- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag getraind:Benen en kuiten
5min.fietsen
Squatten (full) (semi high rep)
20x60kg
15x100kg
15x130kg
10x160kg (niet al te zwaar gegaan ivm mn been)
Close stance smith squats (voeten ca.30cm voor de barbell geplaatst)
(3x)20x80kg (damn die high reps vreten aan je)
Wou nog stiff legged deadz pakken voor mn hams maar wegens tijdgebrek volgende week inhalen.
Kuiten
Heb nu afgezien van high-rep kuiten training,is volgens mn begeleider goed als je gaat aftrainen,in de bulk heeft het voor opbouw weinig nut.
Staande mach.
8x130kg (normaal begon ik met 100kg,eindigde op 180kg met 16 reps)
8x160kg
8x190kg
Toe press
8x200kg (normaal begon ik met 125kg,eindigde op 175kg met 16 reps)
8x225kg
8x250kg
Opmerkingen:Kreeg weer wat koppijn maar betwijfel of het door de antibiotica komt,denk eerder dat die high-reps de oorzaak zijn.Kuiten training was ook ff wennen aan de omschakeling,no high reps means no sissy weights.Had door die high-reps ook weer eens een andere pomp te pakken als normaal,lekker!!!!!
Heb ze voor het squatten uitgevoerd.Thx jongens,die infectie is al bijna zga history,tijdens het squatten heb ik er ook geen last van gehad.Herinner ik me net dat ik er wel last van had met mn leg extensions,wond kwam steeds tegen het drukvlak aan!!Maar ben vergeten ze erbij te zetten.Heb ze voor het squatten uitgevoerd.
leg extensions L/R apart
12x15kg
10x25kg
8x30kg

@Masallah:Nope,heb er geen filmpje van.
Hou de DB's voor je op buik hoogte met je handpalmen naar boven gericht,armen in een hoek van 90 graden alsof je op de helft van een biceps curl zit,draai nu met je polsen de dumbbells naar binnen (zo ver en snel als je kan) en gooi tegelijkertijd je ellebogen omhoog tot op schouderhoogte.
Zal eens kijken of ik er binnekort een filmpje van ga schieten,Had zelf ook een aantal keren nodig om de techniek volledig onder de knie te krijgen,en een goede uitvoering is toch wel belangrijk bij deze variant.Suc6 iig.![]()
+nog 4 nwe machine's
)
Vaker doen dus....