MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Echt wel!!!!

Wil ze ook blijven doen,denk dat ik elke week ga kiezen tussen deze drie oefeningen:
-Tbar rows
-BOR's
-Chest supp. rows

Tbarrows doe ik ook nu en dan, ronniestyle ;)

chest supp. rows ken ik eerlijk gezegd niet :o

1armig roeien vind ik wel ook lekker

• Topic Starter Topic Starter
Tbarrows doe ik ook nu en dan, ronniestyle ;)

chest supp. rows ken ik eerlijk gezegd niet :o

1armig roeien vind ik wel ook lekker

Chest supp.rows lig je met je buik op een schuin bankje (45 graden)en trek je een barbell naar je toe.

DB rows zijn ook lekker en ook een goede massa oefening,heb ze vandaag met de EZ-bar gedaan,dumbbells gaan maar tot 50kg:(

Goed bezig, en t*ring wat eet jij veel zeg, hoeveel kcals is dat 4 a5000?

wanneer ga je deadlift eens als eerste doen. Ik had hem niet op je schouderdag gedaan maar nu met je rugtraining meegepakt. De oefening is te waardevol om steeds achteraan af te raffelen!

Goed bezig, en t*ring wat eet jij veel zeg, hoeveel kcals is dat 4 a5000?

wanneer ga je deadlift eens als eerste doen. Ik had hem niet op je schouderdag gedaan maar nu met je rugtraining meegepakt. De oefening is te waardevol om steeds achteraan af te raffelen!

Hehe thx,hooguit een callorie of 5000,hiervoor zat ik altijd rond de 3500/4000kcals.

Voorheen pakte ik de deadz wel met rug samen,maar sinds het allemaal wat heavy word qua intensiteit kon ik het volgens mn begeleider beter over de week verdelen.
Anders ga ik binnekort eens deadz-only-day invoeren en schouders weer met biceps en triceps pakken.

Opmerkingen:Lange tijd geleden dat ik BOR's heb gedaan,wou eigenlijk T-bar rows overslaan en chest supported rows gaan doen,maar begeleider zei dat ik beter eens BOR's kon gaan doen.Ook de rows met EZ-bar had ik nog nooit eerder gedaan.Ging lekker,al moet je wel precies in het midden vasthouden en wat snelheid erin gooien om ervoor te zorgen dat de EZ-bar in evenwicht blijft.Thx KaLe.;)

cool. KaLe style :D

Mooie training!

Waarom bent over rows met omgekeerde grip if I may ask ?

met omgekeerde greep trek je de bar meer richting buik, zodat de lats beter worden aangesproken. Pronated grip (normale grip) legt de nadruk wat meer op de traps en romboids omdat je de stang meer richting borst trekt. Richting buik kan natuurlijk ook met pronated grip, maar door de supinated grip word je gedwongen de stang naar de buik te trekken, met normale grip wil je automatisch de stang wat meer richting borst trekken.

cool. KaLe style :D

Mooie training!
Niet slecht in die hitte zonder airco toch.:DMaar zoals je weet kan het altijd beter.;)

met omgekeerde greep trek je de bar meer richting buik, zodat de lats beter worden aangesproken. Pronated grip (normale grip) legt de nadruk wat meer op de traps en romboids omdat je de stang meer richting borst trekt. Richting buik kan natuurlijk ook met pronated grip, maar door de supinated grip word je gedwongen de stang naar de buik te trekken, met normale grip wil je automatisch de stang wat meer richting borst trekken.

Denk dat ik dan toch maar een tijdje omgekeerde (supinated) grip blijf doen.Mn traps groeien namelijk stukken sneller dan mn lats.

Ik denk dat ik dat 1 armig roeien ook maar terug ga zetten in me schema..

Binnenkort ff langs een staal toko, laat ik die ff een stangetje maken net als RichardV heeft, kan ik gewone schijven gebruiken om een dumbbell te maken van de zwaarte die ik wil !

Vanavond getraind in de hitte:BENEN en KUITEN!!!!

1.Benen

5 min. fietsen

Leg extensions
12x35kg
12x40kg
12x45kg (rustig gedaan voor de knieen)

squatten (full-squats)
12x60kg
10x100kg
8x130kg
8x160kg
4x180kg

Ging toch lekker die fullsquats,weer of geen weer.:D

Leg curls liggend
12x30kg
10x40kg
8x45kg

Leg curls zittend
(2x)10x60kg

Kuiten

Staand heffen(8x vol,8x pomp)
16x100kg
16x130kg
16x160kg
16x180kg(normaal maar 12 herhalingen)

Kuiten op legpress
20x100kg
20x125kg
20x150kg

Opmerkingen:Was behoorlijk heet maar heb gewoon wat langer pauze tussendoor gepakt.

t*ring !!!! dat doe je netjes met die hitte kerel ! goed bezig .. lekkere squats !

Die kuiten op Legress noemen ze trouwens Toe-presses ... beetje appart maar jah :D

t*ring !!!! dat doe je netjes met die hitte kerel ! goed bezig .. lekkere squats !

Die kuiten op Legress noemen ze trouwens Toe-presses ... beetje appart maar jah :D

Ging ook best lekker,maar heb wel mn pauzes wat verlengd ivm de hitte.Qua gewicht zat het ook wel goed.Binnekort eens de 200kg fullsquat proberen.:D

Toe-press.;)

gvd fullsquats zijn gruwlijk bro gaat erg goed ondanks het weer

Lekkere squats, hele training eigenlijk.

@Jimi&SpprSi:Thankx guyz.;)

Super training maar voor de hamstrings doe je daar ook wel eens SLDL of GHR voor? Heeft mij in mijn hamstrings erg veel gegeven.

Super training maar voor de hamstrings doe je daar ook wel eens SLDL of GHR voor? Heeft mij in mijn hamstrings erg veel gegeven.

Thx G.

Paar weken terug nog stiff legged deadz gedaan,probeer ik nu om de week te doen.Meestal tot een kilootje of 130.;)

bulk it all the way.. kan niet w8te tot ik 5000kcal weg mag stampen

Vanmorgen getraind:Biceps,triceps

Begeleider is geblesseerd aan zn onderrug en knie,kan dus geen ene reet uitvoeren.Heb met bodygainer getraind,heeft de helft van de training weer zn maag in bedwang moeten houden.:DMisselijk ventje:roflol:

1.Biceps

BB curls staand
16x20kg (opwarmen)
12x40kg
10x50kg
8x60kg

Preachercurl mach.(brede grip)
12x30kg
10x40kg
8x50kg

Cable curl liggend
12x30kg
10x40kg
8x50kg

2.Triceps

Press down (zware mach. met ketting)
16x30kg
12x40kg
10x50kg
8x60kg

Smal bankdrukken (smith)
12x50kg
10x70kg
8x90kg
8x110kg Rep PR!!!! eindelijk de serie vol.:D

Weighted dips
20xBW niet te doen in die hitte die dips:(was ook al behoorlijk vol van het smal drukken.
8x25kg
8x50kg
Zware serie van 70kg overgeslagen,vandaag was het echt niet te doen.

nette progressie small bankdrukken 110kg pff 8x ik doe het nog geen 1x heel erg netjes weer en die progressie blijven maar komen goed bezig volhouden man!!

Terug
Naar boven