Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mass on the way!!!
)
Gelukkig ben je er nu vroeg mee gekapt jongen,hou je hoofd bij de sport en je doelstellingen,dan is er niets of niemand die je kan tegenhouden je doel te bereiken.Ik kan het weten,die zooi heeft me heel wat jaren afwezigheid gekost.Maar okay,in mijn geval (@20jr.)vond ik wiet een betere/minder slechte optie dan morfine.

@DikkeArmen:Thx bro
Damn dat afkicken zuigt man!!!
Zweet me een ongeluk en slaap niet veel!!!MAAR:Eet wel t*ring veel nu!!!Blijf gewoon honger hebben,moet nog een paar maaltijden nemen maar qua kcals zit ik al tegen de 4000 aan nu!!!(pizza,eiwit shake's,salsa wrappers,joghurtjes...)en nu gaat er lasagna bolognese de oven in.
Voel me iig (los van de zweetbuien en slaap tekort)stukken beter nu en heb energie!!!Kan zo de 4 daagse in 1 dag lopen voor mijn gevoel!!!Al steek ik die extra energie straks allemaal in mn wedstrijdvoorbereiding!!!!
CLEAN AND MEAN....![]()
krijg er honger van man, zo maar even wat kipburgers bakken en me rijst en roerbak groenten weer voor me neus halen 

Klinkt goed Ownkrijg er honger van man, zo maar even wat kipburgers bakken en me rijst en roerbak groenten weer voor me neus halen
Wanneer lopen we mee![]()

6u slaap is in deze (extra energie) periode wel genoeg dacht ik.....
(en whiskey is de enige drank die ik katerloos verdragen kan) Zwak...ik weet het,maar de muren hier kwamen op me af en besloot dan maar eens wat afleiding te zoeken van de weed,drank zal echt geen nwe verslaving gaan worden omdat ik nu eenmaal een gelegenheidsdrinker ben,en door die salmonnella besmetting van vroeger krijg ik bij herhaling maagzuur alsof het de normaalste zaak van de wereld is!!!
Ach ja,als er een god/hemel/hell bestaat (waaraan ik behoorlijk twijfel) heb ik toch weer wat karma verdiend toch.
heb me net een paracetamol naar binnen gegooid omdat ik toch wat koppijn heb overgehouden van die goedkope drank.
Werd ook nog precies om 14u wakker.

Vroeger de bos-verkrachter,en nu een boswachter.
@de drank:Kan behoorlijk wat drank verdragen en moet zeggen dat ik de laatste tijd niet veel gelegenheden heb gepakt om van de kaart te raken,dit was de 1e keer weer in een half jaar ofzo,daarvoor dronk ik bijna wekelijks wel een paar glaasjes/tot een halve fles whiskey op feestjes.(gelukkig nooit thuis)Ben iig trots op mezelf dat ik niet naar de shop gereden ben en weed gehaald heb.Ga nu al naar 5 dagen cleanheid toe.
anders was ik gisteren tijdens die nerves-breakdown echt wel naar de shop gereden.Ga alle overige energie in het trainen stoppen,omdat ik mezelf al had voorgenomen om een half jaar wedstrijdvoorbereiding als (bijna) kluizenaar te leven,en los van mn gezin alleen maar met trainen eten en slapen bezig te zijn.Gelukkig is die wil nu alleen maar toegenomen.
Maar je blijft moeilijke momenten houden. Maar blijf volhouden kerel. Zijn je darmen ook naar de t*ring? Dat had ik wel zeg, pffftt echt niet fijn.
Met mn darmen gaat het gelukkig goed,ik eet als een paard nu.
ik stel voor dat we een rooster maken en om en om hier van dbb own gaan helpen in de gym met de schijven![]()

)own zeg welke shop je je weed haaltik woon ook in geleen dus dan bewaak ik de deur wel voor je dat jij er niet in komt!
![]()
prachtige gedachte bro,maar belde altijd de taxi.In de shop's in geleen-sittard is geen kwaliteits haze te krijgen.