MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

niet verwacht dat jij rookte en blowde OS:) zelf ook gestopt met beide, smoking is bad m`kay:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
@Victormor:Thx man,ik weet het...pech heeft me nu alweer een tijdje achtervolgd.Lichtpunt is nu wel dat deze badluck-periode gevolgd gaat worden door goodluck.Ben nu 3 dgn gestopt met blowen en eet als een paard nu.:DMass on the way!!!

@dave7777:16jaar en gestopt?Hoe oud was je dan toen je begon?(ik trouwens toen ik 15jr was:()

@Flexx: Die peuken moeten er ook aan gaan geloven.Heb nu al na 3 dagen honger als een paard,terwijl ik de vorige dagen amper gegeten en geslapen heb.(vannacht maar 3 uurtjes!!!--->Daarom verplaats ik mn benen training naar morgen,ivm blessuregevaar)

@Sanca:Ja bro,dat typen is behoorlijk iri als die vinger ingepakt zit.

Laatst bewerkt:
was 13:o vanaf 14 zowat elke dag blowen:(

• #1.244
was 13:o vanaf 14 zowat elke dag blowen:(

Mn eerst paar teugjes kreeg ik van mn broer @11jr.!!!!(OMFG als ik er nu aan terug denk) Maar bijna dagelijkse kost werd het op mn 15e.:oGelukkig ben je er nu vroeg mee gekapt jongen,hou je hoofd bij de sport en je doelstellingen,dan is er niets of niemand die je kan tegenhouden je doel te bereiken.Ik kan het weten,die zooi heeft me heel wat jaren afwezigheid gekost.Maar okay,in mijn geval (@20jr.)vond ik wiet een betere/minder slechte optie dan morfine.

dat suckt man sterkte

• #1.246
@DikkeArmen:Thx bro;)

Damn dat afkicken zuigt man!!!
Zweet me een ongeluk en slaap niet veel!!!MAAR:Eet wel t*ring veel nu!!!Blijf gewoon honger hebben,moet nog een paar maaltijden nemen maar qua kcals zit ik al tegen de 4000 aan nu!!!(pizza,eiwit shake's,salsa wrappers,joghurtjes...)en nu gaat er lasagna bolognese de oven in.:meal:
Voel me iig (los van de zweetbuien en slaap tekort)stukken beter nu en heb energie!!!Kan zo de 4 daagse in 1 dag lopen voor mijn gevoel!!!Al steek ik die extra energie straks allemaal in mn wedstrijdvoorbereiding!!!!

CLEAN AND MEAN....;)

@DikkeArmen:Thx bro;)

Damn dat afkicken zuigt man!!!
Zweet me een ongeluk en slaap niet veel!!!MAAR:Eet wel t*ring veel nu!!!Blijf gewoon honger hebben,moet nog een paar maaltijden nemen maar qua kcals zit ik al tegen de 4000 aan nu!!!(pizza,eiwit shake's,salsa wrappers,joghurtjes...)en nu gaat er lasagna bolognese de oven in.:meal:
Voel me iig (los van de zweetbuien en slaap tekort)stukken beter nu en heb energie!!!Kan zo de 4 daagse in 1 dag lopen voor mijn gevoel!!!Al steek ik die extra energie straks allemaal in mn wedstrijdvoorbereiding!!!!

CLEAN AND MEAN....;)

Klinkt goed Own :D krijg er honger van man, zo maar even wat kipburgers bakken en me rijst en roerbak groenten weer voor me neus halen :D

Wanneer lopen we mee :p

• #1.248
Klinkt goed Own :D krijg er honger van man, zo maar even wat kipburgers bakken en me rijst en roerbak groenten weer voor me neus halen :D

Wanneer lopen we mee :p

Kipburgers Hmmmm,je brengt me op een idee bro,al eet ik liever kip krokante shnitzels;)

lol, heb de 4 daagse al erop zitten m8,mn stafford is nu het gelukkigste hondje op de planeet!!!Loop gewoon zoveel met hem in het bos dat mn poten onder de blaren zitten...Dan maar benen trainen without shoes.:D

• #1.249
Stand van "weed afkick"zaken:

Gistern om 23u was ik helemaal gaar en wou niets anders dan slapen gaan,jammer genoeg had ik nog een extra portie lasagne de oven in geflikkerd,en tijdens het eten had mn chick een film opgezet (mr. and mss.smith)voor ik het wist was het alweer 4u in de ochtend en was ik door mn slaap heen!!!(mn dochtertje was vannacht al een keer of 5 wakker geworden na wat nachtmerries,dus werd het film kijken,film pauze,film kijken,film pauze etc...)Ga toch zo om 8u mn nest in en blijf liggen tot een uur of 14.00,anders kan ik weer geen benen gaan trainen.:(6u slaap is in deze (extra energie) periode wel genoeg dacht ik.....

Kleine confession 2 make:Ben vannacht naar een tankstation gereden en heb me 4 van die flugels en een 20cl bottle william lawsons whisky gekocht .Dacht: De voorbereiding begint over 5 weken en je slaapt niet goed,dus dan geniet je ook maar weer eens he.;)(en whiskey is de enige drank die ik katerloos verdragen kan) Zwak...ik weet het,maar de muren hier kwamen op me af en besloot dan maar eens wat afleiding te zoeken van de weed,drank zal echt geen nwe verslaving gaan worden omdat ik nu eenmaal een gelegenheidsdrinker ben,en door die salmonnella besmetting van vroeger krijg ik bij herhaling maagzuur alsof het de normaalste zaak van de wereld is!!!

Confession NR.2:Hier in dit bosrijke gebied stikt het van de kikkers,(mn vijver zit er hier vol mee) heb vroeger eens (@18jr.)met een groepje vrienden in een bos eens een zak vol kikkers verzameld en zijn ermee gaan baseballen....(Own badboy) Dacht ik nu ineens met mn (half) nuchterekop om iets terug te doen voor het leed dat ik die beesten vroeger veroorzaakt had.....Ben gewoon midden op de weg getopt en heb een X-aantal kikkers geholpen de oversteek te maken naar de overkant van de weg!!!!!!Damn i'm sober:eek:Ach ja,als er een god/hemel/hell bestaat (waaraan ik behoorlijk twijfel) heb ik toch weer wat karma verdiend toch.;)

Ps:Mocht ik toch een lichte kater overhouden (wat ik betwijfel) pak ik de hele week rust en ga er ff van genieten (niet de drank) maar genieten van de rust,en ga veel lopen en uitstapjes maken.

Laatst bewerkt:
Crazy own sculpturer :D

Ha ha, goeie post !

Baseballen met kikkers :roflol: :roflol:

BTW; hoe vaak drink jij eigenlijk? Nog iemand die wel eens drinkt en een goed fysiek heeft!!

Mooie verhalen Own :) en nu op tijd je nest in !

Sterkte met stoppen kerel. Ik heb het ook een paar maanden geleden gedaan. Begon op me 20e. Ik heb een week lang niet geslapen ofzo, en was het ene moment helemaal hyper, en het andere moment stond ik op instorten.
Ik voelde me daarna (toen ik weer beter ging slapen) stukken beter. Veel levendiger ofzo. En als ik nu 6 uur op bed lig word ik gewoon wakker omdat ik uitgerust ben.

Hou vol kerel, ook met trainen zal het veel uitmaken omdat je meer lucht binnen krijgt.

En NOOIT denken voor je je bed in gaat van ik kan toch niet slapen. Op die manier overtuig je jezelf er onderbewust van dat je niet zult slapen. Gewoon relaxed gaan liggen, en ook al slaap je niet na 8 uur rustig liggen met je ogen dicht ben je ook wel uitgerust. Ik kon tenminste paar uur nadat ik me bed uit ging nog wel fatsoenlijk trainen.

• #1.254
Hahah wat een nacht jongens :roflol: heb me net een paracetamol naar binnen gegooid omdat ik toch wat koppijn heb overgehouden van die goedkope drank.:DWerd ook nog precies om 14u wakker.:cool:

@Ripaf::D

@KaLe:Hehe,je doet wel eens gekke dingen he als je nog jong bent.:)Vroeger de bos-verkrachter,en nu een boswachter.:roflol:@de drank:Kan behoorlijk wat drank verdragen en moet zeggen dat ik de laatste tijd niet veel gelegenheden heb gepakt om van de kaart te raken,dit was de 1e keer weer in een half jaar ofzo,daarvoor dronk ik bijna wekelijks wel een paar glaasjes/tot een halve fles whiskey op feestjes.(gelukkig nooit thuis)Ben iig trots op mezelf dat ik niet naar de shop gereden ben en weed gehaald heb.Ga nu al naar 5 dagen cleanheid toe.:D

@Hiekie:Haha,grappig toch.Jij net wakker,en ik net mn nest in.

@ivosnivo:Thx ivo,denk dat ik nu wel overtuigd van mezelf ben dat het stoppen gelukt is.:Danders was ik gisteren tijdens die nerves-breakdown echt wel naar de shop gereden.Ga alle overige energie in het trainen stoppen,omdat ik mezelf al had voorgenomen om een half jaar wedstrijdvoorbereiding als (bijna) kluizenaar te leven,en los van mn gezin alleen maar met trainen eten en slapen bezig te zijn.Gelukkig is die wil nu alleen maar toegenomen.:wl:

Maar je blijft moeilijke momenten houden. Maar blijf volhouden kerel. Zijn je darmen ook naar de t*ring? Dat had ik wel zeg, pffftt echt niet fijn.

• #1.256
Maar je blijft moeilijke momenten houden. Maar blijf volhouden kerel. Zijn je darmen ook naar de t*ring? Dat had ik wel zeg, pffftt echt niet fijn.

De drang om te moeten roken is er gelukkig niet meer,ik zweet me wel kapot de hele dag,maar dat zijn gewoon de afvalstoffen die mn tempel verlaten.:DMet mn darmen gaat het gelukkig goed,ik eet als een paard nu.

Vandaag getraind:Benen,kuiten

1.Benen

5 min.fietsen

Leg extensions
12x30kg
12x35kg
12x40kg

Hack squats
10x50kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg (full stack)

Staande leg curl
12x20kg
10x25kg
8x30kg

2.Kuiten

Calve raises (staand)
8x100kg
8x120kg
8x140kg

Calve raises (zittend)
16x40kg
16x50kg
16x60kg

Opmerkingen: Heb heeeeel rustig aan gedaan omdat ik lang geen benen meer heb getraind.Kon ook niet alle oefeningen doen zoals squatten,krijg de schijven niet op de bar met die vinger van me.:(

ik stel voor dat we een rooster maken en om en om hier van dbb own gaan helpen in de gym met de schijven:cool:

• #1.258
ik stel voor dat we een rooster maken en om en om hier van dbb own gaan helpen in de gym met de schijven:cool:

Ahhhh das lief van je marky:heart:

Net na de training heb een behoorlijke maaltijd gegeten en ben meteen als een blok in slaap gevallen op de bank.Heb vanmiddag voor de zekerheid (for gods sake) maar wat slaappillen aangeschaft,zodat ik vannacht tenminste nog een oogje kan dichtknijpen.(en niet weer als een dolle parkranger door de bossen heen loop kikkers te helpen met de grote oversteek:roflol:)

own zeg welke shop je je weed haalt:) ik woon ook in geleen dus dan bewaak ik de deur wel voor je dat jij er niet in komt!:D

• #1.260
own zeg welke shop je je weed haalt:) ik woon ook in geleen dus dan bewaak ik de deur wel voor je dat jij er niet in komt!:D

:roflol:prachtige gedachte bro,maar belde altijd de taxi.In de shop's in geleen-sittard is geen kwaliteits haze te krijgen.:p
Dus doe geen moeite,mij zal je er echt niet meer zien.;)

Terug
Naar boven