Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Thx guyz.:D

Ga zometeen naar de gym toe,vandaag is het schouders en deadz dag.Wou ivm die infectie mn deadz (en benen) deze week gaan overslaan,maar gezien de wond geen pijn meer doet en het helingsproces op volle gang is,ga ik het denk ik toch eens rustig aan proberen.

• #1.043
Vanmorgen getraint,Schouders,deadliften

1.Schouders

Behind the neck press (app.met losse gewichten)
15x40kg
10x70kg
8x90kg (normaal doe ik deze oefening.stukken zwaarder,kreeg toch behoorlijk wat koppijn:(denk van de anti-biotica)

Side raises
8x20kg
8x22kg
8x22kg

Omgekeerde pec dec flyess
15x40kg
15x50kg
15x60kg

2.Deadliften (met deadstop)
12x70kg
10x120kg
(4x)5x170kg (bedoeling is om 5x5x170kg vol te maken,daarna verder gaan met de 200kg serie)

Opmerkingen:Los van wat koppijn ging het wel redelijk.

Toch nette training ondanks hoofdpijn.

Het is trouwens "Vanmorgen getraind" en "antibiotica":p.

Wel beter dat de wond nu aan het helen is, je traint in iedergeval en elke training is mooi meegenomen,
en over die deads kun je niet echt klagen toch?

• #1.046
Toch nette training ondanks hoofdpijn.

Het is trouwens "Vanmorgen getraind" en "antibiotica":p.

Thx bro....maar ehhh....blijven jullie me nou corrigeren voor de fun ofzo???Gisteren ook weer....
WTF is het nou!!!Niet dat het mij zoveel interesseerd maar word er ff para van de laatste tijd.:rolleyes:

Ps: Dat streepje tussen de anti en biotica vind ik gewoon geil!!!!

Wel beter dat de wond nu aan het helen is, je traint in iedergeval en elke training is mooi meegenomen,
en over die deads kun je niet echt klagen toch?

Nee zeker niet bro,mag niet klagen.Maar die koppijn was wel verrot tijdens het trainen:(daarom heb ik ipv 5x5x170kg , (4x)5x170kg gepakt.Wond begint goed te helen nu.Krijg weer de kleur van mn eigen huid terug.:D

Vanmorgen getraint,Schouders,deadliften

1.Schouders

Behind the neck press (app.met losse gewichten)
15x40kg
10x70kg
8x90kg (normaal doe ik deze oefening.stukken zwaarder,kreeg toch behoorlijk wat koppijn:(denk van de anti-biotica)

Side raises
8x20kg
8x22kg
8x22kg

Omgekeerde pec dec flyess
15x40kg
15x50kg
15x60kg

2.Deadliften (met deadstop)
12x70kg
10x120kg
(4x)5x170kg (bedoeling is om 5x5x170kg vol te maken,daarna verder gaan met de 200kg serie)

Opmerkingen:Los van wat koppijn ging het wel redelijk.

ondanks alles toch nog een behoorlijke training :thumbs:

hey bro,

****ed up van die tekenbeet, m'n zusje werkt bij een huisartsenpraktijk en zegt dat het bizar veel voorkomt de laatste tijd, iedereen die wel eens in het bos doet moet oppassen dus!

netjes dat je toch doorknalt! zo valt de schade mee, je gaat iig niet achteruit.

• #1.049
hey bro,

****ed up van die tekenbeet, m'n zusje werkt bij een huisartsenpraktijk en zegt dat het bizar veel voorkomt de laatste tijd, iedereen die wel eens in het bos doet moet oppassen dus!

netjes dat je toch doorknalt! zo valt de schade mee, je gaat iig niet achteruit.

Hehe thx Loo,ben wel een paar kilootjes kwijt omdat bijna alles wat ik eet schijt ik er ook weer uit!!Moet die kuur nog 9 dagen afmaken maar komt allemaal wel goed.;)

Zie je het al voor je,Liggend in het bos op een dekentje na een krikpartij zeggend: Schatje controleer je ff mn bilspleet op teken:eek:

@Sanca:Thx bro,ist bij jou ook al wat rustiger nu?

Zie je het al voor je,Liggend in het bos op een dekentje na een krikpartij zeggend: Schatje controleer je ff mn bilspleet op teken:eek:

of dat je tijdens het pissen een teek ontdekt in je eikelspleet, whahaha!

ontopic; je kracht blijft nog redelijk op niveau, maatje van mij had een keer een antibiotica kuur; hij zweette zich helemaal kapot als hij ook maar naar een dumbbell keek, dus je mag nog van geluk spreken.

Is vrij rustige training voor jou qua kg's dan. Maar knap als je aan de anti-biotica:D zit!

RRRRRRRRRRRRRRRRRRESPECT...
Buffels, kga pitten:D

@OS: Zo ik ben weer up to date:)
Vervelend van die opspelende infectie maar het doet je niet zoveel zo te zien;)
Het is gewoon do or die:D

Is het trouwens niet zo dat je spiermassa verliest van antibioticakuur, omdat het vaak rommel is wat erin zit en dat het zo je weerstand naar beneden haalt dat je er niet direct beter van word, behalve dan die infectie.

• #1.054
Is vrij rustige training voor jou qua kg's dan. Maar knap als je aan de anti-biotica:D zit!

Thx G.qua gewicht kan en mag het idd stukken beter,maar het feit dat ik er niet helemaal 100% bij ben,kan ik het voor mijn gevoel beter even laten ivm blessuregevaar.;)

@Snake:Thx bro.

@Bulky:Thx man,weerstand staat idd op een laag pitje nu,en qua gewicht raak ik gelukkig niet onder de 91kg,zit wel goed dus.;)

Blijft balen man die teken rotzooi...

Wel goede trainingen !

• #1.056
Vandaag getraind:Benen en kuiten

5min.fietsen

Squatten (full) (semi high rep)
20x60kg
15x100kg
15x130kg
10x160kg (niet al te zwaar gegaan ivm mn been)

Close stance smith squats (voeten ca.30cm voor de barbell geplaatst)
(3x)20x80kg (damn die high reps vreten aan je)

Wou nog stiff legged deadz pakken voor mn hams maar wegens tijdgebrek volgende week inhalen.

Kuiten

Heb nu afgezien van high-rep kuiten training,is volgens mn begeleider goed als je gaat aftrainen,in de bulk heeft het voor opbouw weinig nut.

Staande mach.
8x130kg (normaal begon ik met 100kg,eindigde op 180kg met 16 reps)
8x160kg
8x190kg

Toe press
8x200kg (normaal begon ik met 125kg,eindigde op 175kg met 16 reps)
8x225kg
8x250kg

Opmerkingen:Kreeg weer wat koppijn maar betwijfel of het door de antibiotica komt,denk eerder dat die high-reps de oorzaak zijn.Kuiten training was ook ff wennen aan de omschakeling,no high reps means no sissy weights.;)Had door die high-reps ook weer eens een andere pomp te pakken als normaal,lekker!!!!!

nette squats kerel!

Heb nu afgezien van high-rep kuiten training,is volgens mn begeleider goed als je gaat aftrainen,in de bulk heeft het voor opbouw weinig nut.

Ik snap die redenering niet helemaal, je hebt na al die jaren toch zeker zelf al wel door of je kuiten juist reageren op high of low rep?

Verandering kan altijd positief zijn daar niet van.

• #1.060

:yarly::D:D

@G-men:Na al die jaren weet ik wel ongeveer wat nu wel of niet voor "mij" werkt,heb voor mijn gevoel nu lang genoeg high-rep kuiten getraind.Deze uitleg die ik erbij gaf is de persoonlijke mening van mn begeleider,hoeft niet perse voor mij te werken.Mn begeleider kan wel veel wedstrijdatleten (is er zelf ook ene) en dit is hun manier,high-reps worden (volgens hun) eigenlijk alleen in de cut gebruikt(check ook schema Ed van Amsterdam).Voor mij zeker de moeite waard en reden genoeg om het weer eens om te gooien.

@Kale:Thx;)

Terug
Naar boven