Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Vandaag heb ik niet het bos in kunnen gaan ivm tijdgebrek,arme rifle.....
Was wel bij mn pa en ma op bezoek,daar zit mn andere Am.Staf nu tijdelijk.
Met hem ben ik wel een kwartiertje gaan rennen.:DDus heb toch "iets" kunnen doen.;)

Hier ff een paar pic's van Gino (grijs-blauwe amerikaan met belgische papieren).Volgens velen vrienden van me de mooiste Am.Staff die ze ooit gezien hebben.:DHij is ook behoorlijk HUGE!!!!Rifle past er bijna 2x in.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Brutal :D

• #1.324

Hehe,thx Kale....Jammer genoeg kunnen ze niet meer samen door 1 deur heen.:(Maar dat ligt aan rifle,gino is echt een "honden" vriend.Rifle heeft eens een tekkel in zn rug gegrepen en ging er rondjes mee paraderen,zo van:Hehe,kijk mij eens...vroeger deden ze dit met mij!!!Gino is ookal 2x gebeten geworden maar blijft gelukkig zoals hij is...een echte droopy:D

Vandaag heb ik niet het bos in kunnen gaan ivm tijdgebrek,arme rifle.....
Was wel bij mn pa en ma op bezoek,daar zit mn andere Am.Staf nu tijdelijk.
Met hem ben ik wel een kwartiertje gaan rennen.:DDus heb toch "iets" kunnen doen.;)

Hier ff een paar pic's van Gino (grijs-blauwe amerikaan met belgische papieren).Volgens velen vrienden van me de mooiste Am.Staff die ze ooit gezien hebben.:DHij is ook behoorlijk HUGE!!!!Rifle past er bijna 2x in.

hey dat is net dezelfde als de moeder van mijn amstaff(je)

Zo, dat lijkt mij een dolle hond die altijd honger heeft... Zeg het nou maar gewoon eerlijk, hoeveel tekkels heeft ie deze ochtend al op? ;)

• #1.327
Zo, dat lijkt mij een dolle hond die altijd honger heeft... Zeg het nou maar gewoon eerlijk, hoeveel tekkels heeft ie deze ochtend al op? ;)

:roflol:Deze van op de foto (gino) doet geen vlieg kwaad.Het is rifle (mn andere Am.Staff/Am.Bulldog) die geen honden meer verdragen kan.Met andere dieren heeft ie geen problemen.

Dit is de tekkelkiller!!!!!

Het zijn wel echt bodybuilder hondjes :D

• #1.329
On Topic: Vanavond weer de benen trainen :D heb er echt weer zin in,daarom ga ik zometeen niet rennen in het bos maar een stevige wandeling maken.It's all for vasculairity.:cool:

Succes met je finga:P

Aw je hond is nog erger beest als ik:eek:

succes nog hea

zie je mischien donderdag

mooi staffs heb je man,

dit is die van mn vriendin dies een stuk kleiner:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Slaap je alweer beter kerel? Lekkere trainingen!

• #1.336
mooi staffs heb je man,

dit is die van mn vriendin dies een stuk kleiner:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thx Flexx,ze mogen er beide wel zijn.;)

Ahhhh mooi beest man,mooie kleur ook.:cool:
Wat kunnen ze toch zielig kijken he,hehe...
Echt spijtig dat die honden zo gedemoniseerd worden door deze kloote :sd:maatschappij!!!!!!

@ivosnivo: Thx bro.Slapen gaat stukken beter nu,voel me ook kiplekker man.:D

Deze van op de foto (gino) doet geen vlieg kwaad.Het is rifle (mn andere Am.Staff/Am.Bulldog) die geen honden meer verdragen kan.Met andere dieren heeft ie geen problemen.

Oh ja, verkeerd gelezen... Mja, het was nog vroeg hè!

Die tekkelkiller ziet er wel bad ass uit!

• #1.338
Vangaag getraind:Quads & Hams

5min.fietsen +/- 90 rpm

1.Quads

Leg extensions (free weights,I know...weights zijn nog p*ssy,maar komt wel weer)
12x40kg
12x50kg
12x60kg

Squatten (full)-->dieper dan diep:cool:
12x60kg
10x100kg
8x130kg
8x160kg (vorige week 6x , langzaam opvoeren na blessureperiode)

Leg press (zittend)
8x150kg
8x200kg
8x220kg
8x250kg (meer kan er niet op:()

2.Hams

Liggende curl
10x40kg
10x50kg
8x60kg

Damn had nog staande curl willen uitvoeren maar kwam in gesprek met een voormalig wedstrijdbodybuilder,raakte niet meer uitgepraat!!!Volgende keer bij de kuiten wat extra hams gaan pakken maar.;)

damn fine bro' :thumbs:

Terug
Naar boven