Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

damn, bro' en het ging weer zo lekker
ik ken dat van die tegenslagen, story of my life :(
ik heb de laatste tijd bang om te zeggen dat het goed gaat ;)

veel sucses met je herstel bro'!

owww shit dat ziet er niet lekker uit, die vinger van je !! beterschap gast!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.223
@Jimi: Damn bro,2mnd je hand in het gips...dan mag ik nog van geluk spreken.Beterschap.;)

@Bodygainer:Thx bro..:aai:

@Sanca:Ja man,het ging net weer lekker.Geef mn bovenlichaam nu gewoon een weekje rust en knal dan maar weer verder.Benen ga ik de eerst komende dagen afbeulen,heb toch niets beters te doen.:rolleyes:;)

@Frenkpie:Thx man.:thumbup:

@Masallah:Thx mas,gelukkig heb ik mn middelvinger nog en kan ik er tenminste nog wat mensen mee groeten.:D

Inderdaad weer mooi klote gast !!! Ach .. meevaller is dat ie er idd niet af ligt, want zoals je het beschrijft (flink wat vless terug gedrukt, enzovoort) moet het aardig serieus geweest zijn !

Anyway ... Squaten kan nog steeds, neem een sleepgeit mee voor die schijven en beuken met die handel :)

• #1.225
Inderdaad weer mooi klote gast !!! Ach .. meevaller is dat ie er idd niet af ligt, want zoals je het beschrijft (flink wat vless terug gedrukt, enzovoort) moet het aardig serieus geweest zijn !

Anyway ... Squaten kan nog steeds, neem een sleepgeit mee voor die schijven en beuken met die handel :)

Gaat wel lukken bro,thx.
Denk dat ik ook nog kan benchen op de smithmachine,heb toch altijd ala ronny de bar op mn handpalmen rusten.;)Zal dan gaan afwisselen met plat,incline en decline.Pijnstillertje voor de druk wat weg te nemen en knallen maar.:D

Gaat wel lukken bro,thx.
Denk dat ik ook nog kan benchen op de smithmachine,heb toch altijd ala ronny de bar op mn handpalmen rusten.;)Zal dan gaan afwisselen met plat,incline en decline.Pijnstillertje voor de druk wat weg te nemen en knallen maar.:D

ik weet niet of dat zo een goed idee is bro'...
benen daarentegen wel, maar je vinger zou ik toch wat ontzien anders ga je imo veel langer last ervan hebben

Bodygainer?!

• #1.228
ik weet niet of dat zo een goed idee is bro'...
benen daarentegen wel, maar je vinger zou ik toch wat ontzien anders ga je imo veel langer last ervan hebben

Ja oke daar zit zeker wat in.Maar zolang de bar op mn handpalmen rustzal mn vinger er weinig last van ondervinden,heb alleen problemen met free weights,maar dat zien we wel meteen in de praktijk he.;)thx 4 the support bro.:cool:

Ja oke daar zit zeker wat in.Maar zolang de bar op mn handpalmen rustzal mn vinger er weinig last van ondervinden,heb alleen problemen met free weights,maar dat zien we wel meteen in de praktijk he.;)thx 4 the support bro.:cool:

het zal toch zeker wel aan je (genaaide) vinger gaan trekken, maar dat moet je zelf aanvoelen, je bent (normaal gezien :p ) oud en wijs genoeg om te weten of het goed zit of niet

Respect :cool:

• #1.230

Yepp,die heeft zich al aangesteld als weightwatcher.:)

Ben trouwens gestopt met blowen en de peuken gaan ook niet lang meer duren,en hoop op die manier ook weer behoorlijke gains kan gaan verwachte.Het is toch feilelijk bewezen dat als je stopt met roken je helemaalgaat uitzetten,en hoop dus dat ik voor die 1,5mnd weer back@93kg zit en het laatste halfjaarte kan gaan beuken tot een kilootje of 98/100,dat is mn eneige hoop om met mn ideaal gewicht aan de wedstrijd te kunnen meedoen.Anders sla ik toch een jaartje over,wat mn doelstelling die ik met mn begeleider besproken heb is om de eemsmondcup C-klasse te gaat winnen en de paar weken erop op de holland kan staan(hoge ogen scoren),en zo weer verder in aanmerking te komen voor een EK/Wk ticket,en asap een sponsor wil zien te bemachtigen.Ook ga ik nu studeren als fitnesstrainer want met mijn 14jaren ervaringen zal ik toch een heel eind kunnen komen.

Ging vandaag shake kopen hier op een sportschool in BE (sylvi's gym) en vroeg voor eiwitten op casseine basis,dat mens wat ook wedstrijden doet wist nog niet eens waar ik het over had,heb ik zelf de potten nagelezen en vond er toevallig ene op casseine basis.:cool:

Mijn doel:Eemsmondcup C-klasse winnen,2 weken erop aan de holland meedoen,daar hoge ogen scoren en hopelijk uitgenodigd gaan worden voor een EK/WK ticket....en een psonsor zien te bemachtigen.Mn oude begeleider zei me laatst nog dat als ik het net niet zou gaan redden qua gewicht,ik toch beter een jaartje moest overslaan!!Volgens hem moeten ze bij de 1e keer dat ik het podium beklim,niet meer om me heen kunnen,alleen zo kan ik mijn droom waarmaken.

Zeker een mooi doel man, dan kan je die klote klachten niet blijven hebben.
Als je er een jaartje langer over gaat doen hoe massive kom je dan wel niet op het podium :D

• #1.232
het zal toch zeker wel aan je (genaaide) vinger gaan trekken, maar dat moet je zelf aanvoelen, je bent (normaal gezien :p ) oud en wijs genoeg om te weten of het goed zit of niet

Respect :cool:

Omdat de smith bar op mn handpalmen drukt hangen mn vingers er toch maar wat dood bij.Maar uitkijken zal ik zeker doen,mocht ik er al lichtjes last van krijgen kap ik er ook gelijk mee,en ga maar weer benen trainen dan.;)

Yepp,die heeft zich al aangesteld als weightwatcher.:)

Ben trouwens gestopt met blowen en de peuken gaan ook niet lang meer duren,en hoop op die manier ook weer behoorlijke gains kan gaan verwachte.Het is toch feilelijk bewezen dat als je stopt met roken je helemaalgaat uitzetten,en hoop dus dat ik voor die 1,5mnd weer back@93kg zit en het laatste halfjaarte kan gaan beuken tot een kilootje of 98/100,dat is mn eneige hoop om met mn ideaal gewicht aan de wedstrijd te kunnen meedoen.Anders sla ik toch een jaartje over,wat mn doelstelling die ik met mn begeleider besproken heb is om de eemsmondcup C-klasse te gaat winnen en de paar weken erop op de holland kan staan(hoge ogen scoren),en zo weer verder in aanmerking te komen voor een EK/Wk ticket,en asap een sponsor wil zien te bemachtigen.Ook ga ik nu studeren als fitnesstrainer want met mijn 14jaren ervaringen zal ik toch een heel eind kunnen komen.

Ging vandaag shake kopen hier op een sportschool in BE (sylvi's gym) en vroeg voor eiwitten op casseine basis,dat mens wat ook wedstrijden doet wist nog niet eens waar ik het over had,heb ik zelf de potten nagelezen en vond er toevallig ene op casseine basis.:cool:

Mijn doel:Eemsmondcup C-klasse winnen,2 weken erop aan de holland meedoen,daar hoge ogen scoren en hopelijk uitgenodigd gaan worden voor een EK/WK ticket....en een psonsor zien te bemachtigen.Mn oude begeleider zei me laatst nog dat als ik het net niet zou gaan redden qua gewicht,ik toch beter een jaartje moest overslaan!!Volgens hem moeten ze bij de 1e keer dat ik het podium beklim,niet meer om me heen kunnen,alleen zo kan ik mijn droom waarmaken.

ik denk ook wel dat je door te stoppen met roken meer gaat eten, maar pas op dat dat eten geen snoepen word dan :p
ergens heeft je begeleider wel gelijk, maar dat zou je juist nog meer moeten motiveren! als het er niet inzat, was je hier ook niet bodybuider van de maand geweest hé
zorg dat die vinger snel genezen is, er bestaan zalfjes die het genezingsproces versnellen, en ga er dan weer volle bak voor, schroef dat eetschema omhoog en train als een brual beast!

by the way, is het typen nu niet f**** irritant?! :D

• #1.235
Zeker een mooi doel man, dan kan je die klote klachten niet blijven hebben.
Als je er een jaartje langer over gaat doen hoe massive kom je dan wel niet op het podium :D

Zou mooi zijn ook nog eens 5kg bovenop die 90 te kunnen plakken,maar dan leg ik de lat wel meteen een stuk hoger om een EK/WK ticket te kunnen bemachtigen.De lat ligt daar zo ontiegelijk hoog dat je guyz ziet rondlopen die meer dan 100kg ogen maar in werkelijkheid met de tot 65kg klasse meedoen!!!Heb er een aantal hier in een duits BB allstar muscle magazine staan waarvan je denk...Was ik maar zo,maar ja...volgens mij zijn het wel allemaal anderhalve meter onderdeurtjes.Kan anders ook niet,maar wel respect voor die gasten man,100% topamateurs!!!Als ik dat boekje vergelijk met onze landelijke sterren hebben we nog een lange...heeel lange weg te gaan hier in ons kikkerlandje.

Anyhow: Dit laatste dipje neem ik wel weer voor lief,maar geloof me jongens...Volgend jaar gaan jullie een heel ander Own zien.Mark my words!!!

Komt wel weer goed schatje,en morgen kom ik trouwens weer eens mee met je mee trainen,zolang je niet te laat gaat,want we moeten ook nog rekening met de kleine houden he.:heart::heart:

Wat een pech ook allemaal, sterkte he :thumbup:
iig succes met je aankomende doel

• #1.239
Komt wel weer goed schatje,en morgen kom ik trouwens weer eens mee met je mee trainen,zolang je niet te laat gaat,want we moeten ook nog rekening met de kleine houden he.:heart::heart:

Dan gaat ze maar eens een uurtje later het bed in sjattie,tis toch nog ff vakantie he.Vind het allang tof dat je eindelijk weer eens meegaat.Je krijgt gewoon teveel complimentjes over je figuur,zonder trainen zo mooi bla bla...Wat denk je dan wel niet wat je kan bereiken als je wel gaat trainen.:rolleyes:;)

zeker stoppen met roken bro,ik ben nu 3weken gestopt en eten gaat een stuk beter en je hebt ook meer zin om te eten :)

Terug
Naar boven