AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Je deadlift gaat hard man!!

Erg goed! Hoe voer jij die frontsquats uit? Qua kracht kan ik ook wel een dikke set met 120 aan, maar na 2 reps ofzo krijg ik geen lucht meer.

• Topic Starter Topic Starter
Thx Guyz

@KaLe: Voer ze uit in een squatrek,Barbell tegen mn strot aan,schouders onder de stang inwurgen,paar stappen naar achteren tot ik voor het rek sta en ga dan squatten.Kreeg gisteren ook nog maar slecht lucht man,die barbell zat echt te dicht op mn strot.De eerste series waren zo zwaar al,dat ik dacht dat ik bij 100kg zou gaan stoppen,maar na en kore pep-talk die ik mezelf had gegeven is het me toch gelukt.;)

@a1s&Hiekie&dave7777:Thx,ben ook alweer een stuk zwaarder nu,en kan blijkbaar heel wat meer gewichten aan dan voorheen.(woog toen 86kg max.)

@Luppie:Thx m8,gooi altijd mn volle ziel en zaligheid in mn training maar weet ook wanneer het soms teveel word en dan sla ik een bepaalde oefening of de zwaarste serie gewoon (een weekje) over.;)

:eek: ik wou dit ik die poten van je had man, zit ik daar te squatten met 85 kg en heb er al moeite mee.

:eek: ik wou dit ik die poten van je had man, zit ik daar te squatten met 85 kg en heb er al moeite mee.

Poten zijn nu idd een stuk groter dan op mn vorige pics maar qua kracht zit ik 'nog' op hetzelfde niveau:( Gisteren woog ik 90,5kg,dat zijn een dikke 5,5kg erbij na die korte stress-periode wat ik een tijde geleden had.(woog bij die laatste pics nog maar 84,5kg!!!)Die 5,5kg heb ik in 6 weken erbij getoverd dankzij mn 5000+Kcals dieetje en no stress.:D ;)Was ook een paar kilo kwijt geraakt door die stress toen,dus die vlogen er na een paar weken ook alweer aan alsof het niets was.:D

Zittend squaten gaat ook niet echt ... mijn mening is dat je er beter bij kunt staan .!!

J/K bro!

Poten zijn nu idd een stuk groter dan op mn vorige pics maar qua kracht zit ik 'nog' op hetzelfde niveau:( Gisteren woog ik 90,5kg,dat zijn een dikke 5,5kg erbij na die korte stress-periode wat ik een tijde geleden had.(woog bij die laatste pics nog maar 84,5kg!!!)Die 5,5kg heb ik in 6 weken erbij getoverd dankzij mn 5000+Kcals dieetje en no stress.:D ;)Was ook een paar kilo kwijt geraakt door die stress toen,dus die vlogen er na een paar weken ook alweer aan alsof het niets was.:D

Stress is idd een spierenkiller ... af en toe wilde ik ook niet weten hoe hoog de cortisol levels waren ... jasses

Vandaag getraind:Rug,biceps

1.Rug

Latpull
16x60kg
12x75kg
10x90kg
8x100kg

T-Bar rows
12x50kg
10x75kg
8x100kg
8x115kg
6x130kg

Machine rows zittend
12x60kg
10x75kg
8x90kg

2.Biceps (machine dagje)

Cable curl staand
12x20kg
10x30kg
8x40kg

Preachercurl mach.(smalle grip)
14x20kg
12x30kg
10x40kg
8x50kg (met hulp)

Cable curl staand achteroverleunend uitgevoerd (heavy)
10x30kg
10x35kg
8x40kg

Morgen dagje rust , donderdag schouders en deadliften.

Ja man ging lekker vandaag eh ! Was nice om je te zien trainen , motiveerd me net meer om wat extra's te knallen ;) Donderdag word weer top :D

Super t-bar row man!

Laat ons donderdag versteld staan met je DL :wl:

@Dave7777:Thx man,ga donderdag de serie van 220kg proberen vol te maken met 5 herhalingen,staat nu op 3x.;)

@Bodygainer:Lekkere training geweest ja,jij bent ook behoorlijk vooruit gegaan he,herkende je bijna niet meer terug man.Buffel!!!!:D

@ Bodygainer en Own: dit vraagt nu om een gezamelijke foto he ;)

Voor de rest weer een goede training bro.

Ik heb vandaag ook gedeadlift op de Johnny Jackson style .. t*ring das een stuk zwaarder als de normale DL zeg!

Als Johnny Jackson met zulke kuiten weg komt maak ik me niet druk:D

@Klusmier:Thx,bro.;)

@Bulky:Zn kuiten zuigen enorm vergeleken met de rest,maar hij heeft er wel zijn weider-contract mee verdiend.Dan is je erkenning als bodybuilder toch wel compleet.;)

leuk filmpje deads zijn heerlijk !!!

Terug
Naar boven