Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
waarom allemaal machines "eigenbewerker" ?

Eigen ''beeldhouwer''....is tijdje geleden geblesseerd geraakt en doet nu liever wat supported oefeningen en machine training dan helemaal niets.;) Het liefst train ik alleen met freeweights,maar het zit er nu gewoon ff niet in en daarom train ik nu de eerste tijd door met de machines.

Opmerking:I'll be back...I'll be backer...I'll be backst.

daar twijfel ik niet aan man, je komt er wel, teek of geen teek! :thumbs:

Zeker weten komt die Own er wel ... Hij is 100 % dedicated dus dat komt wel goed!

Keep it going maatje .. dan desnoods met machines, maar je traint!

Schijt k*t teek. :( Toch een lekkere training kerel!

komt goed bro :) ik heb vertrouwen in je:)

• #1.186
Thx guyz,hier knap ik toch wel weer wat van op.:klink:

Vergif was het toch Own ;) Je bent tenminste aan het knallen, dat is het belangrijkste!

• #1.190
Vanmorgen naar de fysio geweest,had een wevel scheef zitten daar waar ik pijn aan mn rug heb.Heeft de wervel recht gezet en gemasseerd,heb er nu 0,0% last van:D:D:Den kan voor mijn gevoel eindelijk weer gaan knallen.Ben alleen wat sceptisch of eerder voorzichtig met mn rug,zal daarom wel weer gaan squatten en deadliften,maar nog niet al te zwaar.Heb hem ook aangesteld als sportmasseur,daar begint hij over 1,5mnd mee,als mn wedstrijdvoorbereiding gaat beginnen.Krijg het jammer genoeg niet vergoed ivm het feit dat hij alternatieve geneeswijze hanteerd,maar ben wel erg onder de indruk van zn werkwijze.Normaal als ik bij een therapeut behandeld werd,was het eerder een tijdelijke ontspanning die ik kreeg ipv een behandeling om het probleem echt aan te pakken.Hij zet ook je wervels recht zonder te kraken en is de eerste therapeut die me werkelijk helpt met revalideren.Laatst na een behandeling legde hij (bij de 10min rust die je na de behandeling krijgt) hotstones op mn rug en dat was echt genieten.

Voel me echt opgelucht nu,mss heeft dat opknappertje van gisteren echt geholpen guyz!!!Thx again.:)

je had toch een antibioticum kuur vanwegen een teke beet ?
en nu ben je er weer boven op door een massage?volg het even niet meer

• #1.195
@Markywannabee:Hehe,mn maag/darmstelsel is nog steeds niet helemaal in orde door die antibiotica,die blessures wat ik de laatste tijd heb opgelopen (die nu zga over zijn door de therapie:D) staan daar los van.;)

@Sanca&Dave::yes::wl::yes:

Vandaag getraind: Schouders en.....DEADZ!!!!!:D

1.Schouders

Machine press
20x40kg
10x60kg
10x90kg
10x125kg PR

Side raises (zittend)
10x16
10x18
10x20

Side raises (voorover gebogen)
10x10kg
10x12kg
10x14kg

Omgekeerde pec dec flyess (handpalmen naar buiten gericht)
12x40kg
12x50kg
12x60kg

2.Deadz met deadstop
Opwarmen met stang
12x70kg
10x120kg
8x170kg (pijnloos:))

Opmerkingen:Machine press ging lekker,mn deadz gingen goed en overtuigend,maar blijf voorzichtig en bouw rustig weer op.

Lekker dat je weer kunt deadliften pik!

Dat lijkt me ook wel een keer wat een sportmassage :D

Mooi dat je weer van je rug blessure af bent, deadliftse de komende tijd :D

• #1.199
Dat lijkt me ook wel een keer wat een sportmassage :D

Mooi dat je weer van je rug blessure af bent, deadliftse de komende tijd :D

Thx mas,zo'n sportmassage owned echt wel.:cool:

Vandaag getraind: Quads,hams en kuiten

1.Quads

5 min. fietsen

One leg extensions (high rep)
20x20kg (10kg per been)
20x30kg
20x40kg

Squatten
12x60kg
10x100kg
8x130kg (rustig weer opbouwen,wou meteen door met 160kg gaan maar bedacht me toch maar)

2.Hams

Leg curl staand
12x20kg
12x25kg
10x30kg

Leg curl liggend
12x25kg
12x30kg
10x40kg

3.Kuiten

Calve raises staand (old school 16 reps.8xvol+8xpomp met stop)
16x100kg
16x120kg
16x140kg

Calve raises zittend (high rep)
20x40kg
20x50kg
16x60kg

Opmerkingen:Eindelijk weer eens de benen kunnen trainen na een lange tijd,moest wel ff de handrem erop zetten want ik wou weer iets teveel van het goede(130kg serie kreeg ik maar net vol).Had ook nog behoorlijke spierpijn van gisteren (1e x deadz na lange tijd)

Lekkere training man, die squat gaat ook nog goed zo te zien :)
Die kuiten moet je ook maar is een 140 total mee maken 7 sets 20 reps,
heerlijk, loop nu nog mank en vanavond moeten ze er alweer aan geloven ;)

Terug
Naar boven