AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

omg :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.164
Hehe,ja jongens het was me het dagje wel.Ben wel blij dat mn vogel weer terecht is.;)Ga haar straks een deel van 1 van haar vleugels afknippen,zodat als ze nog eens weg wilt vliegen ze alleen maar rondjes kan driften.:DKan haar ook in de kooi laten (is zo'n beetje de grootst verkrijgbare) maar ik vind zelf dat ze er ook uit moeten kunnen,anders plukken die beesten zich helemaal kaal.

@DikkeArmen:Gelukkig wel ja,maar hebben ook echt geluk gehad dat we haar gevonden hadden.Eerst was ik gaan kijken en heb uren door stukken bos heen gelopen(vette cardio:D),maar vond haar niet!!!Toen ging mn vrouwtje kijken en die kwam na 10min.al rennend terug dat ze haar net buiten de wijk aan de grote weg in een boom gespot had!!!Anders was het hier ook een verloren zaak geweest.:(

eind goed, al goed, die training maak je wel weer goed ;)
je hebt gelijk bro' die vogels kun je nioet altijd in zo'n kooitje laten zitten, die moeten wat kunnen rondvliegen, maar dan hou je het beter binnenshuis :D

Begint er ineens een hond te blaffen!!!Bodygainer keek groot uit zn ogen en bleef staan....ik zei:Bro wil je aub meelopen want als er dadelijk een hond me aanvalt mag je hem wel een t*ring mep met dat schepnet!!!

Was ik op dat moment in een coma ofzo ? want zo is toch niet gegaan hoor hahahahah :roflol:

Maar je hebt wel op 1 punt gelijk, zonder mij was het zeker nooit gelukt !! Dan zat je nu nog op je luie reet te hopen dat die vogel opeens trug zijn kooi in zou vliegen :D:D:D

Toch erg leuk dat je een romantisch etentje voor ons 2tjes gaat betalen met kaarslicht ;) Ik kijk er al naar uit :nanner:

• #1.167
Was ik op dat moment in een coma ofzo ? want zo is toch niet gegaan hoor hahahahah :roflol:

Maar je hebt wel op 1 punt gelijk, zonder mij was het zeker nooit gelukt !! Dan zat je nu nog op je luie reet te hopen dat die vogel opeens trug zijn kooi in zou vliegen :D:D:D

Toch erg leuk dat je een romantisch etentje voor ons 2tjes gaat betalen met kaarslicht ;) Ik kijk er al naar uit :nanner:

Blijkbaar wel ja.Een behoorlijk diepe coma zo te horen!!!:eek:Je hoeft je niet te schamen bro,je was dapper genoeg.;)

En je hebt gelijk!!!!Zonder jou was het nooit gelukt man!!!Had toch een echte vogelverschrikker nodig om dat beest uit de boom te krijgen.:roflol:
:roflol:

Weet nergens een restaurant waar je met kaarslicht betalen kan dus....:D

• #1.168
eind goed, al goed, die training maak je wel weer goed ;)
je hebt gelijk bro' die vogels kun je nioet altijd in zo'n kooitje laten zitten, die moeten wat kunnen rondvliegen, maar dan hou je het beter binnenshuis :D

True...true....maar zo blijft er binnenshuis niets meer heel man!!!Die vogel sloopt mn hele interieur en schijt de boel onder!!!

True...true....maar zo blijft er binnenshuis niets meer heel man!!!Die vogel sloopt mn hele interieur en schijt de boel onder!!!

Lol jaja man duw maar alles op die vogel, jij bent de gene die het hele interieur sloopt !!! En ik heb ook men twijfels als het die vogel wel is die de boel ook onderschijt ... :rolleyes::D

Blijkbaar wel ja.Een behoorlijk diepe coma zo te horen!!!:eek:Je hoeft je niet te schamen bro,je was dapper genoeg.;)

En je hebt gelijk!!!!Zonder jou was het nooit gelukt man!!!Had toch een echte vogelverschrikker nodig om dat beest uit de boom te krijgen.:roflol:
:roflol:

Weet nergens een restaurant waar je met kaarslicht betalen kan dus....:D

:roflol::roflol:

• #1.171
Vandaag getraind:Biceps,triceps

1.Biceps

Preacher curl (hammer)
20x20kg
(4x)8x40kg

Concentration curl +stop
(4x)10x20kg

Machine curl (zittend) L/R apart
(4x)10x60kg

Chin ups
(3x)8xBW (heavy als laatste oefening)

2.Triceps

Press down
12x40kg
10x45kg
10x50kg

Smal bankdrukken (smith)
12x50kg
10x80kg
8x100kg
6x120kg

Dips (105 reps)
25xBW
20xBW
20xBW
20xBW
20xBW

Opmerkingen:Nog ff reppen met die dips en dan zsm weer aan de weighted variant beginnen.

Weer een goede training, waar ligt je max op met dat weighted dippen?

Kan er mss iemand aan foto trekken waar own in de flex staat? :D

Preacher curl (hammer)
20x20kg
(4x)8x40kg

gaat lekker man :thumbs:

netjes weer man:)

• #1.176
@Masallah:Mn rep-max ligt op 8x70kg,hoger qua gewicht ben ik nog niet gegaan.

@Lenn:Heb zelf geen scanner anders had ik het wel even gedaan.:(

@Sanca:Vorige keer heb ik (3x)8x40kg gedaan,en volgende week ga ik met de 50kg serie starten.;)

@Flexx:Thx bro,btw heb jij ook al eens je dips op high-rep gedaan?Echt een aanrader om af en toe van de weighted variant af te wijken.:thumb:

nee eigenlijk nog nooit gedaan, ik zal het vrijdag eens proberen omk ook aan die 100 te komen,denk dat ik wel iets meer dan 5 setjes nodig heb:P

• #1.178
nee eigenlijk nog nooit gedaan, ik zal het vrijdag eens proberen omk ook aan die 100 te komen,denk dat ik wel iets meer dan 5 setjes nodig heb:P

Als ik bij de 60 reps in de buurt kom heb ik nog amper zin om door te gaan.Gewoon ff op de tanden bijten en dan haal je die 100 reps vanzelf wel.;)KaLe doet ze trouwens in 4 sets!!!!

Vandaag nog een half uurtje gebokst,was ook weer eens lekker als cardio variant.Ga ik nu toch weer wat vaker doen.:cool:

Straks trainen:Borst/Rug

• #1.179
Borst/Rug

1.Borst

Iso-lateral-flat-benchpress (hammer)
20x40kg
10x80kg
8x120kg
8x160kg

Schuin bankdrukken (smith)
16x50kg
10x80kg
8x100kg

Decline press machine (vertical close grip)
12x50kg
10x70kg
8x80kg
6x90kg (leeg!!!)

2.Rug

Lat Pull down (wide grip)
10x65kg
10x85kg
10x100kg

Iso-lateral-front-pull down (vertical close grip)
10x65kg
10x80kg
8x100kg

Iso-lateral-rowing (hammer)
10x40kg (per kant)
10x60kg
10x80kg

Opmerking:I'll be back...I'll be backer...I'll be backst.:)

Opmerkingen: Damn ik mis mn deadz en squats,hoop dat ik ze over 1,5mnd weer kan doen,want dan begint mn serieuze wedstrijdvoorbereiding.Zo niet moet ik aardig diep gaan wil ik mn minpunten nog bijschaven.Die kl**te teek heeft me echt genekt man.:mad::mad:Maar goed....zoals ik hierboven al zei...I'll be backst.;)

waarom allemaal machines "eigenbewerker" ?

Terug
Naar boven