MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Thx guyz.;)

Op de smith rag ik er 3x110kg uit met een beetje hulp bij de laatste rep.

Over een maandje ga ik het schema weer omgooien en eens met de barbell proberen wat ik eruit geperst krijg.:D

Die Mp :eek:

deadlifts zijn ook ziek, ook al zou je beter kunnen :eek:

serieuze harde training weer!

Thx guyz.;)

Op de smith rag ik er 3x110kg uit met een beetje hulp bij de laatste rep.

Over een maandje ga ik het schema weer omgooien en eens met de barbell proberen wat ik eruit geperst krijg.:D

Probeer eens standing MP met losse barbell ;) Denk dat je daar wel aardig mee scoort.

Aan het einde van zo'n schouder training ook nog even een serieuse deadlift reeks neerzetten :thumbs:

Die deadlifts zijn inderdaad echt woest ..
Die schoudertrainingen gaan ook al een trein !

Thx mannen.:D

@KaLe:Lekkere oefening man,ga ik zeker eens proberen tussendoor.;)

Ben ik ook wel benieuwd naar als je standing mp doet :D

Nette training weer man.

beestachtige trainingen,motiveert altijd wel,ik train wel hard maar over deze gewichten mag ik alleen maar dromen;)

hehe,thx gasten.krijg nu alweer zin om de gym in te duiken (op mn rustdag) om die MP eens aan de tand te voelen.:D

Vandaag borst getraind.Morgen biceps/triceps

-Vandaag ook pics geschoten samen met mn begeleider,zal ik straks ff posten.;)

Borst.

Bench press
15x60kg
10x90kg
8x120kg
4x150kg(met hulp)

DB press schuin
12x32kg
10x36kg
8x40kg(qua gewicht met duwen gaat het wel maar heb last om de DB's op mn borst gewipt te krijgen!!!Blijven oefenen he.;))

Smith press schuin
12x50kg
8x70kg
6x90kg
4x110kg(met hulp)

Pec-dec flyess
12x80kg
10x90kg
8x100kg

Opmerking:Was van plan nog triceps te doen maar begeleider zei dat we die beter morgen kunnen doen en zo dus biceps deze week 2x trainen.

Netjes, ik ben benieuwd naar je nieuwe foto's!

Lekkere training weer ... wel korte trainingen allemaal zie ik ! hoe lang zit je in de gym momenteel? en hoeveel dagen pak je nu? Die bench is ook weer lekkertjes !

Lekkere training weer ... wel korte trainingen allemaal zie ik ! hoe lang zit je in de gym momenteel? en hoeveel dagen pak je nu? Die bench is ook weer lekkertjes !

Binnen een uurtje ben ik er wel klaar mee,normaal nog triceps erachteraan maar is verschoven naar morgen.(biceps/triceps samen)Biceps train ik nu dus als enige spiergroep 2x per week.;)

MP ziet er sterk uit, ben benieuwd wat je doet met een barbell, is makkelijker vergelijken.

Ik dacht even wat een p*ssy deadlift, maar was na de schoudertraining. Het is je vergeven:D (ps volgende keer die 220 setjes wel doen he)

MP ziet er sterk uit, ben benieuwd wat je doet met een barbell, is makkelijker vergelijken.

Ik dacht even wat een p*ssy deadlift, maar was na de schoudertraining. Het is je vergeven:D (ps volgende keer die 220 setjes wel doen he)

Thx,ga ik binnekort proberen met de barbell.;)

Hehe,vergeleken met jouw lifts kom ik nog aardig wat te kort ja,laatst ff in je log gekeken en 4x10x190kg is toch behoorlijk heftig bro!!Respect.:thumb:

Vandaag getraind:Biceps,triceps

1.Biceps

Preachercurl mach.
12x20kg
10x30kg
10x40kg
8x50kg

BB curls staand
10x40kg
10x50kg
8x60kg

DB curls (concentration)