- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proberen die straps wat minder vaak te gebruiken en alleen als het echt moet.
Straks Schouders en deadliften
Heb behoorlijk spierpijn aan mn onderarmen,laatste training de straps achter de bar laten liggen en me vol geconcentreerd op grip.Voelde stukken zwaarder dan normaal maar had dit qua spierpijn niet verwacht!!Best lekker.Proberen die straps wat minder vaak te gebruiken en alleen als het echt moet.
![]()

Proberen die straps wat minder vaak te gebruiken en alleen als het echt moet.![]()

bij bij reps vanaf 1-3 straps gebruiken teminste zo zou ik het doen.
suc6 straks![]()
Hangt er ook vanaf of ik samen train of niet,als ik alleen train gebruik ik ze om mn zware series vol te kunnen maken,train ik samen,dan vraag ik liever hulp bij de laatste herhalingen.

Gaat nog steeds lekker! Zag je trouwens staan op flex website, nice man! Je had t ook dik verdient.

Al had ik liever dat het anders verlopen was

Thx man.Al had ik liever dat het anders verlopen was
![]()
Jij nog niet aan het schrijven gegaan KaLe![]()

Nou, ik denk dat die van jou wel een maandje blijft staan? Heb ik nog even speling om een goeie foto te maken![]()

Thx Lupp,met deadliften gebruik ik ze vanaf 170kg,afhankelijk van de overgebleven spierpijn ga ik toch eens proberen om deze serie zonder te doen,moet kunnen met 5 herhalingen.Hangt er ook vanaf of ik samen train of niet,als ik alleen train gebruik ik ze om mn zware series vol te kunnen maken,train ik samen,dan vraag ik liever hulp bij de laatste herhalingen.

ik zit met 190 kilo deadlift ( 95% 1rm) pas te twijfelen om straps te gebruiken!
![]()
Normaal worstelde ik met de 170kg maar sinds gisteren is dat verledentijd.

Weeg 91kg nu