XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Gaat je cut-schema zeker wat aanscherpen de komende 3 weken:thumb:

Ben wel benieuwd naar die picca van je,ga er zelf binnekort ook weer een paar posten.Weeg ca.91kg nu,dat dieet slaat goed aan.:D

Hard work pays off;)
Ziet er echt goed uit man, goede schouderkoppen vooral en wijde lats.
Wat voor dieet volg je?:D

• Topic Starter Topic Starter
Hard work pays off;)
Ziet er echt goed uit man, goede schouderkoppen vooral en wijde lats.
Wat voor dieet volg je?:D

Thx Bulky;)

Vanaf ca.24 april begonnen aan dit dieet.

Nieuw eetschema : 6 maaltijden en 3 shakes

Maaltijd 1.
150gr havermout (opvoeren naar 250gr)
450ml volle melk
2 bananen

Voor de training.(maaltijd 2.)
Truemass(bsn)2 scheppen
450ml volle melk
Bcaa's+Glutamine

Tijdens de training
1/2L water
Creatine
Dextrose+vites en mineralen

Na de training(maaltijd 3.)
Performance proti-drink
20ml distelolie
Bcaa's+Glutamine

Maaltijd 4.
Aardappelen+schil gestoomd
Gemengde groene salade+tomaat
Diepvries zalmsteak of filet,olijfolie gebakken

Maaltijd 5.
Witte rijst gestoomd
Ananas op eigen sap
Broccolie gestoomd
Kipfilet,olijfolie gebakken

Maaltijd 6.
Volkoren spaghetti/macaroni
Verse tomatenpuree
Runderbief tartaar ,in boter gebraden
Broccoli gestoomd
Ananas op eigen sap

Maaltijd 7.
Witte rijst
Wittebonen in tomatensaus met ei
4 sneetjes volkorenbrood met bertolli boter
broccolie gestoomd
Vette vis naar keuze(zalm/tonijn/forel)

Maaltijd 8.
Yoghurt+fruit(naturel/biogarde,eigen stukjes fruit toevoegen)

Maaltijd 9.
Boterhammen met pindakaas
Casseine-shake
Bcaa's+Glutamine

Hoeveel calorien zijn het ongeveer?
Je eet in het begin van de dag weinig vast voedsel zie ik. Heeft dat met het trainingsmoment te maken, dat je niet met zwaar gevoel gaat trainen, of maakt dat niet uit?

Zie het al, als je savonds traint schuiven maaltijd 2 en 3 op.

Mooi dieet!! Wel een voordeel als je in de ochtend kan trainen en je de rest van de dag goed door kan vreten voor je herstel. Wat voor werk doe je eigenlijk?

Hoeveel calorien zijn het ongeveer?
Je eet in het begin van de dag weinig vast voedsel zie ik. Heeft dat met het trainingsmoment te maken, dat je niet met zwaar gevoel gaat trainen, of maakt dat niet uit?

Het zijn ca.5000kcals.Alles wat ik nodig heb voor de training zit in maaltijd 1(havermout ca.200gr is ).Die shake ram ik nog extra naar binnen vlak voor de training.Eigenlijk voor/tijdens en na de training leef ik op vloeibaar.;)

Mooi dieet!! Wel een voordeel als je in de ochtend kan trainen en je de rest van de dag goed door kan vreten voor je herstel. Wat voor werk doe je eigenlijk?

Train nu om de week s'ochtends of s'avonds,dieet veranderd dan ietsjes,eet dan s'ochtends meer vast voedsel en s'avonds mn shake's.

Na dat ongeluk heb ik tijdje niet meer gewerkt maar ben nu vollop bezig om samen met mn schoonbroer een kredietservice te opstarten.Gewoon leningen en hypotheken verstrekken als tussenpersoon.Los hiervan zijn we nog met een aantal dingen bezig waar ik binnekort mss wel wat medewerkers voor kan gebruiken,als dat zover is zal ik het hier posten en werk gaan aanbieden.;)

Train nu om de week s'ochtends of s'avonds,dieet veranderd dan ietsjes,eet dan s'ochtends meer vast voedsel en s'avonds mn shake's.

Na dat ongeluk heb ik tijdje niet meer gewerkt maar ben nu vollop bezig om samen met mn schoonbroer een kredietservice te opstarten.Gewoon leningen en hypotheken verstrekken als tussenpersoon.Los hiervan zijn we nog met een aantal dingen bezig waar ik binnekort mss wel wat medewerkers voor kan gebruiken,als dat zover is zal ik het hier posten en werk gaan aanbieden.;)

Nice! :)

nice job

wat een dieet volg je daar zeg :eek: en dat met 90-95 kg BW :eek:
ik zou zo 100 kg wegen met zo'n dieet maar dat gepaard met een bepaald vetpercentage :D

Daar zat ik ook al aan te denken .. volgens mij ploffen we uit elkaar :D

Damn, mooi dieet. Wel veel sups.

Ik zou de helft van je dieet al niet mogen ;) word tijd dat de roaccutane kuur klaar is.
En om voor de rest zo door te vreten moet je echt hele dagen vrij hebben, dan zal het mij ook wel lukken ;) succes ermee.

Indrukwekkende bench, en lekker hoor, 600 totaal. :)

Thx guyz:D

Vandaag getraind:Benen,kuiten

5min.fieten

1.Quadriceps

Frontsquat
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x120kg

Squatten
8x130kg
8x160kg
4x180kg

2.Hamstrings

Zittende curls
12x35kg
12x50kg
10x65kg

Stif legged deadlifts
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x120kg

3.Kuiten

Staand(8x vol,8x pomp)
16x100kg
16x130kg
16x160kg

leg press
15x100kg
15x125kg
15x150kg

Opmerking:Vandaag weer eens na een lange tijd zga kruipend de gym uit gekomen,damn wat viel het squatten vandaag tegen.Wel mn series vol gemaakt,ook qua gewicht maar leek zwaarder dan normaal en heb nu al spierpijn!!!!

Zeer sterk weer!

Jammer dat je zo misselijk was bro. Maar komt wel goed hoor ;) Next time zal het wel weer in orde komen ! Hopelijk kom ik over men squat angst en kan ik jou ff achterna gaan :cool:

Jammer dat je zo misselijk was bro. Maar komt wel goed hoor ;) Next time zal het wel weer in orde komen ! Hopelijk kom ik over men squat angst en kan ik jou ff achterna gaan :cool:

Hehe,je hebt soms van die dagen he.

Squat angst zit tussen je oren bro,zal je snel gaan afleren zolang je met mij traind.;)

Zoog alleen bigtime om steeds met die gewichten te kloten,en ik lag ook nog half in de kreukels zodat jij bijna alles de barbell op en af gegooid hebt.Lekker he zo'n extra worout.:D

Vandaag getraind:Rug,biceps (samen met begeleider & Bodygainer getraind)

1.Rug

Latpull
14x60kg
10x85kg
8x100kg(zonder straps)

T-bar rows(stang niet meegewogen)
12x50kg
10x100kg
8x125kg
6x135kg

Iso-lateral-front-pulldown(hammer strength)
12x60kg
10x90kg
8x110kg(met hulp)

2.Biceps

Preacher curl mach.
16x20kg
10x40kg
8x55kg
8x60kg

BB curls staand
12x40kg
10x50kg
8x60kg
6x65kg

Cable curl (staand,achterover leunend)
12x35kg
10x40kg
8x45kg

Opmerkingen:Training ging wel lekker,arme bodygainer heeft bijna de hele gym bijelkaar gekotst...intensiteit lag behoorlijk hoog op de vroege ochtend.:D

Goede training Bro's :D Hoe ziet die latt pull oefening er precies uit ? Stevige barbell curl ook :)

Arme bodygainer... DOORBUFFELEN :D

Wel relax dat bij jullie de gym gewoon open is.. hier is het wat dat aangaat echt zondag.. in de verre omtrek is echt alles dicht..

Terug
Naar boven