MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
beterschap bro'
bij mij is het ook altijd van dat, altijd als het weer even lekker gaat, komt er weer iets tussen dat de zaak verziekt :sad:

Thx sanca,gewoon ff op de tanden bijten en je zit zo weer op de goede weg.;)

@G-men:Thx G.:)

Klote parasieten ....

Beinvloed die AntiBiotica je training zoveel dan ?? IIG snel weg met die rotzooi! Ondanks dat wel lekkere traaining gedraait !

• #1.023
Klote parasieten ....

Beinvloed die AntiBiotica je training zoveel dan ?? IIG snel weg met die rotzooi! Ondanks dat wel lekkere traaining gedraait !

Thx hiekie,ja er was zeker wat van te merken.Qua kracht ging het wat minder en de barbell lag niet echt stabiel in mn handen.

Sterkte met je teek dude :(

beterschap bro'
bij mij is het ook altijd van dat, altijd als het weer even lekker gaat, komt er weer iets tussen dat de zaak verziekt :sad:

Niet proberen in de slachtoffer rol te vallen he.
What does not kills you, makes you stronger.

Laatst bewerkt:
Goede uitspraken allemaal ! keep it up!

• #1.027
Thx guyz.;)

Vanmorgen getraind: Rug

Lat pull
14x60kg
10x80kg
8x100kg

DB/EZ-bar rows
8x45kg
8x60kg
8x70kg (heavy)

Iso-lateral-rowing L/R apart
10x50kg
10x70kg
8x80kg

Machine pull (zittend)
12x50kg
12x60kg
12x70kg

Opmerkingen:Bijna tot geen last gehad van de antibiotica,alles lag een stuk stabieler in mn handen vergeleken met gisteren.Qua kracht ging het ook iets beter,al heb ik met latpull de 110kg serie gelaten,was leeg na die 100kg.

Heb ook minder last van de infectie,de druk op de wond is minder geworden.Kreeg wel weer last van die druk met de EZ-bar rows,omdat natuurlijk alle kracht op mn been kwam te staan.

Goede en sterke training weer:thumb:
Ook beter dat je minder last had van je infectie.
Ga zo door!

Sterke training Bro ...

Toch benieuwd hoe die EZ-bar rows gaan :)

• #1.031
@HB89:Thx man;)

@Hiekie:Thx hiekie,zoals Kale al zegt,gewoon proberen.;)Super oefening en een goed alternatief als de DB's niet zwaar genoeg gaan.;)

Echt lekker die rows man, moet ik zelf nodig een keer wat aan doen, echt pathetic die van mij.

• #1.033
Vanmorgen getraind:Borst,triceps

Vanmiddag naar fysio geweest.(ging iig stukken beter nu:D)

1.Borst

Incline smith press
12x50kg
10x80kg
8x100kg
6x120kg

Incline DB flyes
10x26kg
10x28kg
10x32kg(heavy na de smith)

Wide chest
12x90kg
10x120kg
8x140kg

2.Triceps

Weighted dips
25x BW
8x25kg
8x50kg
5x70kg
25x BW
25x BW

Press down
10x40kg
10x45kg
10x50kg(helemaal op door de dips)

Behind the neck press
10x25kg
10x30kg
10x35kg

Opmerkingen:Ben eens begonnen met weighted dips ipv isolatieoefeningen,mekte vrij weinig verschil qua kracht,reps bleven ook nagenoeg gelijk.Merkte alleen dat ik bij de iso-oefeningen meer moeite had dan normaal,gewicht heb ik hierdoor ook moeten verminderen!

Tekenbeet:Gisteren was de plek toch wat groter geworden en zat vol vocht,vandaag is de paarse kleur aant verminderen en de blaasjes/vochtophopingen verdwijnen ook langzaam.Toch blijf ik voorzichtig,als deze antibiotica zn werk niet goed zou doen wil ik direct een andere hebben.

Weer goede training man :thumb:

Succes met je tekenbeet, het klinkt niet echt lekker

In het vervolg de dips gewoon weer aan het einde?

Lijkt er op dat de infectie nu wel aan het einde gaat komen, niet? Kleur is al aan het wegtrekken en het vocht dat afneemt.
Loopt wel los :thumbs:

• #1.036
Thx mannen,het ziet er helemaal niet uit met die infectie,maar het voelt wel al stukken beter aan,heb er iig geen last meer van.

@Masallah:Lijkt me ook weer een uitdaging om na het dippen toch aan mn "oude" krachtstats te kunnen komen.Mss duurt het net een paar weekjes.:rolleyes:;)

nette fly's man :thumbs:

@Masallah:Lijkt me ook weer een uitdaging om na het dippen toch aan mn "oude" krachtstats te kunnen komen.Mss duurt het net een paar weekjes.:rolleyes:;)

Net zoals je deads hè ;) en uiteindelijk vond je het uitvoeren van de deads ook beter,
misschien dat je dit ook een fijnere manier van trainen vind, you will never know until you try it!

Die dips blijven indrukwekkend... !

rot van je tekenbeet sterkte nog

Terug
Naar boven