XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

NOPE sanca .. geen slots erop .. daar is dit log veel te interssant voor !

• Topic Starter Topic Starter
@Sanca & Hiekie: Geen slotje waardige shit jongens,op msn doen we dat vaker,ff vergete dat we op dbb zaten.:D

@Hiekie:Jij kan er ook wel wat van op msn he....ectoslayer:roflol:

:roflol: niks bijzonders hoor ... in onze gym vreten we met elkaar op zaterdagsochtends voordat we gaan trainen ecto's als ontbijt...

Vanmorgen getraind:Schouders en deadliften

(alleen getraind)

1.Schouders

Machine press
16x60kg
10x80kg
10x100kg
8x120kg

Smith frontpress
12x50kg
10x70kg
7x90kg(leeg)

Omgekeerde pec-dec flyes
12x40kg
12x50kg
12x60kg

Normaal doe ik nog side raises voor schouders erbij,maar schouders groeien zo snel tegenover mn armen dat ik 1 oefening minder doe en armen (biceps/triceps) 2x per week ga trainen.

2.Deadliften(deadstop)
12x70kg
10x120kg
5x170kg
5x200kg
2x220kg(was helemaal leeg,3e rep had geen zin meer)

Opmerking:
Deadliften in de morgen zuigt!!!!Echt FcKn heavy!!!!!
Na cardio sessie van gisteren voelde ik me lui en moe,nu al 2 dagen het geval.:(

komt door de warme dagen denk ik die moeheid. ik zou een dagje rust nemen nette training verder

Het schijnt dat dat juist dat soort trainingen extra prikkel geven als je wat lui-ig bent en dan trainen .. Lekkere training man en jah die schouders zijn idd cool

Thx Guyz:D

@Luppie:Heeft er zeker ook mee te maken,maar dagje rust zit er niet in,moet toch mn schema zien af te werken want ik train mn spiergroepen maar 1x per week.Mss een middagdutje als het even mee zit.;)

@Hiekie:Het vergt natuurlijk meer van je dan normaal,maar kracht zat wel goed,was eerder de concentratie waar ik mee aant sukkelen was.

Damn,door het warme weer eet ik niet meer zo goed.Pak wel al mn maaltijden maar willen niet in het geheel op.
Verander daarom nu mn schema lichtjes,door warme maaltijden (liefst maaltijd 5 en 6 ivm hitte) te vervangen met havermout maaltijden of krentebroodjes met een halve liter melk ofzo,dat eet ik tenminste zo weg.Heb ook geprobeerd met de maaltijden te schuiven maar kom dan ook niet goed uit,heb dan te grote maaltijden te vroeg op de dag.Maaltijd 7 stond eerst ook op maaltijd 8,maar dit kon ik ook niet goed verdragen(te veel grote maaltijden achter elkaar),daarom eet ik de yoghurt tussen de maaltijden door.

Zo ziet het schema nu uit.

Maaltijd 1.
150gr havermout (opvoeren naar 250gr)----->Zit nu op 200gr+
450ml volle melk
2 bananen

Voor de training.(maaltijd 2.)
Truemass(bsn)2 scheppen
450ml volle melk
Bcaa's+Glutamine

Tijdens de training
1/2L water
Creatine
Dextrose+vites en mineralen

Na de training(maaltijd 3.)
Performance proti-drink
20ml distelolie
Bcaa's+Glutamine

Maaltijd 4.
Aardappelen+schil gestoomd
Gemengde groene salade+tomaat
Diepvries zalmsteak of filet,olijfolie gebakken

Maaltijd 5.---------------------->OF Havermout+bananen+volle melk
Witte rijst gestoomd
Ananas op eigen sap
Broccolie gestoomd
Kipfilet,olijfolie gebakken

Maaltijd 6.---------------------->OF Krentenbroodjes met volle melk of eiwittenshake
Volkoren spaghetti/macaroni
Verse tomatenpuree
Runderbief tartaar ,in boter gebraden
Broccoli gestoomd
Ananas op eigen sap

Maaltijd 7.
Yoghurt+fruit(naturel/biogarde,eigen stukjes fruit toevoegen)

Maaltijd 8.
Witte rijst
Wittebonen in tomatensaus met ei
4 sneetjes volkorenbrood met bertolli boter
broccolie gestoomd
Vette vis naar keuze(zalm/tonijn/forel)

Maaltijd 9.
Boterhammen met pindakaas
Casseine-shake
Bcaa's+Glutamine

Als ik een kwartaal dag in dag uit hetzelfde eet komt het me ook meestal mn strot uit en begin ik aan een nieuw eetschema,gelukkig is dat nu nog niet het geval.

Jawadde, duw dat eens allemaal binnen. Ik eet ook veel, maar zoveel:o

Mmm, heerlijk schematje zal binnenkort mijn eerste voedingsschema is gaan samenstellen, in iedergeval veel kip.

Verdomme Own, krijg honger door dat schema van je en ik wil weer een shake opslokken :mad:

Vanmorgen getraind:Rug,biceps

(alleen getraind)

1.Rug

Latpull
16x60kg
12x80kg
10x100kg

Bent over row (omgekeerde grip)
10x60kg
10x90kg
8x110kg

DB rows (+EZ-bar rows/KaLe style)
12x34kg (db)
10x45kg (db)
8x60kg (EZ)

2.Biceps

Cable curl (staand achterover leunend)
10x35kg
10x40kg
10x45kg

Preachercurl mach.(close grip)
12x30kg
10x40kg
8x50kg

Curl mach. zittend (L/R apart)
12x45kg
12x55kg
10x65kg

Opmerkingen:Lange tijd geleden dat ik BOR's heb gedaan,wou eigenlijk T-bar rows overslaan en chest supported rows gaan doen,maar begeleider zei dat ik beter eens BOR's kon gaan doen.Ook de rows met EZ-bar had ik nog nooit eerder gedaan.Ging lekker,al moet je wel precies in het midden vasthouden en wat snelheid erin gooien om ervoor te zorgen dat de EZ-bar in evenwicht blijft.Thx KaLe.;)

Waarom bent over rows met omgekeerde grip if I may ask ?

Waarom bent over rows met omgekeerde grip if I may ask ?

Omgekeerde grip is stukken zwaarder en de weg van de meeste weerstand beloop ik maar al te graag.:DBen ik (imo) ook eerder in de buurt van mn doelstellingen.;)

Als ik deze BOR onder de knie heb qua gewicht en reps ga ik de normale BOR eens doen.Kijken wat ik dan ervan ga bakken.:rolleyes:

Rugtraining ! heerlijk met dit weer ! Zelf gister benen gedaan !
Dikke gewichten op die BOR kerel !

BOR's met omgekeerde greep zijn heerlijk :lick:

Terug
Naar boven