Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

woah :eek: netjes weer kerol :)

Zo te zien heeft die antibiotica niet zoveel invloed meer op je training, gaat weer lekker own!

Vandaag getraind:Benen en kuiten

5min.fietsen

Squatten (full) (semi high rep)
20x60kg
15x100kg
15x130kg
10x160kg (niet al te zwaar gegaan ivm mn been)

Close stance smith squats (voeten ca.30cm voor de barbell geplaatst)
(3x)20x80kg (damn die high reps vreten aan je)

Wou nog stiff legged deadz pakken voor mn hams maar wegens tijdgebrek volgende week inhalen.

Kuiten

Heb nu afgezien van high-rep kuiten training,is volgens mn begeleider goed als je gaat aftrainen,in de bulk heeft het voor opbouw weinig nut.

Staande mach.
8x130kg (normaal begon ik met 100kg,eindigde op 180kg met 16 reps)
8x160kg
8x190kg

Toe press
8x200kg (normaal begon ik met 125kg,eindigde op 175kg met 16 reps)
8x225kg
8x250kg

Opmerkingen:Kreeg weer wat koppijn maar betwijfel of het door de antibiotica komt,denk eerder dat die high-reps de oorzaak zijn.Kuiten training was ook ff wennen aan de omschakeling,no high reps means no sissy weights.;)Had door die high-reps ook weer eens een andere pomp te pakken als normaal,lekker!!!!!

lekker man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
Thx jongens,die infectie is al bijna zga history,tijdens het squatten heb ik er ook geen last van gehad.Herinner ik me net dat ik er wel last van had met mn leg extensions,wond kwam steeds tegen het drukvlak aan!!Maar ben vergeten ze erbij te zetten.:(Heb ze voor het squatten uitgevoerd.

leg extensions L/R apart
12x15kg
10x25kg
8x30kg

Thx jongens,die infectie is al bijna zga history,tijdens het squatten heb ik er ook geen last van gehad.Herinner ik me net dat ik er wel last van had met mn leg extensions,wond kwam steeds tegen het drukvlak aan!!Maar ben vergeten ze erbij te zetten.:(Heb ze voor het squatten uitgevoerd.

leg extensions L/R apart
12x15kg
10x25kg
8x30kg

:sd:

:p

• #1.066
Damn!!!!

Ik mis toch een aantal post hiero in mn log.Ach ja ,shit happens....

Zal in de loop van de week mn overige trainingen gaan posten maar ivm tijdgebrek post ik nu alleen de training van vandaag.

Vandaag: Schouders,biceps en triceps.

1.Schouders

Smith front press
10x50kg
10x70kg
8x90kg

Side raises (variant)-->Armen in hoek 90 graden,ellebogen omhoog halen en tegelijkertijd de polsen (dumbbells) naar binnen draaien.
10x12kg
10x16kg
8x18kg Heavy variant!!

Omgekeerde pec dec flyess
12x40kg
12x50kg
12x60kg

2.Biceps

Preachercurls one armed
12x15kg
10x20kg
8x25kg

BB curls
12x40kg
10x50kg
8x60kg

Machine curls
10x40kg
10x50kg
10x60kg

3.Triceps

Press down
12x35kg
10x50kg
8x60kg

Weighted dips
20xBW
10x25kg
8x50kg
6x70kg
25xBW

Behind the neck press (mach.)
12x35kg
10x40kg
8x45kg

Opmerkingen:Heb vorige week bijna alle trainingen op fullbody of high-rep afgewerkt.Had toch last van die antibiotica,of eerder de nasleep ervan.Kreeg wat last van bijwerkingen etc..zal jullie de details wel besparen,dat van die teek opzicht was al vatsig genoeg.Ben ook een paar kilootjes kwijt maar qua kracht of spiermassa gelukkig niets verloren,alleen mn vetpercentage zit weer rond de 8% nu.(was 10%)

Beter dat je nu weer op full power kunt gaan ...

En nu n het vervold die K** parasieten buiten de deur houden lijkt me ...

Lekkere gewichten weer die je gebruikt, je zal wel goede pomp hebben gehad in die armen en schouders.
Heb je trouwens ook een filmpje van die side raises?

• #1.069
@Hiekie:Gisteren weer een teek bij mn hond weg gehaald.Woon in principe middenin een bos/natuurpark,eigenlijk dus een onmogelijke opgave om die beesten buiten de deur te houden.:mad:

@Masallah:Nope,heb er geen filmpje van.:(

Hou de DB's voor je op buik hoogte met je handpalmen naar boven gericht,armen in een hoek van 90 graden alsof je op de helft van een biceps curl zit,draai nu met je polsen de dumbbells naar binnen (zo ver en snel als je kan) en gooi tegelijkertijd je ellebogen omhoog tot op schouderhoogte.
Zal eens kijken of ik er binnekort een filmpje van ga schieten,Had zelf ook een aantal keren nodig om de techniek volledig onder de knie te krijgen,en een goede uitvoering is toch wel belangrijk bij deze variant.Suc6 iig.;)

@Masallah:Nope,heb er geen filmpje van.:(

Hou de DB's voor je op buik hoogte met je handpalmen naar boven gericht,armen in een hoek van 90 graden alsof je op de helft van een biceps curl zit,draai nu met je polsen de dumbbells naar binnen (zo ver en snel als je kan) en gooi tegelijkertijd je ellebogen omhoog tot op schouderhoogte.
Zal eens kijken of ik er binnekort een filmpje van ga schieten,Had zelf ook een aantal keren nodig om de techniek volledig onder de knie te krijgen,en een goede uitvoering is toch wel belangrijk bij deze variant.Suc6 iig.;)

Oke dat zou mooi zijn, denk dat ik nu wel snap wat je bedoeld!

filmpje is altijd mooi,
ben benieuwd.

• #1.072
Vanavond getraind:Borst,rug

1.Borst

Smith press
12x70kg
10x100kg
8x120kg

Incline DB flyes
10x20kg
10x26kg
10x30kg

Wide chest (langzaam uitgevoerd)
14x60kg
10x90kg
8x120kg

Cable cross over (eindelijk is ie er weer:cool:+nog 4 nwe machine's:D)
12x25kg
10x30kg
10x35kg

2.Rug

T-bar rows (stang niet meegewogen)
16x50kg
10x100kg
8x125kg

Bor's (omgekeerde grip)
10x80kg
10x100kg
8x120kg

Pullover machine variant (nwe mach.)
10x50kg
10x50kg (omgekeerde grip)
8x70kg
8x70kg (omgekeerde grip)
8x90kg

Weighted pull ups
12xBW
8x15kg
6x30kg
12xBW

Opmerkingen: Pull ups waren t*ring zwaar!!!Moet ik qua kracht snel verbeteren en op oude niveau terug brengen.

nice training os! dikke t-bar:P

Zware combi vond ik dat altijd! borst / rug in 1 training !

Machtige T-bar.. dat zeker weten ... ! binnenkort zal ik die T-bar er ook weer eens in gooien! (we hebben daar zo'n ding voor, waar ook dus voetplaten bij op zitten als je een beetje snapt wat ik bedoel ..)

weighted chin ups is met extra gewicht als ik het goed begrijp, na de rest van je oefeningen is dit toch behoorlijk serieus bro!

damn, chins 6* bw+30, heerlijk! :lick:

Wat een heerlijke rugsessie heb je daar neergezet Own! Netjes :thumbs:

• #1.078
Thx guyz.

Vanmorgen getraind: Deadlifts

12x70kg
10x120kg
(4x)5x170kg
(1x)10x170kg

Opmerkingen:Vorige keer (in de dbb-offline periode) was ik van plan (5x)5x170kg deadz te pakken maar ivm tijdgebrek had ik toen (3x)5x170kg en (1x)10x170kg gepakt om mn herhalingen (25 stuks) toch vol te kunnen krijgen.Vandaag dacht ik laat ik het nog eens proberen maar dan met 5 extra herhalingen erbij,moet wel zeggen dat ik van deze variant veel spierpijn in mn hams heb gehad en voelde vanmorgen weer behoorlijk wat scheuten erin.:DVaker doen dus....

brute borst/rug training, ik word al moe als ik er aan denk.

lekkah

naast die sideraise movie mag je ook van je DL enzo wel filmpje maken, en van je dips, en chins en etc :p

gaat goed :thumb:

Terug
Naar boven