XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Daar kan Ryu nog een puntje aan zuigen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Daar kan Ryu nog een puntje aan zuigen :roflol:

:roflol::roflol:

Wat een beest he,is dacht ik ook een recordhouder daar in peru.
Ga nu iig (ook voor mn eigen conditie) rifle weer trainen zoals vroeger.
Wil hemvooral veel laten zwemmen en weer naar zandgroeves gaan hem op bergen met kiezels laten klimmen etc...Hoop dat ik ook zo'n harnas kan uithalen of maken,hang ik hem ook een rock van 20/30kg om zn nek.:wl:

Oja,en ga weer whey proteine bij zn brokken doen,dat was het enige wat hij als extraatje kreeg.;)

omg own :roflol:

damn ik wil ook zo'n hond, ga je ook een log van je hond bijhouden?:P

Hehe... Het klopt dus wat ze zeggen, dat honden uiteindelijk op hun baasjes gaan lijken! :P

• #1.286
@Sanca:;)

@Flexx:Zal hem eens vragen of hij een eigen account wil aanmaken.:roflol:De eerste K9-member:)

@Luukste:Haha,ja eigenlijk wel,maar zie je mij al met een harnas door het bos heen rennen,schijf @ 20/30kg aan een ketting achter me aan hobbelend...Hmm mss nog niet eens zo'n slecht idee.:rolleyes:

Dat is zeker geen slecht idee!

Have fun! ;)

• #1.288
Vandaag getraind: Quads & Hams (eindelijk weer pijnvrij:D)

5min.fietsen

1.Quads

Leg extensions
12x40kg
10x60kg
10x70kg

Squatten (full-->as low as it get's;))
12x60kg
10x100kg
8x130kg
6x160kg (eindelijk weer eens de 160kg kunnen pakken,yeah baby)

Standing leg curl
12x25kg
10x20kg
10x35kg

Stiff legged deadlifts (langzaam uitgevoerd,op laag pitje ivm mn vinger,overmorgen trek ik de hechtingen eruit)
(4x)8x50kg

Opmerkingen: Vandaag ben ik voor de 2e keer gevraagd om in een powerlift team te komen,over een paar weken is er een wedstrijd en wou gaan kijken,hun willen dat ik mee doe.Ivm mn overall stats vonden ze het wel interessant als ik zou meedoen,pakje aan en over die 600 totaal heen:wl:....Nog ff over nadenken ivm de wedstrijdvoorbereiding...maar het kriebeld me wel,hehe....

nette training weer bro'

zo'n powerlift team lijkt me geil man, zou ik zeker serieus overwegen maar het is idd klote ivm je wedstrijdambities, maar het valt maybe wel goed te combineren...

• #1.290
nette training weer bro'

zo'n powerlift team lijkt me geil man, zou ik zeker serieus overwegen maar het is idd klote ivm je wedstrijdambities, maar het valt maybe wel goed te combineren...

Thx sanca

Lijkt me ook zeker tof om mee te doen,dit is de tweede keer dat ik gevraagd word.Hoop echt dat het makkelijk te combineren valt,maar dan zou ik mn schema toch aardig moeten aanpassen om overtraining en blessure's te voorkomen.

We zien wel.:cool:

Woot dikke squat! zekers wel vet om in zo'n pl team te gaan!

ik zou het gezien je wedstrijd voorbereiding niet doen

als je iets verkloot dan zit je daar weer mee en dan kan je die podium wedstrijdvaarwel kussen

Netjes man!

Hoe voelt die vinger tijdens 't squatten?

Zegt trouwens wel iets als je voor zo'n team gevraagd word, :bow:

:roflol:

• #1.294
ik zou het gezien je wedstrijd voorbereiding niet doen

als je iets verkloot dan zit je daar weer mee en dan kan je die podium wedstrijdvaarwel kussen

Ja man,dat is ook het enige wat me aant denken zet om het niet te doen,over 2 weken is die powerlift wedstrijd en mn voorbereiding begint al binnen 5 weken...What to do,what to do.....

Tof man zo'n deadlift wedstrijd. Is dat vlak voor je bb wedstrijd?

• #1.296
Netjes man!

Hoe voelt die vinger tijdens 't squatten?

Zegt trouwens wel iets als je voor zo'n team gevraagd word, :bow:

:roflol:

Thx tornadoo.;)

Die vinger had ik 0,0 last van,al begin ik er nu wel een paar steekjes te krijgen.:(
Toch maar ff uitkijken geblazen,ook ivm infecties he,iedereen zit met zn klauwen weet ik veel waar allemaal en houden dan die Barbells en dumbbells vast.:eek:

Thx tornadoo.;)

Die vinger had ik 0,0 last van,al begin ik er nu wel een paar steekjes te krijgen.:(
Toch maar ff uitkijken geblazen,ook ivm infecties he,iedereen zit met zn klauwen weet ik veel waar allemaal en houden dan die Barbells en dumbbells vast.:eek:

Idd, infectie kan je er niet bij gebruiken, zou wel iets voor jou zijn trouwens :roflol:
Goed ontsmetten will do the trick ;)

• #1.299
Idd, infectie kan je er niet bij gebruiken, zou wel iets voor jou zijn trouwens :roflol:
Goed ontsmetten will do the trick ;)

Hehe,ja qua pech-periode zou het geen verassing zijn iig,en mn handen was ik altijd direct na de training,thuis komt er meteen weer betadinezalf op.;)

Terug
Naar boven