- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Komt wel goed KaLe.We hebben het voordeel tegenover de meeste mensen dat onze spieren om de probleemzone zo danig versterk zijn dat revalideren een stuk sneller gaat dan bij de meesten,de ondersteuning (rond de probleemzone) is al aanwezig zeg maar.
Therapeut is ook gelijk een sportarts en heeft dus een goede kijk op mijn doelstellingen en gaat ook niet te werk van:je mag dit en dat niet bla bla,snapte mijn argumenten volkomen,wie geloofd nu dat iemand zn rug kan verrekken terwijl hij voorovergebogen een propje van de grond raapt en tegelijkertijd wel 200kg in zn nek legt en gaat squatten en deadz uitvoerd etc....Dit is waar ik eerder met ander therapeuten mee in de haren lag,dus voor het gevoel zit het wel goed nu.![]()
Zulke angstaanjagende verhalen over "propjes" heb ik wel is vaker gehoord. Is daar wat aan te doen om te voorkomen?

Mss doe je toch nog wat verkeerds in je uitvoering ofzo!!!Zelfs ik met mn kromme rug heb bij zware overbelasting net hooguit 4 dagen kreupelheid aan mn fl**ker hangen.
Word tijd voor een verlengstukje.