MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Wat een verhalen hier :roflol: ... hoe is het met je vinger? Nog niet afgestorven? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Wat een verhalen hier :roflol: ... hoe is het met je vinger? Nog niet afgestorven? :p

haha,tja je maakt wat mee tijdens het ontnuchteren he bro.;)Die vinger kan ik eindelijk weer wat bewegen nu,over 5 dgn.mogen de hechtingen eruit.

Ps:Vannacht heb ik niet wakker gelegen,een kl**te mug heeft me om 06.30u mn nest uit geprikt:mad:Damn wat haat ik die beesten!!!Vandaag even zo'n electro-killer halen voor dat ongedierte.

Terug mn bed in is ook geen optie meer,n dochter staat hier nu net naast me met een smile van oor tot oor.Zij zal ook wel denken...Wat is die pappa de laatste tijd toch vroeg op,normaal kwam ik mn nest s'ochtends nooit uit.:o

• #1.263
Ga nu een uurtje het bos in wandelen met mn hond,lekker die welverdiende spierpijn uit mn benen lopen.Stukje erbij rennen zit er niet in,mn dochter gaat ook mee en kan haar moeilijk op mn rug vastbinden.:roflol:

Ga nu een uurtje het bos in wandelen met mn hond,lekker die welverdiende spierpijn uit mn benen lopen.Stukje erbij rennen zit er niet in,mn dochter gaat ook mee en kan haar moeilijk op mn rug vastbinden.:roflol:

gewoon doen, dat is dan toch gewoon hetzelfde princiepe als met een verzwaard vestje te lopen :D

• #1.265
gewoon doen, dat is dan toch gewoon hetzelfde princiepe als met een verzwaard vestje te lopen :D

LOL,Ben 3 kwartier het bos in geweest en heb haar zeker een half uur gedragen op mn armen,heb zelfs 1x moeten stoppen om op adem te komen.Zei ik steeds:Nu kan je toch wel weer een stukje gaan lopen toch....No way daddy,ach ja gelukkig weegt ze maar tussen de 15 en 20kg.:cool:

Ps:Een verzwaard vestje is minder beweegelijk als een kind:rolleyes:,en mn hond (half Am.staf/Am.Bulldog)moet ik ook continu in de gaten houden,die is als pup 4x zwaar gebeten geworden (door mede staffords) en heeft het nu niet meer zo op andere honden.Neem voor de zekerheid altijd een muilkorf mee,maar in een bos (met al die mooie bijtklare boomstronken) ga ik dat beest dat ding niet omdoen.Als ik op afstand een ander hond zie loop ik wel om en alst niet anders gaat doe ik hem dat ding snel even op.

LOL,Ben 3 kwartier het bos in geweest en heb haar zeker een half uur gedragen op mn armen,heb zelfs 1x moeten stoppen om op adem te komen.Zei ik steeds:Nu kan je toch wel weer een stukje gaan lopen toch....No way daddy,ach ja gelukkig weegt ze maar tussen de 15 en 20kg.:cool:

Ps:Een verzwaard vestje is minder beweegelijk als een kind:rolleyes:,en mn hond (half Am.staf/Am.Bulldog)moet ik ook continu in de gaten houden,die is als pup 4x zwaar gebeten geworden (door mede staffords) en heeft het nu niet meer zo op andere honden.Neem voor de zekerheid altijd een muilkorf mee,maar in een bos (met al die mooie bijtklare boomstronken) ga ik dat beest dat ding niet omdoen.Als ik op afstand een ander hond zie loop ik wel om en alst niet anders gaat doe ik hem dat ding snel even op.

:eek:

ik herken mn eigen meer en meer in je!
ik ging vroeger ook altijd lopen met mn nichtje op mn nek, hoe ouder ze worden, hoe harder ze beginnen doortewegen, dat ondervind je nog wel :D
mijn hond is vroeger ook aangevallen geweest door 2 dobbermannen, linke boel, ik stampte op ene en ze wouden me aanvallen, toen op het juiste moment het baasje afkwam gelopen, ik kan je verzerkeren dat die goed zn saus heeft gekregen ;)

zo dadelijk die benen nog eens goed aanpakken, is weer een weekje geleden ;)

• #1.267
:eek:

ik herken mn eigen meer en meer in je!
ik ging vroeger ook altijd lopen met mn nichtje op mn nek, hoe ouder ze worden, hoe harder ze beginnen doortewegen, dat ondervind je nog wel :D
mijn hond is vroeger ook aangevallen geweest door 2 dobbermannen, linke boel, ik stampte op ene en ze wouden me aanvallen, toen op het juiste moment het baasje afkwam gelopen, ik kan je verzerkeren dat die goed zn saus heeft gekregen ;)

Hehe,toendertijd werkte ik in een growshop en mn vrouwtje ging altijd wandelen met de hond.Kwam ze vaker helemaal hysterisch in shock aangerend,kwam niet meer uit haar woorden maar zag aan Rifle (zo heet ie) dat het bloed niet meer te stoppen was (just like my finger).Hij zat toen net in de tandwisselperiode en was in zn bek gebeten,arm beest had nog amper tandvlees....Vaker moest ik naar kampjes toe bestellingen brengen en daar vielen ook alle honden hem aan (ging altijd met het baasje mee als bewaking en sprong uit de bus),had ie weer een paar piercings in zn oren zitten,and so on and so on.....

Hehe,toendertijd werkte ik in een growshop en mn vrouwtje ging altijd wandelen met de hond.Kwam ze vaker helemaal hysterisch in shock aangerend,kwam niet meer uit haar woorden maar zag aan Rifle (zo heet ie) dat het bloed niet meer te stoppen was (just like my finger).Hij zat toen net in de tandwisselperiode en was in zn bek gebeten,arm beest had nog amper tandvlees....Vaker moest ik naar kampjes toe bestellingen brengen en daar vielen ook alle honden hem aan (ging altijd met het baasje mee als bewaking en sprong uit de bus),had ie weer een paar piercings in zn oren zitten,and so on and so on.....

:roflol:

damn, dat beestje heeft dan ook al 1 en ander meegemaakt, maarja, een hond lijkt op zn baasje hé ;)

lol ik zelf heb een amerikaanse bulldog en mn vriendin een amerikaanse stafford,maar jij hebt het in 1 hond:P

• #1.273
lol ik zelf heb een amerikaanse bulldog en mn vriendin een amerikaanse stafford,maar jij hebt het in 1 hond:P

LOL,heb nog 1 amerikaan,een grijs blauw kleurige 3 jarige reu,maar die heb ik niet hier thuis,zit bij mn ouders nu,zijn beide reutjes en daar is het een keer mis gegaan.Rifle had ik al 5 jaar voordat die ander kwam,ging een jaartje goed,tot die nwe mega groot werd en rifle mss in de gaten had dat hij eens zijn plaats zou moeten afstaan.Had mn vrouwtje ze een keer gestraft en opgeloten in een hok (niet wetend dat er een bot in dat hok lag:eek:) kwamen we s'avonds thuis en de bloedspetters zaten op de muren plafond etc...Ze hebben het toen uitgevochten,en rifle was de winnaar (lag trots in bloed gedoopt met zn poot over het bot heen) hij had die pup toen ook kunnen afmaken,maar heeft het niet gedaan.Dacht ik met mn domme (toen nog dagelijks stonedekop) dat het wel goed zat en ze het uitgevochten hadden wie de baas was,daarna is het nog 2x gebeurd en heb ik een keer 10min.lang langs een weg in het gras gelegen om ze uit elkaar proberen te halen(heeeel lang verhaal spaar ik jullie wel;))...toen was de fun over he,en heb ik hem naar mn ouders gebracht.Ze zagen beide uit als the terminator,zat geen haar meer op hun kop.Rifle kan niet met andere honden overweg terwijl die andere nu (na 3x attacked te zijn) gewoon vriendjes en vriendinnetjes heeft.

Oja...Vandaag was de gym dicht:(dus maandag pas weer trainen voor mij....

• #1.274
:roflol:

Mooi dat het weer beter met je vinger gaat, zag er allemaal niet zo best uit.
Word ook maar is een keer tijd dat ik optijd uit bed ga, mmm waar kan ik nog
vanaf kicken :D

Thx bro,kan mn hand nu eindelijk weer dichtknijpen,dus ook weer aan mn grip werken...(afwisselen met links:roflol:)

Overtraining??? :jk:

• #1.278
Hehe,door die afkick periode heb ik mn eigen topic een beetje vervuid.Begin binnenkort een nieuwe als mn wedstrijdvoorbereiding begint.Zal over een week of 5 zijn.
ROAD TO THE EEMSMONDCUP!!!!:cool:

Vanmorgen nog met mn hond gaan rennen in het bos,was gisteren in mn oude wijk bij vrienden op bezoek geweest,begonnen allemaal over rifle: Man die hond van jou was echt de grootste hier,mega borstkas,dikke poten,meeegaaa kaken etc...Was ook de enige die dagelijks met hem rennen,zwemmen of naar zandgroeves ging om hem te trainen,dachten allemaal dat ik hem anabolen gaf,maar dat heb ik nooit gedaan,wil hem niet agressief hebben maar mooi!!!Lieten ze me filmpje zien van pitbulltrainingen,geen vechthonden maar showhonden.Ben vanmorgen meteen weer het bos met hem ingegaan.

Dit is mijn rifle...Nu inmiddels bijna 7 jaar oud,ga hem weer zn oude massa geven.:D
[afbeelding niet meer beschikbaar]

en dit zijn de filmpjes..
YouTube - pitbull recordCARPULLING!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Steen van 20 en 30kg door water heen slepen!!!

bruut beest! haha, een hond anabolen geven. :D

• #1.280
bruut beest! haha, een hond anabolen geven. :D

Niet normaal he hoe hij ff een auto vooruit trekt met 4 personen erin.
Jammer genoeg gebeurt het vaak dat ze die honden tabs of spuitjes geven.:mad:
Die vent van die filmpjes heeft ook nog een teefje,die springt meer dan 2m hoog tegen een muur op en klemd zich vast met haar kaken!!!WICKED!!!

Terug
Naar boven