BodyGainer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2.Buik
Leg/knee raises supersets (3x30 herhalingen)
10xLeg raises (2 sec. stop bovenin)
10xLeg raises (snel zonder stop)
10xKnee raises (zonder stop)
Hanging leg raises (lekkere oefening,er is geen steun in je rug en moet stil blijven hangen,anders ga je schommelen.)
(2x)10
.

ben iig nog niet helemaal 100% maar blijf gewoon mn best doen he,meer kan ik er niet van maken.
)
)
Deze leg press mach. was volgens hem ook meer gericht op je hams,door de zit houding die je aanneemt,heb het geweten...1 oefening erna voor de hams en ik kon letterlijk niet meer lopen man!!!Een keer niet gesquat....maar wel lekker getraind.
dus zijn squats toch een beetje overrated?
ik blijf ze sowieso toch doen, ik heb thuis geen leggpress
daaamn, lijkt me heerlijk die 200kg deadlift![]()

Imo heeft hij de basis toch gelegd met het squatten,dit heeft ie altijd zwaar gedaan.Overrated wil ik massamaker nr.1 niet noemen.Altijd blijven doen sanca.
Die 200kg serie knalt er behoorlijk in,wat een verschil met de 170kg serie!!!Daar speel ik nu "eindelijk" mee.![]()

)Dips (100 reps)
25xBW
25xBW
20xBW
15xBW
15xBW (DAMN!!!!Ook eens op reps pakken voor de verandering)

Die ga ik nu toch maar eens in mn schema opnemen.Wel wat magertjes die rug training, niet? Normaal toch wel een stukje zwaarder?!

@Opmerkingen:Zit nu al meer dan 3 jaar op minimaal 8 maaltijden per dag,begin een behoorlijke gut te krijgen(voor mijn doen).Wil terug van 5000 naar 4000kcals gaan en mss maar 7 maaltijden gaan nemen ipv 9,in de hoop dat mn pens wat gaat krimpen.Reden hiervoor:Wil zeker wel bijkomen door veel te eten maar in mijn geval krijg ik alleen een ronder middel,mn armen en benen en bovenlichaam blijven zga even droog als voorheen!!![]()
ik dacht gisteren net hetzelfde, echt waar 
dat heb ik nog nooit gehad 
Gisteren getraind:Benen
10 min. rennen
Leg ext.(L/R apart)
12x20kg
10x25kg
8x30kg
Squats (full)
12x60kg
10x100kg
8x130kg
6x160kg
Leg curl staand
20x15kg
10x20kg
10x25kg
8x30kg
Leg curl liggend
10x30kg
10x40kg
10x50kg
Kuiten:Niet kunnen doen....Heb het wel geprobeerd maar het gaat gewoon niet als je een teen gekneusd hebt
Opmerkingen:Krijg toch weer last van blessure's aan mn rug,kreeg van mn begeleider de tip om deadz en squats maar 1x per 2/3 weken te doen en mn rug genoeg rust te gunnen.Fysio heb ik ook pas over een week of 2,vraag hem meteen voor dezelfde week nog een uitgebreide sportmassage te geven.Enige positieve wat ik hier uit kan halen is het feit dat ik weer meer individuele oefeningen kan gaan doen voor mn rug en benen en me de eerste tijd zo maar eens kan gaan uitputten.![]()