doet veel aan een shape..:mad:

maar binnenkort knallen we ook terug en dan stoppen we niet meer tot ik 100 kilo weeg :cool:

trouwens hier in belgie heb je bijna alleen maar ecto's en de mensen hier kunnen je ook "vies" bekijken, ken het gevoel goed genoeg:cool:

en ja stoofvlees friet is lekker beetje frietsaus erbij(ben zot van frietsaus)...

krijg al honger:)

Damn Ikke 20 l... zo te zien aan je avatar ga jij ook zeer lekker !

Vandaag getraind: Borst,triceps

1.Borst

Iso-lateral-incline press
12x40kg
12x80kg
10x120kg
8x150kg

Wide chest
12x80kg
10x120kg
8x150kg(met hulp)
6x170kg(met hulp)

Pec-dec flyes
12x80kg
10x100kg
8x100kg

2.Triceps

Cable press down
12x40kg
10x50kg
8x60kg

Weighted dips (tijdje geleden weer)
20x BW
12x25kg
8x50kg
7x65kg(7e maar net)

Cable press down(omgekeerde grip)
12x30kg
8x40kg(was helemaal op na de dips)
6x40kg

Laatst bewerkt:
Zeer lekkere training Bro .. De gewichten ziet er goed uit man ! keep on pumping !

zeer nette gewichte bro

Latpress????

lekkere training weer bro, ik ben weer jaloers op je dips:)

Animallllllll :p

en stuur es zo'n patatje stoofvlees deze kant op, heb honger :D

@Hiekie:Thx,qua gewicht ging het beter als voorheen,volgende week ga ik mn bench 1RM attempten.

@Jimi:Thx,bedoelde triceps"cable" press down.:)Tricep Press Down - eTricep.com

@Flexx:Wat een beetje hete adem in je nek niet kan doen he.;)

@Jonko::hedbang:

Vandaag : Rug,biceps

Alleen getraind,weer wat meer DB/BB oefeningen gedaan.

1.Rug

Latpull
12x60kg
10x75kg
8x90kg
8x100kg

BB rows met buik op schuin bankje(met stop)
10x60kg
10x80kg
8x100kg

Cable rows zittend
10x70kg
8x90kg
8x110kg

iso-lateral-low-row L/R apart
10x35kg(per kant)
8x50kg
8x65kg

2.Biceps

Preacher curls one-arm
12x20kg
10x25kg
8x30kg

DB hammercurls zittend
12x20kg
10x26kg
8x30kg

BB curls
10x40kg
8x50kg
6x60kg

Lekka! Hoe doe je precies die BB rows met buik op bank (officiele benaming chest supported rows ;) ). In de smith of met barbell? Schuin of plat? En hoe krijg je m van de grond?

Ik heb die chest supported row ook nog gedaan vanavond .. wij hebben er een soort "ding" voor wat een beetje lijkt op een T-bar.. de bar kun je na de set weg hangen in een haak die er vlak bij zit ..

In de vorige sportschool legde ik de bar dan op de steunders waar de leuning van de bank op ligt als de bank plat is gesteld. .. Bij deze gym pak ik gewoon een extra bank en leg em daarop..

@ Own Sculpturer: Hij gaat goed man ! lekkere gewichten weer !

Lekka! Hoe doe je precies die BB rows met buik op bank (officiele benaming chest supported rows ;) ). In de smith of met barbell? Schuin of plat? En hoe krijg je m van de grond?

Stel het bankje schuin in (45graden),leg een gewichtje van 2,5kg op de onderste pin van het bankje (als verhoging)en leg daar de stang op.Zo heb ik de stang met een beetje hangen en wurgen achter mn vingers geklemd,en kan ik de barbell omhoog trekken tot aan mn borst,daar houd ik ze 2sec vast.;)

Chest supported rows:D Thx man.

sterke rows dan!!!

Ik heb die chest supported row ook nog gedaan vanavond .. wij hebben er een soort "ding" voor wat een beetje lijkt op een T-bar.. de bar kun je na de set weg hangen in een haak die er vlak bij zit ..

In de vorige sportschool legde ik de bar dan op de steunders waar de leuning van de bank op ligt als de bank plat is gesteld. .. Bij deze gym pak ik gewoon een extra bank en leg em daarop..

@ Own Sculpturer: Hij gaat goed man ! lekkere gewichten weer !

Thx bro,handig dat je de bar in een haak kan hangen.

Thx,ben nog nooit hoger dan (6x)110kg gegaan maar denk dat "chest supported rows"gewooon om de week ga doen en afwissel met T-bar rows,en zo beide oefeningen ga opkrikken qua gewicht.:DZal alleen hulp nodig hebben met die sup.rows,meer dan 110kg krijg ik niet onder mn vingertoppen in gelift.:(

Vandaag:Schouders en deadlifts

1.Schouders

Smith front press
12x50kg
10x70kg
8x90kg(met hulp)
8x100kg(met hulp)

DB side raises
10x16kg
10x18kg
8x20kg

Omgekeerde pec-dec flyess
15x35kg
15x50kg
12x60kg
10x70kg

DB side raises (voorover gebogen)
12x10kg
10x12kg
8x14kg

2.Deadliften met deadstop
12x70kg
10x120kg
5x170kg
5x200kg(oude rep pr)
3x220kg(nieuwe rep pr)

Ging dus weer aardig lekker met deadliften,ga nu proberen de 220kg serie vol te maken met 5 herhalingen.

Terug
Naar boven