XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Moet je die zelf kopen? Zal wel een duur grapje zijn.

Is per pak verschillend qua prijs,dat heeft bikerbabe me eens verteld,dacht dat er al een pak vanaf 70e te krijgen was tot een euro of 150 ofzo???Weet het niet precies meer.Eens vragen aan die gast of ze die daar op voorraad hebben.

Laatst bewerkt:
  • #1.302
Zo...Morgen gaan de hechtingen eruit en is het weer knallen geblazen!!!
Zal wel weer ff wennen zijn met grip,omdat ik die middelvinger als 10dgn niet meer heb kunnen dichtknijpen.:(

Ga nu het bos in mn hond trainen,zijn conditie zuigt net zoals die van mij,hehe.Dus een harnas met een schijf van 30kg zal nog wel ff gaan duren.:rolleyes:Ga een kwartiertje rennen (anders kost het mij weer massa) en gooi een keer of 20 een stok een mega heuvel omlaag.:DLaatste keer kwam hij niet eens meer omhoog...kijken hoe hij het er nu van gaat bakken.;)

• #1.304

Hehe,een hond zn conditie terug geven dierenbeulerij???

Damn!!!Toch bijna een uur weg geweest.:eek:Dus toch iets langer dan een kwartiertje gerend,30min.max heb het 2e rondje gelopen (half om half dan).Vorige keer maar 1 rondje gemaakt,dus met mn eigen conditie gaat het nu ook stukken beter.Yeah baby!!!!!

Even een paar pagina's terug geflipt om even die horrorfoto's van die vinger nu te zien.
Ziet er erg beroerd uit!:(

Hopelijk binnenkort ook weer bovenlichaam. Best netjes dat je gewoon doorgaat met LB knallen, lijkt me toch ook wel afleidend bij squat zo'n vinger.

• #1.306
Even een paar pagina's terug geflipt om even die horrorfoto's van die vinger nu te zien.
Ziet er erg beroerd uit!:(

Hopelijk binnenkort ook weer bovenlichaam. Best netjes dat je gewoon doorgaat met LB knallen, lijkt me toch ook wel afleidend bij squat zo'n vinger.

Ja gijs,was ook net een screenshot van de movie SAW in de woonkamer hier.Mn eerste LB training heb ik niet kunnen squatten omdat ik gewoonweg geen schijven kon optillen met die linkerhand.:(Heb ik toch maar hacksquats uitgevoerd om toch iets te doen.Tijdens het squatten had ik geen last van die vinger gelukkig,al kreeg ik in de avond wel behoorlijk wat steekjes erin.Nu gelukkig niet meer,morgen gaan de hechtingen er eindelijk uit en zal weer moeizaam gaan ivm mn grip.Had wel wat last bij de liggende leg curls,omdat je toch je handen gaat klemmen op de grips.Gisteren was dat gelukkig al bijna verledentijd.Nice 2 have you back bro.;)

Hopelijk voel je er over een week niets meer van.

• #1.309
Vannacht eindelijk weer wat vroeger inslaap kunnen vallen en was ook weer eens "zeg maar" vroeg wakker.(@10u):DKrijg eindelijk weer een goed bio-ritme nu.Ben echt blij van de wiet af te zijn.Ga al mn energie nu in mn wedstrijdvoorbereiding steken,om straks alleen maar beter en beter voor de dag te komen,en zal me 100% inzetten om de wedstrijd te gaan winnen:wl:

Voel me weer kiplekker jongens.:D

mooizo

ben je nu ziek van werk of zo omdat je pas om 10u opstaat?

of ben je even werkeloos om he volledig te kunne voorbereiden op de wedstijd:cool:

komt helemaal goed met jou:)

• #1.312
Hechtingen eruit,maar wond nog niet helemaal geheeld,zal toch nog een weekje rustig aan moeten doen.:mad:

Toch getraind:Kuiten,Borst en buik

1.Kuiten

Standing calve raises (mach)
20x50kg
8x100kg
8x130kg
8x160kg

Seated calve raises (langzaam uitgevoerd met stop bovenin)
8x50kg
8x60kg
8x70kg

Smith mahine calve raises(10x langzaam+10x snel)
20x60kg
20x90kg
20x120kg
20x150kg

2.Borst (eindelijk weer na lange tijd!!!:Dmaar rustig aan ivm that finger:()

Benchpress
12x60kg
10x100kg
6x120kg
5x120kg
1x140kg (met hulp:eek:damn!!!)

Decline vertical press (smal)
10x70kg
8x80kg
6x90kg

3.Buik

Tri-set,Legraises(+stop)+Legraises+Kneeraises(10reps elk achter elkaar uitgevoerd)
(1x)30 reps

Seated crunches (mach.)
(2x)25x35kg

Liggende crunches
(2x)15 reps L/R

Cable crunches
(2x)15x40kg

Stokzwaaien
5min.Zijwaarts staand
5min.Zijwaarts zittend
5min.Van knie naar knie (benaming???)

Opmerkingen:Lekkere training opzicht,al vond ik mn bench wel zuigen.Maar ja...had al een tijdje geen ruk meer gedaan,en voor die vinger zat ik ookal met die blessureperiode,dus eigenlijk niet slecht toch.;)

• #1.313
mooizo

ben je nu ziek van werk of zo omdat je pas om 10u opstaat?

of ben je even werkeloos om he volledig te kunne voorbereiden op de wedstijd:cool:

Nee man!!!Zit nog op de basisschool en heb hier in belgie nog een week vakantie.:roflol:

@Flexx:Thx bro,wond is bijna geheeld dus gaat zeker goedomen.:D

Goed dat je weer kunt trainen man! Waarom ga je niet weer een tijd puur alleen met losse gewichten trainen? Klapt je bench ook weer omhoog.

Maar legraises na zo'n blessure aan je vinger?? :eek:

• #1.316
@KaLe:Blijf nu nog even voorzichtig,als straks binnen 4 weken mn voorbereiding gaat beginnen ga ik ook weer serieus aan de bak met de losse gewichten.Had wel wat last met grip bij die leg raises,daarom minder zwaar gedaan.;)

Training vandaag:Triceps,schouders (doe wat ik kan doen met die vinger,de rest komt volgende week wel weer,heb alle oefeningen gedaan waarmee ik de bar op mn handpalmen kon laten rusten:D)

1.Triceps

Smal bankdrukken (smith,duimen bijna tegen elkaar aan)
12x50kg
10x80kg
8x110kg

Dippen (machine)
10x50kg
10x60kg
8x75kg Yeahh!!!Full stack + 10kg extra

Press down (lichtjes,toch wat last met grip gekregen:()
10x35kg
10x40kg
10x35kg

2.Schouders

Machine press (wide grip)
16x40kg
12x60kg
10x80kg
10x100kg
10x120kg

Omgekeerde pec dec flyess (handpalmen naar buiten)
12x45kg
12x55kg
12x65kg

Behind the neck press (machine)
12x40kg
10x80kg
8x100kg

Omgekeerde pec dec flyess (drop sets,geen andere oefeningen meer wat ik kon uitvoeren:()
12x65kg,10x55kg,8x45kg,...x35kg tot faillure,reps???Was iig intens:D

Goed volume en sterk voor schouders na triceps.
Alleen ik zie 2 oefeningen press terwijl je de vorige training borst hebt gedaan waar ook veel press in zit. Je zou zeggen dat de voorste schouderkop dus behoorlijk veel werk heeft gedaan. Ik zou dan zeggen doe nu 1 press oef en doe in plaats van behind the neck side raise voor de zijkant.

• #1.318
Goed volume en sterk voor schouders na triceps.
Alleen ik zie 2 oefeningen press terwijl je de vorige training borst hebt gedaan waar ook veel press in zit. Je zou zeggen dat de voorste schouderkop dus behoorlijk veel werk heeft gedaan. Ik zou dan zeggen doe nu 1 press oefening en doe in plaats van behind the neck side raise voor de zijkant.

Weet ik bro,maar ivm die vinger kan ik niet veel anders erop verzinnen.:(
Next week G.Next week ;)

• #1.319
Damn guyz,ben echt helemaal klinisch van de spierpijn!!!
En straks weer 30min.rennen met de hond....
Die t**ten van me hobbelen dan als pamela zonder een sport BH,and it hurts like hell!!!!:D

Laatst bewerkt:
haha burn baby burn!!

Terug
Naar boven