XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Ik heb ontdekt dat van dat cardio gedoe mijn kuiten ook nog eens lekker groeien .. .altijd goed dus !

opzich goeie work out welk harslag heb je meestal met je cardio workout? want je kunt bepaalde dingen instellen ,cardio,vetverbranding,normaal,enz. ben wel benieuwd hoe jij dat aanpakt met je cardio:rolleyes: :D

Ik snap het niet ... Je krikt je chickie zo vaak en je conditie zuigt ? :eek!:

• Topic Starter Topic Starter
opzich goeie work out welk harslag heb je meestal met je cardio workout? want je kunt bepaalde dingen instellen ,cardio,vetverbranding,normaal,enz. ben wel benieuwd hoe jij dat aanpakt met je cardio:rolleyes: :D

Hartslag lag rond de 122 bpm,als ik rennen ga zal deze wel behoorlijk omhoog gaan schieten maar daar wacht ik nog een aantal weekjes mee.;)
Ben van plan dit elke week minimaal 2x te doen,ga dan 2x per dag naar de gym toe of op mn rustdag cardio doen.Wil ook weer niet te veel cardio gaan doen want dan moet ik nog meer gaan eten om op gewicht te kunnen blijven.Gewoon een beetje voor mn algemene conditie is zat nu.;)

@Hiekie:Volgens kenners heb je kuiten of je hebt ze niet,kan alleen wat extra detail eraan toevoegen volgens hen.Zelfs miss mega calves julliette bergman traind ze niet!!!!

Ben zelf van mening dat je je kuiten wel wat dikker kan maken maar echte dikke kuiten hebben of krijgen heeft imo meer met genetica te maken.;)

zou de cardio met een hogere hartslag doen! voor zo'n korte training qua cardio heeft het geen zin om te proberen in je vetverbrandingszone te zitten.

Ook veel verschillende buikoefeningen;)

zou de cardio met een hogere hartslag doen! voor zo'n korte training qua cardio heeft het geen zin om te proberen in je vetverbrandingszone te zitten.

Ook veel verschillende buikoefeningen;)

Volgens mij wil Own ook niet in de vetverbrandingszone zitten.Hij zit in de bulk en wil cardio doen puur voor conditie en toch zijn gewicht behouden :)

• Topic Starter Topic Starter
@KaLe:Ben zelf ook niet gezegend met dikke kuiten bro,zijn er trouwens maar weinig.;)

@G-men:Begrijp ik,maar echt intensieve cardio heb ik nu al een jaar of 2 niet meer gedaan dus doe ik rustig aan.Ben ook niet van plan vet kwijt te raken voor de zomer ofzo,ben net blij dat er wat op zit wat er normaal nooit aan wou.:D

@Bodygainer:Sinds ik de jouwe erbij krik heb ik wat extra's nodig.:D:evilnana: :evilnana:

@KaLe:Ben zelf ook niet gezegend met dikke kuiten bro,zijn er trouwens maar weinig.;)

@G-men:Begrijp ik,maar echt intensieve cardio heb ik nu al een jaar of 2 niet meer gedaan dus doe ik rustig aan.Ben ook niet van plan vet kwijt te raken voor de zomer ofzo,ben net blij dat er wat op zit wat er normaal nooit aan wou.:D

@Bodygainer:Sinds ik de jouwe erbij krik heb ik wat extra's nodig.:D:evilnana: :evilnana:

Hahaha wat een toevallig , ik krik die van jou ook af en toe stiekem als je ff weg bent :hahaha: :ds:

Terug
Naar boven