XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Echt super dat de gym bij jullie gewoon open is :thumbs:

Weer petje af voor zo'n training :)

• Topic Starter Topic Starter
Goede training Bro's :D Hoe ziet die latt pull oefening er precies uit ? Stevige barbell curl ook :)

Arme bodygainer... DOORBUFFELEN :D

Wel relax dat bij jullie de gym gewoon open is.. hier is het wat dat aangaat echt zondag.. in de verre omtrek is echt alles dicht..

Thx bro.
Panatta latpull machine,hij ziet er paars uit.:D
Gewone latpull bro,zittend beetje achterover hellend,trekken naar de borst toe.Met dikke/brede/goed wijde stang,trekken tot je een ons weegt.;)

Vandaag getraind:Rug,biceps (samen met begeleider & Bodygainer getraind)

1.Rug

Latpull
14x60kg
10x85kg
8x100kg(zonder straps)

T-bar rows(stang niet meegewogen)
12x50kg
10x100kg
8x125kg
6x135kg

Iso-lateral-front-pulldown(hammer strength)
12x60kg
10x90kg
8x110kg(met hulp)

2.Biceps

Preacher curl mach.
16x20kg
10x40kg
8x55kg
8x60kg

BB curls staand
12x40kg
10x50kg
8x60kg
6x65kg

Cable curl (staand,achterover leunend)
12x35kg
10x40kg
8x45kg

Opmerkingen:Training ging wel lekker,arme bodygainer heeft bijna de hele gym bijelkaar gekotst...intensiteit lag behoorlijk hoog op de vroege ochtend.:D

Ja man pfff ! Hoop dat het morgen wat beter gaat met men maag want kon vandaag niet volluit gaan :D We zulle wel zien ;) Ik heb trouwens nog wat te vertellen man... Na de training niet met het bootje kunnen oversteken dus heb half Nederland gemaakt met de auto OMG !!! :rolleyes:

Echt super dat de gym bij jullie gewoon open is :thumbs:

Weer petje af voor zo'n training :)

Thx bro;)

Vandaag was de gym van 09.00 t/m 14.00 open.Vriendin van begeleider wil wel vaker op deze onzin nonsense dagen de keet dicht gooien maar begeleider is gelukkig bodybuilder in hart en nieren en gooid op deze dagen gewoon open omdat hij het bull....vind om voor zo iets debiels de keet te sluiten...Wilt ook gewoon trainen zoals elk ander.

Vandaag baalde hij wel.Klanten zeuren altijd als hij de zaak eerder dicht gooid.Laat hij de zaak open ,komen die zeurende gasten niet eens!!!!Zolang ze interessant kunnen lullen doen ze het wel,maar als puntje bij paaltje komt.......

Ja man pfff ! Hoop dat het morgen wat beter gaat met men maag want kon vandaag niet volluit gaan :D We zulle wel zien ;) Ik heb trouwens nog wat te vertellen man... Na de training niet met het bootje kunnen oversteken dus heb half Nederland gemaakt met de auto OMG !!! :rolleyes:

DAMN!!!!

Dus kan straks ook gaan omrijden man.:mad:

Die maag van je trekt wel bij na een tijdje.
Normaal dat je lichaam nu zo reageerd sinds je erachter gekomen bent wat BB "echt" inhoudt.;)

Edit: Vandaag op de weegschaal gestaan in de gym,gaf 93kg aan!!!!:D :D

Lol jawel man de boot vaarde wel maar ik vond geen 1.50 euro bij elkaar OMG !!! had 80 cent tekort ... whahahahaha

Edit: Vandaag op de weegschaal gestaan in de gym,gaf 93kg aan!!!!:D :D

Goed bezig man voor je het weet zit je al aan de 95 kg :D en ga je richting de 100 :eek:
Was het bij onze gym maar zo'n mentaliteit, zou echt 10 keer beter zijn.
Zou echt wel eens zulke trainingen willen meedraaien, met mensen die zo gemotiveerd en sterk zijn.

Keep it up man!

Goed bezig man voor je het weet zit je al aan de 95 kg :D en ga je richting de 100 :eek:
Was het bij onze gym maar zo'n mentaliteit, zou echt 10 keer beter zijn.
Zou echt wel eens zulke trainingen willen meedraaien, met mensen die zo gemotiveerd en sterk zijn.

Keep it up man!

Ja man!!!Dacht ik zonet nog aan dat die 95kg toch wel aardig dicht in de buurt zit.:DOp naar de honderd!!!!

Bro,je kan altijd een keer langs wippen en een training meedraaien als je wilt.;)Lijkt me wel tof....

Ja man!!!Dacht ik zonet nog aan dat die 95kg toch wel aardig dicht in de buurt zit.:DOp naar de honderd!!!!

Bro,je kan altijd een keer langs wippen en een training meedraaien als je wilt.;)Lijkt me wel tof....

Als ik in de buurt had gewoont oke, haha maar 150 km reisen zit er niet in ;)

Vandaag getraind:Schouders & Deadliften

1.Schouders

Machine press
14x70kg
10x110kg
8x140kg(met hulp)
3x160kg(met hulp)

Front military press(hammer str.)
12x80kg
8x120kg
6x140kg(met hulp)

Omgekeerde pec-dec flyess
13x50kg
12x70kg
10x75kg

DB side raises(zittend)
12x12kg
10x14kg
8x16kg

2.Deadliften(deadstop)
10x70kg
8x120kg
5x170kg(no straps)
5x200kg
Serie van (3x) 220kg overgeslagen,zat vandaag niet meer in,die 200kg had me al gesloopt.Next time.......

t*ring ... die deadlifts ... niet normaal !

BRUTE training..........vooral die front MP!!
:eek:

BRUTE training..........vooral die front MP!!
:eek:

Thx klus,was ook behoorlijk zwaar man.Ik wou nog een extra set DB side raises eruit persen met 18kg maar begeleider had het me afgeraden.Blij dat ik het ook niet gedaan heb want ik had nauwelijks nog grip op de barbell met deadliften,schouders raakte helemaal verzuurd.

Thx klus,was ook behoorlijk zwaar man.Ik wou nog een extra set DB side raises eruit persen met 18kg maar begeleider had het me afgeraden.Blij dat ik het ook niet gedaan heb want ik had nauwelijks nog grip op de barbell met deadliften,schouders raakte helemaal verzuurd.

ik vind het al BRUUT wanneer iemand zijn eigen BW kan heffen met MP, maar jij pakt ruim 1.5* BW!!
:eek::D

afgelopen 24 uur teveel KARMA weggegeven.............!

Zèèr sterke MP en Deadlift! Goeie vooruitgang op je foto's te zien die je in een ander topic hebt gepost. Ga zo door!

Terug
Naar boven