Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Even int kort....

Squatten 2x190 nieuw PR

Happy Newyear allemaal , en de limbo's een goeie roetsj!!!!

zie weer nette trainingen en pr's keep on pumpin;)

Weer even in het kort (ivm verhuizing)

Vandaar Rug , Biceps getraint

Nieuw PR met deadliften 200kg en het ging heeel makkelijk maar omdat ik net hersteld ben van een blessure mocht ik niet verder gaan.Denk dat 240kg me zekers gaat lukken en zal dit de volgende week ook meteen gaan proberen,jullie horen het wel....

200 deadlift????:eek: zo netjes hoor :D

Sterkte met je blessure!

Nice.. maar vergeet niet dat de stap van 200 naar 240 enorm hoog is! Dus bouw het rustig op. Ga eerst voor een pr met 210 of 220 ;)

Eens met Kale, je hebt net de 200 gehaald en dan gelijk naar de 240 lijkt me wel een bruut grote stap. Als het al lukt moet je nog erg oppassen dat je pezen en aanhechtingen niet overbelast.

@Kale en Zelda , Ja dit is ook zo denk dat ik daarom ook niet verder mocht gaan ermee.Probeer ik volgende keer gewoon max.20kg erbij te doen en rustig op te bouwen.Thx guys

@Kale en Zelda , Ja dit is ook zo denk dat ik daarom ook niet verder mocht gaan ermee.Probeer ik volgende keer gewoon max.20kg erbij te doen en rustig op te bouwen.Thx guys

Eerst gewoon 10kg erbij doen 20 is nog steeds een te grote stap
bovendien ben je net herstelt van een blessure.

Als 210 goed gaat tuurlijk kan je dan naar 220;)

Eerst gewoon 10kg erbij doen 20 is nog steeds een te grote stap
bovendien ben je net herstelt van een blessure.

Als 210 goed gaat tuurlijk kan je dan naar 220;)

Het gewicht ging eigenlijk zo snel en makkelijk dat ik er bijna van overtuigd ben dat ik volgende week de 240 til (Grrrrr), maar volgens jullie en mn begeleider is het niet slim om te doen , ga er dus ook niet tegenin dan.Thx voor de tips,doe het gewoon rustig aan want de spierpijn begint nu al....

Zozo, I'm impressed. ;)

Mensen ik ga een tijdje offline , krijg maandag info over telenet in Belgie , zal tijdje hierna weer online zijn.

Vandaag nog getraint Schouders , Kuiten en Buik.
Morgen trainen:Benen

Tot gauw mensen , Laterrrzzzz!!!!!!!

Zo daar ben ik weer back online , even tussendoor...Heb nu internet via telenet in belgie,damn wat een zooi!!!Mag per maand 10gb downloaden,als je over het limiet zit gaat de snelheid traaaag en mag je voor een euro per Gb je account opwaarderen....Saai toch....Moest ik even kwijt!!!

Morgen schouders en deadliften op het programma , ga voor een nieuw PR met deadliften om mn totaal weer iets op te krikken bij de race naar 600 totaal.

Wish me luck.....

Hehe welkom in belgië ;)

Succes met je dl, maar dat lukt je wel!

Hehe welkom in belgië ;)

Succes met je dl, maar dat lukt je wel!

Thx,voel me nu al een beetje thuis.Wel minder om in Belgie Pindakaas te vinden,hele zoektocht geweest en uiteindelijk naar huis met die vieze creamy American zooi van de GB,maarja beter als niets.Heb ondertussen wel al in NL dozijn Calve gekocht..

Vandaag Schouders en Deadliften;Om eerlijk te zeggen ben ik nu niet meer op het gewicht aant letten dus word het moeilijk de kilo's op te schrijven.

Hou het nog ff kort , nog niet helemaal klaar met de verhuizing , kan alleen zeggen dat ik een nieuw PR heb met deadliften , namelijk 220kg. Totaal staat nu op 560kg.

congratz met je pr. 240 was toch te hoog gegrepen denk ik he? ;)

congratz met je pr. 240 was toch te hoog gegrepen denk ik he? ;)

Thanks pik , Ja je had gelijk man,damn wat werd t ineen keer zwaar.Eerst heb ik 14x60kg gedaan,toen 2x140kg,toen 1x180kg en 1x220kg.Mag nu ook niet de 240kg proberen,moet eerst de 220kg in serie gaan maken (ivm blessures en het feit dat het eigenlijk onmogelijk is).Daarna mag ik pas hoger gaan.Zal volgende X iets minder optimistisch proberen te zijn,maar goed,ben op de goede weg nu...Thx Kale

Thx,voel me nu al een beetje thuis.Wel minder om in Belgie Pindakaas te vinden,hele zoektocht geweest en uiteindelijk naar huis met die vieze creamy American zooi van de GB,maarja beter als niets.Heb ondertussen wel al in NL dozijn Calve gekocht..

Calve is hier in belgië ook te krijgen hoor. Ik haal de mijne in de delhaize.

Terug
Naar boven