Tornadoo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Vind wel meer indrukwekkend in dit log

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind wel meer indrukwekkend in dit log

denk van de anti-biotica)Toch nette training ondanks hoofdpijn.
Het is trouwens "Vanmorgen getraind" en "antibiotica".
Gisteren ook weer....
WTF is het nou!!!Niet dat het mij zoveel interesseerd maar word er ff para van de laatste tijd.

Wel beter dat de wond nu aan het helen is, je traint in iedergeval en elke training is mooi meegenomen,
en over die deads kun je niet echt klagen toch?
daarom heb ik ipv 5x5x170kg , (4x)5x170kg gepakt.Wond begint goed te helen nu.Krijg weer de kleur van mn eigen huid terug.
Vanmorgen getraint,Schouders,deadliften
1.Schouders
Behind the neck press (app.met losse gewichten)
15x40kg
10x70kg
8x90kg (normaal doe ik deze oefening.stukken zwaarder,kreeg toch behoorlijk wat koppijndenk van de anti-biotica)
Side raises
8x20kg
8x22kg
8x22kg
Omgekeerde pec dec flyess
15x40kg
15x50kg
15x60kg
2.Deadliften (met deadstop)
12x70kg
10x120kg
(4x)5x170kg (bedoeling is om 5x5x170kg vol te maken,daarna verder gaan met de 200kg serie)
Opmerkingen:Los van wat koppijn ging het wel redelijk.
hey bro,
****ed up van die tekenbeet, m'n zusje werkt bij een huisartsenpraktijk en zegt dat het bizar veel voorkomt de laatste tijd, iedereen die wel eens in het bos doet moet oppassen dus!
netjes dat je toch doorknalt! zo valt de schade mee, je gaat iig niet achteruit.

Zie je het al voor je,Liggend in het bos op een dekentje na een krikpartij zeggend: Schatje controleer je ff mn bilspleet op teken![]()

Is vrij rustige training voor jou qua kg's dan. Maar knap als je aan de anti-bioticazit!

Had door die high-reps ook weer eens een andere pomp te pakken als normaal,lekker!!!!!Squatten (full) (semi high rep)
20x60kg
15x100kg
15x130kg
10x160kg (niet al te zwaar gegaan ivm mn been)

Heb nu afgezien van high-rep kuiten training,is volgens mn begeleider goed als je gaat aftrainen,in de bulk heeft het voor opbouw weinig nut.