- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik wou dit ik die poten van je had man, zit ik daar te squatten met 85 kg en heb er al moeite mee.
Gisteren woog ik 90,5kg,dat zijn een dikke 5,5kg erbij na die korte stress-periode wat ik een tijde geleden had.(woog bij die laatste pics nog maar 84,5kg!!!)Die 5,5kg heb ik in 6 weken erbij getoverd dankzij mn 5000+Kcals dieetje en no stress.
Was ook een paar kilo kwijt geraakt door die stress toen,dus die vlogen er na een paar weken ook alweer aan alsof het niets was.
ik wou dit ik die poten van je had man, zit ik daar te squatten met 85 kg en heb er al moeite mee.
Poten zijn nu idd een stuk groter dan op mn vorige pics maar qua kracht zit ik 'nog' op hetzelfde niveauGisteren woog ik 90,5kg,dat zijn een dikke 5,5kg erbij na die korte stress-periode wat ik een tijde geleden had.(woog bij die laatste pics nog maar 84,5kg!!!)Die 5,5kg heb ik in 6 weken erbij getoverd dankzij mn 5000+Kcals dieetje en no stress.
![]()
Was ook een paar kilo kwijt geraakt door die stress toen,dus die vlogen er na een paar weken ook alweer aan alsof het niets was.
![]()
@ Bodygainer en Own: dit vraagt nu om een gezamelijke foto he
Voor de rest weer een goede training bro.
nu eerst nog een buffere buffel worden 
Ja man zal er zeker nogwel komennu eerst nog een buffere buffel worden
![]()

Ik heb vandaag ook gedeadlift op de Johnny Jackson style .. t*ring das een stuk zwaarder als de normale DL zeg!