MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Feli met je PR! Was al indrukwekkend die 65 kg, maar meneer gaat gewoon door. :D

Hehe thx,eerlijk gezegd dacht ik dat ik nog wel een tijdje op die 65kg zou hangen omdat het gewoon t*ring zwaar is dat weighted dippen.Vorige week ging gewoon moeilijk.Vandaag bij mn 2e serie was ik van plan gewoon 8 reps te maken maar voor ik het in de gaten had zat ik al op 15 stuks.Ook met de eerste BW serie maak ik elke week meer herhalingen (5 stuks) en daarvan verzuur je ook sneller dus onverwachts toch een PR gezet.:D

Eerst die armen gewoon gruwelijk in de pomp met 25 reps en dan ook nog 70 kg eraan hangen, lekker hoor:D

Ga vandaag ook eens voor de 70, maar dan wel als 1e oefening, ja ik ben een mietje???

Damn jij rukker !!! Nu train je is zonder mij en maak je ff een PR... Nu kan ik nietmeer flamen dat het door mijn motivatie en steun is :cool: hahahaha

Mijn training ging vandaag trouwens ook een stuk minder alleen... Maar heb wel men best gedaan en heb een lekkere geile sexy pomp in men uber geile horny chest !!! en triceps !!!! mss tijd voor wat pica's voor men logje ? hihihihihihihihihihi

damn nice dip :) feli met je pr:)

Weer lekker bezig Own, gaat lekker met die GUNS!

Eerst die armen gewoon gruwelijk in de pomp met 25 reps en dan ook nog 70 kg eraan hangen, lekker hoor:D

Ga vandaag ook eens voor de 70, maar dan wel als 1e oefening, ja ik ben een mietje???

Hehe,volgende keer ga ik voor de 30 reps.;)

Dan durf je wel he met 70kg als 1e oefening.;)

Ben benieuwd hoe je het eraf hebt gebracht.succes iig.:thumb:

Thx guyz,heeft tijdje geduurt voordat ik weer weighted kon gaan dippen ivm die kl**te blessure's maar dat is allemaal voorbij nu.:wl:

t*ring @ die dips. .. :eek: !! 25 x BW is ook gewoon ziek :D..

Anyway ben ik nu zelf een DIP-belt rijker ... die ligt er niet om er naar te kijken haha :)

t*ring @ die dips. .. :eek: !! 25 x BW is ook gewoon ziek :D..

Kan er nog veeel meeer maken,maar moet ook wat overhouden voor de heavy weighted dips.;)

Mss eens een keer proberen om het aantal kilo's dat ik weeg in 1x achter elkaar te dippen.:rolleyes:

haha 70 kg dips..sick !

@Frenkpie:;)

Vanavond getraind:Borst

Bench press
16x60kg
10x90kg
10x100kg
8x120kg
4x150kg (met hulp)

Incline bench
10x60kg
8x100kg
6x120kg(met hulp)

Panatta press machine (wide grip)
12x70kg
10x85kg
10x100kg

Butterfly mach.(ellebogen op schouderhoogte met handen aan buitenzijde geplaatst)
(3x)8x90kg

Opmerkingen:Borsttraining was behoorlijk heavy vandaag,na zware triceps oefeningen van gisteren.Schouders raakte continue verzuurd.:DNo Pain......

no pain = light weight;)

nette gewichten voor verzuurde triceps!

Warom zet je laatste stap bij bench zooo groot?

dus van 120 naar 150 terwijl je van 100 naar 120 gaat? je ging bij dippen ipv van 65 naar 70 waarom hier niet ook zoiets soortgelijks

dus bijv. van 100 naar 125 naar 150 of zelfs 155

anyhow, ik weet hoe impressive het uitziet als bij ons iemand 120 op de bank heeft liggen, echter 150 heb ik nog nooit iemand zien doen, one hell of a sight :D

Mooie training, ik wou dat wij ook een press machine hadden!

Warom zet je laatste stap bij bench zooo groot?
Om mn borstspier een stimulans te geven,je lichaam went snel aan routine dus kan ik niet altijd met 20kg blijven verhogen met zware sets.Bij 30kg voel je tenminste goed het verschil van gewicht en het hakt er gewoon lekker in.Spierpijn gegarandeerd.
dus van 120 naar 150 terwijl je van 100 naar 120 gaat? je ging bij dippen ipv van 65 naar 70 waarom hier niet ook zoiets soortgelijks
Eerst goed opwarmen voordat je zwaar gaat.
Dippen is ook geen bankdrukken bro,met dippen ben ik nu veel reps met hoog gewicht aant maken.Ga niet elke week lopen kijken wat mn max zou zijn om een wedstrijdje te winnen,bouw eerder rustig op zodat er ook zo min mogelijk kans op blessure's is.
anyhow, ik weet hoe impressive het uitziet als bij ons iemand 120 op de bank heeft liggen, echter 150 heb ik nog nooit iemand zien doen, one hell of a sight :D
;)

Alsof je van 120 kg naar 140 kg verhogen niet voelt, haha.
Maar ken het soms heb je van die plateau's 130 lukte me elke keer niet,
daarom 130 overgeslagen en gelijk naar 140 en die pak je dan wel.
Strange how the mind works, ondanks die tricep training van gister zeker goed gebenched!

mmmm das zeker een idee ... niet steeds een heel klen stapje ... volgende week starten met 100 kg voor die 5 x 8 op mijn setjes. .. dit motiveert weer als de t*ring man :)

Lekkere training Own S.. je blijft maar vooruitgang boeken, lekkere trainingen !

Vanmorgen getraind: Cardio en buik

Heb weer eens wat aan cardio gedaan,mn conditie zuigt behoorlijk nu ik weer wat kilootjes zwaarder ben geworden.

15min loopband ,10% helling bij 6km/u
-Conditie zuigt zo erg dat ik 2x ben moeten stoppen voor mn kuiten te rekken.:( Komt wel weer goed.;)

Buik

Hanging leg raises (superset)
(3x)30 herhalingen
-10x met gestrekte benen (1 sec.vasthouden bovenin)
-10x met gestrekte benen (zonder vasthouden)
-10x met knieen.( hanging knee raises)

Buikspier mach.zittend
2x25x30kg

Crunches met touw
2x20x40kg

knee raises liggend (zijkant)
2x15 reps

Seated twist (zijkant)
3x ca.5min.

Opmerking:Conditie moet gewoon beter.;)

Terug
Naar boven