- Waardering
- 9
Echt wel!!!!
Wil ze ook blijven doen,denk dat ik elke week ga kiezen tussen deze drie oefeningen:
-Tbar rows
-BOR's
-Chest supp. rows
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt wel!!!!
Wil ze ook blijven doen,denk dat ik elke week ga kiezen tussen deze drie oefeningen:
-Tbar rows
-BOR's
-Chest supp. rows

Tbarrows doe ik ook nu en dan, ronniestyle
chest supp. rows ken ik eerlijk gezegd niet
1armig roeien vind ik wel ook lekker

Goed bezig, en t*ring wat eet jij veel zeg, hoeveel kcals is dat 4 a5000?
wanneer ga je deadlift eens als eerste doen. Ik had hem niet op je schouderdag gedaan maar nu met je rugtraining meegepakt. De oefening is te waardevol om steeds achteraan af te raffelen!
Opmerkingen:Lange tijd geleden dat ik BOR's heb gedaan,wou eigenlijk T-bar rows overslaan en chest supported rows gaan doen,maar begeleider zei dat ik beter eens BOR's kon gaan doen.Ook de rows met EZ-bar had ik nog nooit eerder gedaan.Ging lekker,al moet je wel precies in het midden vasthouden en wat snelheid erin gooien om ervoor te zorgen dat de EZ-bar in evenwicht blijft.Thx KaLe.![]()

Waarom bent over rows met omgekeerde grip if I may ask ?
Niet slecht in die hitte zonder airco toch.
Maar zoals je weet kan het altijd beter.
met omgekeerde greep trek je de bar meer richting buik, zodat de lats beter worden aangesproken. Pronated grip (normale grip) legt de nadruk wat meer op de traps en romboids omdat je de stang meer richting borst trekt. Richting buik kan natuurlijk ook met pronated grip, maar door de supinated grip word je gedwongen de stang naar de buik te trekken, met normale grip wil je automatisch de stang wat meer richting borst trekken.
Vind het ook fijner voor me armen, anders zit er zo'n draai in.
t*ring !!!! dat doe je netjes met die hitte kerel ! goed bezig .. lekkere squats !
Die kuiten op Legress noemen ze trouwens Toe-presses ... beetje appart maar jah![]()

Super training maar voor de hamstrings doe je daar ook wel eens SLDL of GHR voor? Heeft mij in mijn hamstrings erg veel gegeven.

Misselijk ventje

was ook al behoorlijk vol van het smal drukken.