- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus heb toch "iets" kunnen doen.
Hij is ook behoorlijk HUGE!!!!Rifle past er bijna 2x in.
Maar dat ligt aan rifle,gino is echt een "honden" vriend.Rifle heeft eens een tekkel in zn rug gegrepen en ging er rondjes mee paraderen,zo van:Hehe,kijk mij eens...vroeger deden ze dit met mij!!!Gino is ookal 2x gebeten geworden maar blijft gelukkig zoals hij is...een echte droopy
Vandaag heb ik niet het bos in kunnen gaan ivm tijdgebrek,arme rifle.....
Was wel bij mn pa en ma op bezoek,daar zit mn andere Am.Staf nu tijdelijk.
Met hem ben ik wel een kwartiertje gaan rennen.Dus heb toch "iets" kunnen doen.
Hier ff een paar pic's van Gino (grijs-blauwe amerikaan met belgische papieren).Volgens velen vrienden van me de mooiste Am.Staff die ze ooit gezien hebben.Hij is ook behoorlijk HUGE!!!!Rifle past er bijna 2x in.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zo, dat lijkt mij een dolle hond die altijd honger heeft... Zeg het nou maar gewoon eerlijk, hoeveel tekkels heeft ie deze ochtend al op?![]()
Deze van op de foto (gino) doet geen vlieg kwaad.Het is rifle (mn andere Am.Staff/Am.Bulldog) die geen honden meer verdragen kan.Met andere dieren heeft ie geen problemen.

Succes met je finga
Aw je hond is nog erger beest als ik
succes nog hea
zie je mischien donderdag

Succes met je finga
Aw je hond is nog erger beest als ik
succes nog hea
zie je mischien donderdag

mooi staffs heb je man,
dit is die van mn vriendin dies een stuk kleiner
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maatschappij!!!!!!
Deze van op de foto (gino) doet geen vlieg kwaad.Het is rifle (mn andere Am.Staff/Am.Bulldog) die geen honden meer verdragen kan.Met andere dieren heeft ie geen problemen.

)