XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

die staande kuiten heffen is dat met de squat stang in je nek of op een app.?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
@Marky:Voer ze altijd uit op een apparaat.;)

@Masallah:Volgens mn begeleider kan ik beter geen high-rep kuiten training meer doen.Volgens hem verlies ik dan meer dan bij low reps.Maakte normaal altijd 16 reps maar volgens hem is zwaar met 8 reps genoeg.

Vandaag getraind:Borst,Rug (eindelijk weer eens samen met mn begeleider getraind:))

1.Borst

Iso lateral flat benchpress (hammer)
20x40kg
10x80kg
8x160kg
5x200kg (laatste 3 reps met wat hulp)

Decline press machine
12x50kg
10x70kg
8x90kg

Wide chest
10x80kg
8x120kg
8x160kg

Cable cross
12x35kg (per kant)
10x40kg
10x45kg

2.Rug (alleen getraind)

Lat pull (close grip)
20x60kg
12x80kg
10x100kg

BOR's (omgekeerde grip)
12x50kg
12x80kg
10x110kg
8x130kg

Iso lateral rowing (hammer)--->Nog altijd als vervanger van DB/EZbar rows
10x40kg (per kant)
10x60kg
10x80kg...nog ff en dan gaat er gewicht bij.:D

Pull ups
(3x)8x BW

Opmerkingen:Gaat weer lekker maar......Kan altijd beter.

je begeleider is dat die gast van de basic gym op die site of die andere half nederlander half belg hier bodygainer

• #1.204
je begeleider is dat die gast van de basic gym op die site of die andere half nederlander half belg hier bodygainer

Michael reuters is mn begeleider,dat is dus die gast van basicgym.;)

@Bodygainer:Jij mijn begeleider:roflol:zie het al helemaal voor me coach,hahaha

Nice BOR's kerel! Gaat zeker weer lekker!

insane weights alweer man! :cool:

2x bw BOR's, wanneer?

Lekkere bench en bor's ... ik heb in iedergeval nog steeds spierpijn in me kuiten al vanaf woensdag, bijna 1 week dus :D
Maar als minder reps voor je werken wie ben ik om te zeggen doe high reps ;)

• #1.208
Thx guyz,al kan ik nu weer 10 dagen rust nemen.:(:(:(:(:(

Gisteren naar 1e hulp gegaan met een flinke jaap in mn middelvinger...Heb er 6 hechtingen aan overgehouden...Hopelijk kan ik wel gewoon benen trainen....
De afgelopen 2mnd is bad luck my middle name.....

[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

@KaLe:Ben pas rond 6u vanmorgen mn bed ingekropen.,was vannacht gebeurd.

Laatst bewerkt:
Dude, wtf. Watskeburt?

Sterkte iig!

Jezus potverdomme zeg!! Wat een teringpech heb jij elke keer.... :( Beterschap kerel. Wat is er precies gebeurd?

• #1.212
Ehhhh....Was een beetje pissed off en een porseleinen asbak moest eraan geloven.Dacht toen....ruim het op en blijf rustig.....tja...ik raap dus dat stuk asbak op en had meteen de kraan open zal ik maar zeggen.Heb eerst een half uurtje gewacht,vinger continue onder de koude kraan gehouden om te kijken of het bloeden zou stoppen.Niet dus....Heb ik middenin de nacht een vriend van me gebeld en die was met me mee gegaan naar de eerste hulp in maaseik.Dikke vette injectie in mn vinger gekregen en dichtnaaien maar.:rolleyes:Wel balen jongens...was net eindelijk blessurevrij!!!!

Ps: Die vriend ging mee omdat ik niet kon autorijden LOL,niet om mn handje vast te houden :roflol:

• #1.213
Jezus potverdomme zeg!! Wat een teringpech heb jij elke keer.... :( Beterschap kerel. Wat is er precies gebeurd?

Ja man,heb de laatste tijd behoorlijk wat pech.Over 1,5mnd begint mn wedstrijdvoorbereiding en dan moet het toch wel over zijn met al die kleine k*t pechjes.:(Anders kan ik het shaken om met 88/89kg droog op de planken te staan.

Wat een pech weer man, lijkt er net op alsof je vinger eraf kon liggen man. Beterschap in iedergeval!!!

• #1.215
Wat een pech weer man, lijkt er net op alsof je vinger eraf kon liggen man. Beterschap in iedergeval!!!

Thx ruudje,die dokter heeft goed werk verricht want die vinger lag echt compleet open.Hij heeft behoorlijk wat vlees terug de wond in geduwd tijdens het hechten.

Dit was trouwens de 1e keer in mn leven dat ik hechtingen kreeg.

klote man, je hebt ech veel pech:(, ik heb keer onverdoofd laten hechten,mja ik was nog verdoofd van de alcohol hehe.

• #1.217
klote man, je hebt ech veel pech:(, ik heb keer onverdoofd laten hechten,mja ik was nog verdoofd van de alcohol hehe.

Damn!!!Tja gelukkig was je verdoofd van de alcohol.
Heb gisteren een mega spuit in mn vinger gepropt gekregen,een spuit die ik nooit vergeten zou volgens hun.Was wel pijnlijk maar de tandarts overtreft het wel qua spuitjes-pijn-level.Had ook nog een practical joke voor ze klaarliggen.

Dokter zegt: Bent ge bang voor spuitjes.

Own zei: Een bodybuilder toch niet!!!

Laatst bewerkt:
hahaahha

ps. sterkte met je klauw .
ik kan ook twee maand geen bovenlichaam trainen(boxersfractuur) hand in het gips

Shit bro !!! Next time mag je mij ook belle als er wat is , niet dat je iemand moet belle die half nederland moet maken om bij jou te geraken eh :O Als het dringend is knal ik overal door het rood en ben ik binnen 8-10 minuten daar haha :D Maar die foto's damn... Zag er volgens mij echt horror achtig uit toen het gebeurde man !

Dit heeft ook wel een positieve kant. Ben er zeker van dat je linker biceps/onderarm de komende weken weer een serieuze pomp tepakke gaat krijgen :roflol:

Sterkte bro !

Terug
Naar boven