Damn!!!!!Niet kunnen trainen vandaag en bar weinig gegeten.
Reden: Vanmorgen was mn papegaai weg gevlogen (3jarige blauw-gele ara)
en dat op de verjaardag van mn chickie

Heb echt de hele dag achter dat beest aangerend en gedaan!!!
Woon hier middenin een groot bos dus dat maakte het er ook niet gemakkelijker op.
Beest wou gewoon niet komen,heb met dierenvangers etc..gebeld en die konden vrij weinig doen,brandweer is mega duur en die vogel vliegt ook gewoon weg dan...ook geen goede optie dus.Blijkt dat er net 10% van die beesten word teruggevonden.
Belt me net bodygainer op...ik kan helpen...mega schepnet van 6m lang...etc....OKAY

Weer naar die boom (aan de grote weg hier

)gereden waar ze gelukkig nog steeds zat en hebben haar met stokken uit de boom gejaagd....goed bang gemaakt zodat ze mss ergens wat lager ging zitten....
Vliegt ze ergens het bos in bij een verlaten huis....ik daar roepen en doen om te kijken waar dat beest zat....hoorde en zag niets,alleen een mega "spookachtig"verlaten huis met 0,0% tuinonderhoud en een oude vervallen schuur erachter....Begint er ineens een hond te blaffen!!!Bodygainer keek groot uit zn ogen en bleef staan....ik zei:Bro wil je aub meelopen want als er dadelijk een hond me aanvalt mag je hem wel een t*ring mep met dat schepnet!!!!Dus ik kijk waar dat geblaf vandaan kwam...de schuur...zie ik me niet toevallig een blauw-gele ara op dat schuurtje zitten

okay dan,er stond een meter hoog de brandnetels en bramenstruiken om die schuur heen en er blafte een hond waarvan ik niet wist waar die zat of liep,maar moest toch mn vogel hebben

Na ff rondgelopen te hebben wist ik dat die hond in de schuur opgesloten zat,en ben vele meters lang door meters hoge brandnetels en doornstruiken moeten kruipen om bij die vogel te komen en nu is ze gelukkig weer thuis.
Daarom miste ik mn training en meisjes verjaardag....Heb heeel wat goed te maken...
@Bodygainer: Dankje bodygainer!!!!Zonder jou was het nooooit gelukt!!!Het heeft mn leven drastisch veranderd

Vooral het lopen met een schepnet van 6m lang waar we geen ruk aan hadden was prachtig

Maar het idee was meer dan goed

als dat beest wat hoger op die schuur had gezeten....of in 1e instantie lager in die mega boom...dan waren we nog sneller klaar geweest.

THX M8