AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Die deads slopen je serieus :D (op de goed bedoelde manier)

@Own Sculpturer als je dat voor elkaar krijgt in Amerika zit je inderdaad goed. En als je daarbij zit...tsja misschien win je dan wel de Olympia...(cough Ronnie)

• Topic Starter Topic Starter
Straks Schouders en deadliften

Heb behoorlijk spierpijn aan mn onderarmen,laatste training de straps achter de bar laten liggen en me vol geconcentreerd op grip.Voelde stukken zwaarder dan normaal maar had dit qua spierpijn niet verwacht!!Best lekker.:DProberen die straps wat minder vaak te gebruiken en alleen als het echt moet.;)

Straks Schouders en deadliften

Heb behoorlijk spierpijn aan mn onderarmen,laatste training de straps achter de bar laten liggen en me vol geconcentreerd op grip.Voelde stukken zwaarder dan normaal maar had dit qua spierpijn niet verwacht!!Best lekker.:DProberen die straps wat minder vaak te gebruiken en alleen als het echt moet.;)

bij bij reps vanaf 1-3 straps gebruiken teminste zo zou ik het doen.
suc6 straks ;)

bij bij reps vanaf 1-3 straps gebruiken teminste zo zou ik het doen.
suc6 straks ;)

Thx Lupp,met deadliften gebruik ik ze vanaf 170kg,afhankelijk van de overgebleven spierpijn ga ik toch eens proberen om deze serie zonder te doen,moet kunnen met 5 herhalingen.;)Hangt er ook vanaf of ik samen train of niet,als ik alleen train gebruik ik ze om mn zware series vol te kunnen maken,train ik samen,dan vraag ik liever hulp bij de laatste herhalingen.

Ik vind straps donders handig, mijn grip sux bigtime.. ik gebruik ze veel.. mijn mening is dat je dat ook doen moet .. je grip houdt vaak eerder op als de spiergroep die je traint..

ik moet ook maar eens straps aanschaffen :)

Net getraind:Schouders,deadliften.

1.Schouders

Smith front press
14x50kg
10x70kg
8x90kg
3x110kg(met hulp)

DB side raises (zittend)
10x12kg
8x14kg
8x16kg
8x18kg

Omgekeerde pec-dec flyes
12x40kg
12x50kg
12x60kg
10x70kg

2.Deadliften met deadstop
12x70kg
8x120kg
5x170kg--->Zonder straps!!!!!!!!
5x200kg
3x220kg

Opmerkingen:Eindelijk de (5x)170kg serie zonder straps vol gemaakt.:D

Gaat nog steeds lekker! Zag je trouwens staan op flex website, nice man! Je had t ook dik verdient.

Tof man!!! Leuk verhaal! :D

Nou, ik denk dat die van jou wel een maandje blijft staan? Heb ik nog even speling om een goeie foto te maken :D

Gaat je cut-schema zeker wat aanscherpen de komende 3 weken:thumb:

Ben wel benieuwd naar die picca van je,ga er zelf binnekort ook weer een paar posten.Weeg ca.91kg nu,dat dieet slaat goed aan.:D

Thx Lupp,met deadliften gebruik ik ze vanaf 170kg,afhankelijk van de overgebleven spierpijn ga ik toch eens proberen om deze serie zonder te doen,moet kunnen met 5 herhalingen.;)Hangt er ook vanaf of ik samen train of niet,als ik alleen train gebruik ik ze om mn zware series vol te kunnen maken,train ik samen,dan vraag ik liever hulp bij de laatste herhalingen.

ik zit met 190 kilo deadlift ( 95% 1rm) pas te twijfelen om straps te gebruiken!
;)

Vandaag: Borst,triceps

1.Borst

Bench press
12x60kg
8x100kg
6x120kg
3x140kg
2x160kg (lichte hulp)PR!!!! Eindelijk 600 totaal:D

Incline DB flyes
8x32kg
8x34kg
8x36kg

Wide chest mach.
10x80kg
8x110kg
8x130kg

2.Triceps

Close grip bench press
12x40kg
10x60kg
8x80kg
8x110kg

Weighted dips
12x25kg
8x50kg
6x65kg

Omgekeerde press down
12x15kg
12x20kg
10x25kg
10x30kg

Opmerking:Sta nu exact op 600kg totaal.Vandaag samen met bodygainer getraind.Begeleider heeft nog snel een paar pics van me geschoten,zal ik binnekort ff posten als hij ze doorgestuurd heeft.....Mn eerste 90kg+pics:DWeeg 91kg nu;)

Terug
Naar boven