AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

hoger als horizontaal heeft imo geen zin, !

Oh jawel hoor. Quartersquats zijn ideaal om je CNS een opdonder te geven. Hierdoor zul je daarna en de keer daarop makkelijker meer gewicht in je nek kunnen leggen, omdat je lichaam nu gewend is aan zware belasting.

• Topic Starter Topic Starter
Oh jawel hoor. Quartersquats zijn ideaal om je CNS een opdonder te geven. Hierdoor zul je daarna en de keer daarop makkelijker meer gewicht in je nek kunnen leggen, omdat je lichaam nu gewend is aan zware belasting.

Ow,ja daar zit zeker wat in :thumb: maar ik wil ook tegelijkertijd mn hams en bilspieren trainen en dit bereik je alleen door dieper te gaan.Ben wel benieuwd hoeveel ik dan eigenlijk in mn nek kan leggen met quarterpounders...eh quartersquats...begin weer honger te krijgen en dit was het eerste wat er in me opkwam,lol.Hoevaak doe je dit dan of doe je het alleen als je klem zit op een bepaald gewicht?

Je zou het kunnen doen als eerste oefening en daarna de squats.

Damn wat een mega volume. Ik doe twee maanden over zoveel beenoefeningen. :D

Gisteren getraint. Borst,Triceps

1.Borst

Hammerstrength liggend
16x40kg
10x80kg
8x140kg
4x200kg(met hulp)
1x240kg(met hulp)

Hammerstrength zittend(bovenborst)
12x70kg
8x110kg
6x150kg(met hulp)
3x190kg(met hulp)

Strengthsystems zittend (wide chest)
8x80kg
8x120kg
6x160kg(met hulp)

Mach.flyes
12x80kg
8x100kg
6x110kg

2.Triceps

Lat press down
12x30kg
10x40kg
8x50kg

Mach.Dips
8x70kg
8x80kg
8x90kg

Cable kickback
8x10kg
8x15kg
6x17,5kg

Lekker getraint maar door de kickback als laatste te pakken kreeg ik last van mijn triceps-aanhechtingen ,links en rechts.Vandaag geen last meer van gelukkig,kan ik morgen tenminste weet er tegenaan gaan met Rug en Biceps...

Laatst bewerkt:
Vandaag Rug,Biceps (heb rustig aan getraint/weer zonder mn maatje)

1.Rug

latpulldown
16x60kg
10x75kg
8x90kg
8x100kg

T-bar rows
16x45kg
8x70kg
8x95kg
8x120kg

iso lowrow(hammerstrength)
12x70kg
10x110kg
8x140kg

Deadliften
12x60kg
8x100kg
4x140kg
2x180kg

(normaal heb ik vrijdags deadliften maar mn maatje zit in een verhuizing en daarom train ik iets lichter dan normaal)

2.Biceps

Preachercurl(mach.)
12x35kg
8x50kg
8x65kg

2 oefening.superset , Barbellcurls om en om met Cable curls staand

Barbellcurls staand
10x40kg
8x50kg
6x60kg

Cablecurls staand(als piekoef.armen strekken en polsen buigen,achter het hoofd 2sec.vasthouden)
12x12,5kg per kant
8x15kg per kant
8x17,5kg per kant

toch nette training:)

Nette training. Maar waarom kun je niet volluit zonder trainingspartner? Kun je jezelf niet oppeppen? Ik heb nog nooit een trainingsmaat gehad. Af en toe een beetje hulp van iemand die daar rondhuppeld.

Nette training. Maar waarom kun je niet volluit zonder trainingspartner? Kun je jezelf niet oppeppen? Ik heb nog nooit een trainingsmaat gehad. Af en toe een beetje hulp van iemand die daar rondhuppeld.

Als mn maatje achter me staat geeft me beter gevoel,kan dan gewoon verder gaan en durf dan meer.Ook qua blessures,heb liever dat er dan een ervaren spotter achter me staat om dit zoveel mogelijk te beperken.Had wel verder kunnen gaan met deadliften,kan mn maatje toch vrij weinig voor me doen.Jij nog nooit met een partner getraint en dan zo'n stats!!Petje af voor je Kale...

Zeer nette training weer.

Als mn maatje achter me staat geeft me beter gevoel,kan dan gewoon verder gaan en durf dan meer.Ook qua blessures,heb liever dat er dan een ervaren spotter achter me staat om dit zoveel mogelijk te beperken.Had wel verder kunnen gaan met deadliften,kan mn maatje toch vrij weinig voor me doen.Jij nog nooit met een partner getraint en dan zo'n stats!!Petje af voor je Kale...

Tja, probleem is dat ik een eigen sT van trainen heb. Ik heb het wel eens geprobeerd om met gasten samen te trainen, maar uiteindelijk kappen ze er weer mee ( hoe komt dat? :D ). Dus ergens is alleen trainen wel prettig. Ik wil ook niet afhankelijk zijn van anderen.

Tja, probleem is dat ik een eigen sT van trainen heb. Ik heb het wel eens geprobeerd om met gasten samen te trainen, maar uiteindelijk kappen ze er weer mee ( hoe komt dat? :D ). Dus ergens is alleen trainen wel prettig. Ik wil ook niet afhankelijk zijn van anderen.

Ja Kale je hebt quitters genoeg,er zijn er bij mij ook al zoveel afgehaakt omdat ze de intensiteit niet aankonden maar vooral de routine om er altijd en op tijd te zijn.Heb voorheen ook weer wat jaartjes alleen getraint,maar nu train ik met iemand die meer dan 25jr ervaring heeft,wedstrijden doet,en mij erin begeleid.Hij is ook nog eens 20kg zwaarder dan mij met hetzelfde lichaamsvetpercentage(8%),zo sterk als een beest,geeft heel veel vertrouwen bij zware belasting,helpt me altijd met een paar extra reps en extra gewicht waar je als je alleen traint moet ophouden,en zn tips qua blessurepreventies zijn goud waard.En hij is er altijd,hij is de eigenaar van de gym,komt nooit te laat,lol.

Ja Kale je hebt quitters genoeg,er zijn er bij mij ook al zoveel afgehaakt omdat ze de intensiteit niet aankonden maar vooral de routine om er altijd en op tijd te zijn.Heb voorheen ook weer wat jaartjes alleen getraint,maar nu train ik met iemand die meer dan 25jr ervaring heeft,wedstrijden doet,en mij erin begeleid.Hij is ook nog eens 20kg zwaarder dan mij met hetzelfde lichaamsvetpercentage(8%),zo sterk als een beest,geeft heel veel vertrouwen bij zware belasting,helpt me altijd met een paar extra reps en extra gewicht waar je als je alleen traint moet ophouden,en zn tips qua blessurepreventies zijn goud waard.En hij is er altijd,hij is de eigenaar van de gym,komt nooit te laat,lol.

Daar zou ik ook voor tekenen :D Maarja... :(

Vandaag Rug,Biceps (heb rustig aan getraint/weer zonder mn maatje)

1.Rug

latpulldown
16x60kg
10x75kg
8x90kg
8x100kg

T-bar rows
16x45kg
8x70kg
8x95kg
8x120kg

iso lowrow(hammerstrength)
12x70kg
10x110kg
8x140kg

Deadliften
12x60kg
8x100kg
4x140kg
2x180kg

(normaal heb ik vrijdags deadliften maar mn maatje zit in een verhuizing en daarom train ik iets lichter dan normaal)

2.Biceps

Preachercurl(mach.)
12x35kg
8x50kg
8x65kg

2 oefening.superset , Barbellcurls om en om met Cable curls staand

Barbellcurls staand
10x40kg
8x50kg
6x60kg

Cablecurls staand(als piekoef.armen strekken en polsen buigen,achter het hoofd 2sec.vasthouden)
12x12,5kg per kant
8x15kg per kant
8x17,5kg per kant

Ja zeker weer een nette training....

In de ochtend/middag trainen er wel flinke jongens. Alleen ik kan pas vrij laat in de avond trainen. Dan lopen er alleen maar strandjanetten en vervelende marrokanen rond.

Strandjanetten en vervelende marrokanen,lol.Mn vrouwtje is trouwens een maroc en ja,die kunnen knap lastig zijn hahaha.Maarja met jouw stats ist ook nog een hele opgave om een goede trainingsmaat te vinden.Suc6 Kale

Terug
Naar boven