XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

t*ring @ die dips man !
Serieus ... De DIP-belt zal 1 deze dagen binnen komen denk ik :D
Dan kan ik ook eens ff serieus aan de gang, die rot dumbbell tussen de knie-en is knap lastig

• Topic Starter Topic Starter
t*ring @ die dips man !
Serieus ... De DIP-belt zal 1 deze dagen binnen komen denk ik :D
Dan kan ik ook eens ff serieus aan de gang, die rot dumbbell tussen de knie-en is knap lastig

Thx hiekie,maar kon beter,ben weer aan s'ochtends trainen aant wennen nu.
Je bent wel al een tijdje op die dip-belt aant wachten niet?

Jup, maar er werd gebelt dat ze em hadden ontvangen en dat ze hem naar me op gestuurt hadden :) dus hij zal er misschien of vandaag nog wezen en anders morgen ... anyway toch pas volgende week nodig.. werk laat trainen vandaag en morgen niet toe :(

Sterke dips!!! damn!

Jup, maar er werd gebelt dat ze em hadden ontvangen en dat ze hem naar me op gestuurt hadden :) dus hij zal er misschien of vandaag nog wezen en anders morgen ... anyway toch pas volgende week nodig.. werk laat trainen vandaag en morgen niet toe :(

Ach man....schema dit dat.....Als ik jou was zou ik gelijk gaan dippen als die belt in de bus ligt.Als mijn flex in de bus ligt gebruik ik hem ook meteen!!!(op het:toilet: ):D

ik zie dat je steeds weer vooruit gaat snel nog ff flink pompen en je kunt zo het podium op en ee flink plak halen keep going men!!:D nette dips trouwens.

Vandaag getraind:Benen en kuiten

1.Benen

5min.Fietsen

Leg extensions L/R apart
12x30kg
10x50kg
8x60kg

Squatten(full squats gemaakt:D)
12x60kg
10x100kg
8x130kg
8x160kg
4x180kg

Legpress(zittende machine)
3x8x?? hele blok(+/-240kg)

2.Hamstrings

Zittende curl
12x40kg
12x50kg
10x60kg

Liggende curl
12x30kg
12x40kg
10x50kg

3.Kuiten

Staande kuit mach.(8x vol,8x pomp)
16x100kg
16x130kg
16x160kg
12x180kg(6x vol,6x pomp)

Kuiten op legpress
20x100kg
20x125kg
20x150kg

Opmerking:Voor de eerste keer mn squats full uitgevoerd,merk weinig verschil met parallel uitvoering,het leek juist makkelijker maar ja,de ene week is de andere niet he....Heb ook weer eens leg extensions gedaan,gezien mn knieen weer wat kunnen verdragen,is gelukkig allemaal goed verlopen.;)

Laatst bewerkt:
Heel goed om te horen ! ik wacht nog even met de legextensions! Goede gewichten man !

amn wat een gewichten kerel!!

maar waarom leg curl zo weinig?? of is dat ook vanwege je knieen?

anyhow, damn:eek:

( mis kerels zou als jou in mijn gym, zou nog meer motivatie zijn)

amn wat een gewichten kerel!!

maar waarom leg curl zo weinig?? of is dat ook vanwege je knieen?

anyhow, damn:eek:

( mis kerels zou als jou in mijn gym, zou nog meer motivatie zijn)

Thx,was gewoon ff wennen met die fullsquats,normaal deed ik ze tot aan parallel.En de ene machine is ook de ander niet he,we hebben ook nog een staande curl mach.en hiermee kom ik nog niet eens over de 35kg heen,terwijl ik niemand de oefening ooit zwaarder heb zien doen.

Netjes, goede squat! machines kun je niet tot nauwelijks vergelijken.
Fullsquat kan makkelijk zijn als je hele sterke glutes en hams hebt;)

Netjes, goede squat! machines kun je niet tot nauwelijks vergelijken.
Fullsquat kan makkelijk zijn als je hele sterke glutes en hams hebt;)

Thx G.

Merkte weinig verschil in parallel of fullsquats,behalve de eerste paar sets waar ik het lichtjes in mn knieen kon voelen.Qua kracht zat ik eigenlijk precies hetzelfde als bij parallel.Zal mn bulk-reet wel gewest zijn dan want mn hams kunnen nog wel wat beter.;)working on it....

Vanmorgen getraind:Biceps/triceps (alleen getraind)

1.Biceps

Preachercurls (hammer)
12x30kg
10x40kg
8x50kg

DB curls zittend
12x16kg
12x20kg
10x24kg

BB curls staand
10x40kg
10x50kg
8x60kg

2.Triceps

press down
12x30kg
12x40kg
10x50kg
8x60kg

Smal bankdrukken (smith)
10x50kg
10x70kg
8x90kg
5x110kg

Weighted dips
25xBW (BW-serie probeer ik elke week met 5 reps te verhogen)
15x25kg(had niet in de gaten dat ik op zoveel reps zat,was niet de bedoeling,wou kracht sparen voor zware series)
8x50kg
6x70kg PR!!!!!!(dacht sla de 65kg eens over)

Opmerkingen:Kan altijd beter.;)

Heel goed om te horen ! ik wacht nog even met de legextensions! Goede gewichten man !

Hehe thx bro,heb zelf een maand of 3 gewacht.Gaat weer lekker met die extensions,al zijn ze behoorlijk zwaar als je ze een tijdje niet gedaan hebt.

t*ring 70kg weighted dips...

t*ring 70kg weighted dips...

Thx KaLe,merkte eerlijk gezegd weinig verschil tussen 65 en 70kg.Vorige keer kreeg ik de 65kg maar een keer of 6 maximaal!!!Ben ook eens benieuwd als ik weighted dips als 1e oefening zou doen,nu doe ik hem altijd als laatste omdat ik anders geen fut meer heb voor de andere zware triceps oefeningen.

Feli met je PR! Was al indrukwekkend die 65 kg, maar meneer gaat gewoon door. :D

Terug
Naar boven