AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Kon het toch niet laten om vandaag te trainen.:D

Borst,rug

1.Borst

Iso-lateral-flat-benchpress (hammer)
20x60kg
12x90kg
10x120kg
8x150kg
6x170kg

Incline (barbell) press
12x60kg
8x100kg
6x120kg

Decline press mach.(vertical close grip)
12x60kg
8x80kg
6x100kg (heavy!!!!)

2.Rug

Chest supp. rows (barbell) +2sec.stop
12x50kg
10x80kg
10x100kg (1sec.stop)

Iso-lateral-rowing (hammer)
10x40kg (per kant)
10x60kg
8x80kg

Bor's (omgekeerde grip) high rep
(3x)20x80kg

Opmerkingen:I'll be back:wl:

behoorlijk wat kilootjes - i am impressed

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
Vandaag getraind:Biceps,triceps

1.Biceps

One arm preacher curls (hammer)
16x20kg
(3x)8x40kg

Curl machine L/R apart (zittend)
(3x)10x60kg

Cable curl staand (hoog) +2sec.stop
12x25kg
(2x)10x30kg

Chin ups
(3x)8xBW

2.Triceps

Smal bankdrukken (smith/incline)
10x70kg
(2x)8x90kg
6x90kg

One arm rope press down (langzaam uitgevoerd met stop)
12x15kg
(2x)10x20kg

Dips....Ging niet ivm "te heftige" spierpijn aan borst/schouders:(

Dip machine (ging wel:D)
12x55kg
(2x)10x60kg

Opmerking:Ga nu (bij de meeste oefeningen) van het piramidesysteem af,op zoek naar die nwe stimulans.;)

Gaat lekker met die curls man, :eek: die hammer curl

• #1.146
Thx guyz....Qua kracht kom ik gelukkig weer rustig op gang,nu alleen weer op gewicht komen.;)

Heb trouwens de flex hier thuis liggen,echt tof om erin te staan man!!!!!
Lees het blad al sinds jaar en dag en kan zowat mn hele woonkamer vol met edities behangen.T'is iig een super motivatie om jezelf tussen al dat geweld in te zien staan.:D

Thx guyz....Qua kracht kom ik gelukkig weer rustig op gang,nu alleen weer op gewicht komen.;)

Heb trouwens de flex hier thuis liggen,echt tof om erin te staan man!!!!!
Lees het blad al sinds jaar en dag en kan zowat mn hele woonkamer vol met edities behangen.T'is iig een super motivatie om jezelf tussen al dat geweld in te zien staan.:D

Ik zag het. Nice :D

Wat is je gewicht nu trouwens op het moment?

• #1.148
  • #1.149
Vandaag getraind: Schouders,onderarmen

1.Schouders

Machine press (wide grip/semi-high rep)
30x40kg
20x60kg
15x80kg
15x100kg
10x120kg

Side raises (zittend)
10x16kg
10x18kg
8x20kg

Omgekeerde pec dec flyess
15x40kg
(2x)15x50kg
12x60kg

Side raises (zittend/voorover gebogen)
12x12kg
10x14kg
10x16kg

Cable side raises
(2x)20x20kg

2.Onderarmen

Superset:Wrist curls,Reverse wrist curls,Reverse curl
15x20kg wc , 15x10kg rwc , 15x20kg rc
15x30kg wc , 15x20kg rwc , 15x40kg rc
12x40kg wc , 12x25kg rwc , 10x40kg rc

Opmerking: Tijdje geleden dat ik mn onderarmen getraind heb,damn wat was dat afzien.....Kan niet wachten tot ik weer met de gewichten smijten kan.:wl:

lekkorrr!! Wel raar van je gewichtsverlies. Je kcal inname is toch nog steeds rond de 5000kcal?

• #1.151
lekkorrr!! Wel raar van je gewichtsverlies. Je kcal inname is toch nog steeds rond de 5000kcal?

Thx Kale....Gewichtsverlies was te wijten aan die antibiotica,kan dat spul niet goed verdragen.Heb wel gewoon getraind en gegeten maar scheet alles ook 2x zo snel weer eruit.Voor een hardgainer is dat gewoon geen goede situatie om in te verkeren.En het probleem dat mn maag nu nog niet helemaal op peil is heb ik te wijten aan die salmonnellainfectie van vroeger,mn maag is niet mn sterkste punt,daarom eet ik veel biogarde en slik soms van die bacterieculturentabs.om de boel op peil te houden,anders ren ik voor 12u weer 4x naar de plee met mijn huidige dieet.Ben ondertussen wel bijna 1000kcals omlaag gegaan met mn dieet.Reden hiervoor is dat ik geen grammetje vet op mn armen of benen kreeg maar alleen een gut!!!Daarom probeer ik het nu zoals voorheen,iets minder kcals in de bulk met veel eiwitten,om imo alleen kwaliteitsspiermassa te winnen...Lee Haney zei ooit...en zegt nog steeds....Wat je niet kan aanspannen hoeft er ook niet bij,en doelt hier op dat je volgens hem niet over de 13%BF moet gaan,alsof ik die ooit gehaald heb.:rolleyes:

Thx Kale....Gewichtsverlies was te wijten aan die antibiotica,kan dat spul niet goed verdragen.Heb wel gewoon getraind en gegeten maar scheet alles ook 2x zo snel weer eruit.Voor een hardgainer is dat gewoon geen goede situatie om in te verkeren.En het probleem dat mn maag nu nog niet helemaal op peil is heb ik te wijten aan die salmonnellainfectie van vroeger,mn maag is niet mn sterkste punt,daarom eet ik veel biogarde en slik soms van die bacterieculturentabs.om de boel op peil te houden,anders ren ik voor 12u weer 4x naar de plee met mijn huidige dieet.Ben ondertussen wel bijna 1000kcals omlaag gegaan met mn dieet.Reden hiervoor is dat ik geen grammetje vet op mn armen of benen kreeg maar alleen een gut!!!Daarom probeer ik het nu zoals voorheen,iets minder kcals in de bulk met veel eiwitten,om imo alleen kwaliteitsspiermassa te winnen...Lee Haney zei ooit...en zegt nog steeds....Wat je niet kan aanspannen hoeft er ook niet bij,en doelt hier op dat je volgens hem niet over de 13%BF moet gaan,alsof ik die ooit gehaald heb.:rolleyes:

Sucks bigtime! Maar die gut... vet? Of gewoon uitgezet? Want het is logisch dat je maag uit gaat zetten met zoveel cals.

Sucks bigtime! Maar die gut... vet? Of gewoon uitgezet? Want het is logisch dat je maag uit gaat zetten met zoveel cals.

dat heb ik dus ook, ik sta nu op +-88kg, de ene keer met blokjes, de andere keer met een penske :o

@Own Sculpturer ik dacht dat je ging rusten? :p

• #1.154

Gewoon behooorlijk uitgezet.Nu ik er zo over denk is het ook meer een persoonlijke issue,omdat ik nooit een gut gehad heb.:DZag er normaal altijd fit uit met mn slanke middel,nu zie ik er af en toe uit alsof ik 3 grote friet goulash naar binnen heb geslokt.:DGa het straks weer aanvullen die kcals,als mn maag weer op orde is.

Gewoon behooorlijk uitgezet.Nu ik er zo over denk is het ook meer een persoonlijke issue,omdat ik nooit een gut gehad heb.:DZag er normaal altijd fit uit met mn slanke middel,nu zie ik er af en toe uit alsof ik 3 grote friet goulash naar binnen heb geslokt.:DGa het straks weer aanvullen die kcals,als mn maag weer op orde is.

lol! Nou ja, het is een van de nadelen van bulken. Maar je moet er zelf tevreden mee zijn. Zo niet, dan kun je beter idd wat minderen en echt puur voor kwaliteitsmassa gaan.

• #1.156
dat heb ik dus ook, ik sta nu op +-88kg, de ene keer met blokjes, de andere keer met een penske :o

@Own Sculpturer ik dacht dat je ging rusten? :p

Denk dat dat met die blokskes en penske (:D) meer te maken heeft hoeveel vocht je op dat moment erbij vasthoudt.

@MyRestPeriod:weekje was meer dan genoeg sanca,case closed.:D

• #1.157
Damn!!!!!Niet kunnen trainen vandaag en bar weinig gegeten.:(

Reden: Vanmorgen was mn papegaai weg gevlogen (3jarige blauw-gele ara)
en dat op de verjaardag van mn chickie:eek:
Heb echt de hele dag achter dat beest aangerend en gedaan!!!
Woon hier middenin een groot bos dus dat maakte het er ook niet gemakkelijker op.
Beest wou gewoon niet komen,heb met dierenvangers etc..gebeld en die konden vrij weinig doen,brandweer is mega duur en die vogel vliegt ook gewoon weg dan...ook geen goede optie dus.Blijkt dat er net 10% van die beesten word teruggevonden.
Belt me net bodygainer op...ik kan helpen...mega schepnet van 6m lang...etc....OKAY:thumb:
Weer naar die boom (aan de grote weg hier:eek:)gereden waar ze gelukkig nog steeds zat en hebben haar met stokken uit de boom gejaagd....goed bang gemaakt zodat ze mss ergens wat lager ging zitten....
Vliegt ze ergens het bos in bij een verlaten huis....ik daar roepen en doen om te kijken waar dat beest zat....hoorde en zag niets,alleen een mega "spookachtig"verlaten huis met 0,0% tuinonderhoud en een oude vervallen schuur erachter....Begint er ineens een hond te blaffen!!!Bodygainer keek groot uit zn ogen en bleef staan....ik zei:Bro wil je aub meelopen want als er dadelijk een hond me aanvalt mag je hem wel een t*ring mep met dat schepnet!!!!Dus ik kijk waar dat geblaf vandaan kwam...de schuur...zie ik me niet toevallig een blauw-gele ara op dat schuurtje zitten:D:Dokay dan,er stond een meter hoog de brandnetels en bramenstruiken om die schuur heen en er blafte een hond waarvan ik niet wist waar die zat of liep,maar moest toch mn vogel hebben;)Na ff rondgelopen te hebben wist ik dat die hond in de schuur opgesloten zat,en ben vele meters lang door meters hoge brandnetels en doornstruiken moeten kruipen om bij die vogel te komen en nu is ze gelukkig weer thuis.:D

Daarom miste ik mn training en meisjes verjaardag....Heb heeel wat goed te maken...:heart:

@Bodygainer: Dankje bodygainer!!!!Zonder jou was het nooooit gelukt!!!Het heeft mn leven drastisch veranderd:D:DVooral het lopen met een schepnet van 6m lang waar we geen ruk aan hadden was prachtig:roflol:Maar het idee was meer dan goed:thumb:als dat beest wat hoger op die schuur had gezeten....of in 1e instantie lager in die mega boom...dan waren we nog sneller klaar geweest.;)THX M8

Haha het was je dagje wel of niet dan :roflol: had wel bij het tafereel aanwezig willen zijn haha wat een schouwspel zou dat zijn geweest :D

haha wat een dag :roflol:

gelukkig heb je hem weer terug, toen mijn vgel weg was gevlogen heb ik hem nooit meer gezien snik snik

jammer van die training maar een dagje rusten kan ook geen kwaad gaat wel lkkr zo te lezen

suc6

Terug
Naar boven