- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een verhalen hier... hoe is het met je vinger? Nog niet afgestorven?
![]()
Die vinger kan ik eindelijk weer wat bewegen nu,over 5 dgn.mogen de hechtingen eruit.
Damn wat haat ik die beesten!!!Vandaag even zo'n electro-killer halen voor dat ongedierte.
Ga nu een uurtje het bos in wandelen met mn hond,lekker die welverdiende spierpijn uit mn benen lopen.Stukje erbij rennen zit er niet in,mn dochter gaat ook mee en kan haar moeilijk op mn rug vastbinden.![]()

gewoon doen, dat is dan toch gewoon hetzelfde princiepe als met een verzwaard vestje te lopen![]()

,en mn hond (half Am.staf/Am.Bulldog)moet ik ook continu in de gaten houden,die is als pup 4x zwaar gebeten geworden (door mede staffords) en heeft het nu niet meer zo op andere honden.Neem voor de zekerheid altijd een muilkorf mee,maar in een bos (met al die mooie bijtklare boomstronken) ga ik dat beest dat ding niet omdoen.Als ik op afstand een ander hond zie loop ik wel om en alst niet anders gaat doe ik hem dat ding snel even op.LOL,Ben 3 kwartier het bos in geweest en heb haar zeker een half uur gedragen op mn armen,heb zelfs 1x moeten stoppen om op adem te komen.Zei ik steeds:Nu kan je toch wel weer een stukje gaan lopen toch....No way daddy,ach ja gelukkig weegt ze maar tussen de 15 en 20kg.
Ps:Een verzwaard vestje is minder beweegelijk als een kind,en mn hond (half Am.staf/Am.Bulldog)moet ik ook continu in de gaten houden,die is als pup 4x zwaar gebeten geworden (door mede staffords) en heeft het nu niet meer zo op andere honden.Neem voor de zekerheid altijd een muilkorf mee,maar in een bos (met al die mooie bijtklare boomstronken) ga ik dat beest dat ding niet omdoen.Als ik op afstand een ander hond zie loop ik wel om en alst niet anders gaat doe ik hem dat ding snel even op.

ik herken mn eigen meer en meer in je!
ik ging vroeger ook altijd lopen met mn nichtje op mn nek, hoe ouder ze worden, hoe harder ze beginnen doortewegen, dat ondervind je nog wel
mijn hond is vroeger ook aangevallen geweest door 2 dobbermannen, linke boel, ik stampte op ene en ze wouden me aanvallen, toen op het juiste moment het baasje afkwam gelopen, ik kan je verzerkeren dat die goed zn saus heeft gekregen![]()
Hehe,toendertijd werkte ik in een growshop en mn vrouwtje ging altijd wandelen met de hond.Kwam ze vaker helemaal hysterisch in shock aangerend,kwam niet meer uit haar woorden maar zag aan Rifle (zo heet ie) dat het bloed niet meer te stoppen was (just like my finger).Hij zat toen net in de tandwisselperiode en was in zn bek gebeten,arm beest had nog amper tandvlees....Vaker moest ik naar kampjes toe bestellingen brengen en daar vielen ook alle honden hem aan (ging altijd met het baasje mee als bewaking en sprong uit de bus),had ie weer een paar piercings in zn oren zitten,and so on and so on.....

damn, dat beestje heeft dan ook al 1 en ander meegemaakt, maarja, een hond lijkt op zn baasje hé![]()

Precies bro....Dus jij hebt zeker een langharige tekkel
![]()
![]()

lol ik zelf heb een amerikaanse bulldog en mn vriendin een amerikaanse stafford,maar jij hebt het in 1 hond![]()
) kwamen we s'avonds thuis en de bloedspetters zaten op de muren plafond etc...Ze hebben het toen uitgevochten,en rifle was de winnaar (lag trots in bloed gedoopt met zn poot over het bot heen) hij had die pup toen ook kunnen afmaken,maar heeft het niet gedaan.Dacht ik met mn domme (toen nog dagelijks stonedekop) dat het wel goed zat en ze het uitgevochten hadden wie de baas was,daarna is het nog 2x gebeurd en heb ik een keer 10min.lang langs een weg in het gras gelegen om ze uit elkaar proberen te halen(heeeel lang verhaal spaar ik jullie wel
)...toen was de fun over he,en heb ik hem naar mn ouders gebracht.Ze zagen beide uit als the terminator,zat geen haar meer op hun kop.Rifle kan niet met andere honden overweg terwijl die andere nu (na 3x attacked te zijn) gewoon vriendjes en vriendinnetjes heeft.
dus maandag pas weer trainen voor mij....
Mooi dat het weer beter met je vinger gaat, zag er allemaal niet zo best uit.
Word ook maar is een keer tijd dat ik optijd uit bed ga, mmm waar kan ik nog
vanaf kicken![]()
)