- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede training Bro'sHoe ziet die latt pull oefening er precies uit ? Stevige barbell curl ook
Arme bodygainer... DOORBUFFELEN
Wel relax dat bij jullie de gym gewoon open is.. hier is het wat dat aangaat echt zondag.. in de verre omtrek is echt alles dicht..

Vandaag getraind:Rug,biceps (samen met begeleider & Bodygainer getraind)
1.Rug
Latpull
14x60kg
10x85kg
8x100kg(zonder straps)
T-bar rows(stang niet meegewogen)
12x50kg
10x100kg
8x125kg
6x135kg
Iso-lateral-front-pulldown(hammer strength)
12x60kg
10x90kg
8x110kg(met hulp)
2.Biceps
Preacher curl mach.
16x20kg
10x40kg
8x55kg
8x60kg
BB curls staand
12x40kg
10x50kg
8x60kg
6x65kg
Cable curl (staand,achterover leunend)
12x35kg
10x40kg
8x45kg
Opmerkingen:Training ging wel lekker,arme bodygainer heeft bijna de hele gym bijelkaar gekotst...intensiteit lag behoorlijk hoog op de vroege ochtend.![]()
We zulle wel zien
Ik heb trouwens nog wat te vertellen man... Na de training niet met het bootje kunnen oversteken dus heb half Nederland gemaakt met de auto OMG !!! 
Echt super dat de gym bij jullie gewoon open is
Weer petje af voor zo'n training![]()

Ja man pfff ! Hoop dat het morgen wat beter gaat met men maag want kon vandaag niet volluit gaanWe zulle wel zien
Ik heb trouwens nog wat te vertellen man... Na de training niet met het bootje kunnen oversteken dus heb half Nederland gemaakt met de auto OMG !!!
![]()

Edit: Vandaag op de weegschaal gestaan in de gym,gaf 93kg aan!!!!![]()
![]()
en ga je richting de 100 
Lol jawel man de boot vaarde wel maar ik vond geen 1.50 euro bij elkaar OMG !!! had 80 cent tekort ... whahahahaha

Hehe,geen geld voor de veerboot maar wel voor shake en max carb!!!!
Congratz bro,dit is bodybuilding.lol![]()

Goed bezig man voor je het weet zit je al aan de 95 kgen ga je richting de 100
Was het bij onze gym maar zo'n mentaliteit, zou echt 10 keer beter zijn.
Zou echt wel eens zulke trainingen willen meedraaien, met mensen die zo gemotiveerd en sterk zijn.
Keep it up man!
Op naar de honderd!!!!
Lijkt me wel tof....Ja man!!!Dacht ik zonet nog aan dat die 95kg toch wel aardig dicht in de buurt zit.Op naar de honderd!!!!
Bro,je kan altijd een keer langs wippen en een training meedraaien als je wilt.Lijkt me wel tof....

Als ik in de buurt had gewoont oke, haha maar 150 km reisen zit er niet in![]()

Thx klus,was ook behoorlijk zwaar man.Ik wou nog een extra set DB side raises eruit persen met 18kg maar begeleider had het me afgeraden.Blij dat ik het ook niet gedaan heb want ik had nauwelijks nog grip op de barbell met deadliften,schouders raakte helemaal verzuurd.